ben ik bi of toch homo?
20 berichten
• Pagina 1 van 1
ik heb een groot probleem, ik weet het niet meer. ik heb me altijd hetero gedacht. maar heb net relatie van anderhalf jaar achter de rug met een vrouw. bij de sex ging het niet zo goed, kreeg geen volledige erectie of hij bleef niet.
terwijl als ik een gay filmpje zag kwam het vanzelf. als ze me pijpte vond ik het wel fijn maar dacht vaak ook dat ik dat zelf ook wel eens wou doen. ben ik nu hetero bi of toch homo?????? het is moeilijk met die gedachten te leven.
terwijl als ik een gay filmpje zag kwam het vanzelf. als ze me pijpte vond ik het wel fijn maar dacht vaak ook dat ik dat zelf ook wel eens wou doen. ben ik nu hetero bi of toch homo?????? het is moeilijk met die gedachten te leven.
- bjorn
- Aftastend

bjorn schreef:
accepteer je gedachten maar, heb je nog iets aan je leven.............
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Je moet dit niet zo zwart-wit zien, meer als een soort spectrum van seksualiteit. Laat ik het zo uitleggen:
Homo....................Bi.....................Hetero
I-------------I-------------I
Op deze lijn, dit 'spectrum', zul je eigenlijk niemand op één van de uitersten kunnen zetten; niemand is 100% homo of 100% hetero, althans, zo luidt deze benadering. Ik, bijvoorbeeld, zit op het eerste streepje van links, ik zit het dichtst bij Homo, dus ik identificeer me ook als zodanig. Een kennis van me is lesbisch, zij valt voornamelijk op vrouwen en zal op twee streepjes links van de markering Bi zitten. Zij identificeert zich als bi. Een 'nieuwsgierige' hetero zal tussen Bi en Hetero in zitten.
Zo zie je, labels zijn maar betrekkelijk, waar je precies zit is iets waar je wel achter komt. Ik weet niet hoe oud je bent, maar in de adolescentie schommelt de boel nog al heen en weer en zul je van nature veel experimenteren. Wat het belangrijkst is is dat je je geen dingen aantrekt die niet bij je passen, doe gewoon wat voor jezelf goed voelt, experimenteer en zie naderhand maar in welk hokje je dan zou passen.
Wat je nou precies bent is tenslotte niet belangrijk, het gaat er om wat je voor mensen voelt en hoe je daar mee om gaat. Dat je (ook) op mannen valt wil niet zeggen dat je je meteen als homo moet gaan identificeren. Maar als je daar toch het dichtste bij zit, is dat misschien wel zo eerlijk voor jezelf.
Als je oprecht van je vriendin houdt en seksuele gevoelens hebt voor haar, dan zou ik zeggen dat je misschien bi bent - wat niet betekent dat je het uit moet maken, praat er gewoon eens over met je vriendin. Seksualiteit gaat over romantische EN seksuele gevoelens; voor welk geslacht/geslachten je dat voelt doet er eigenlijk niet zo veel toe. Je kunt je homo noemen als je het idee hebt toch vooral van mannen te houden, maar dat hoeft natuurlijk niet als je je daar onprettig bij voelt.
Op deze lijn, dit 'spectrum', zul je eigenlijk niemand op één van de uitersten kunnen zetten; niemand is 100% homo of 100% hetero, althans, zo luidt deze benadering. Ik, bijvoorbeeld, zit op het eerste streepje van links, ik zit het dichtst bij Homo, dus ik identificeer me ook als zodanig. Een kennis van me is lesbisch, zij valt voornamelijk op vrouwen en zal op twee streepjes links van de markering Bi zitten. Zij identificeert zich als bi. Een 'nieuwsgierige' hetero zal tussen Bi en Hetero in zitten.
Zo zie je, labels zijn maar betrekkelijk, waar je precies zit is iets waar je wel achter komt. Ik weet niet hoe oud je bent, maar in de adolescentie schommelt de boel nog al heen en weer en zul je van nature veel experimenteren. Wat het belangrijkst is is dat je je geen dingen aantrekt die niet bij je passen, doe gewoon wat voor jezelf goed voelt, experimenteer en zie naderhand maar in welk hokje je dan zou passen.
Wat je nou precies bent is tenslotte niet belangrijk, het gaat er om wat je voor mensen voelt en hoe je daar mee om gaat. Dat je (ook) op mannen valt wil niet zeggen dat je je meteen als homo moet gaan identificeren. Maar als je daar toch het dichtste bij zit, is dat misschien wel zo eerlijk voor jezelf.
Als je oprecht van je vriendin houdt en seksuele gevoelens hebt voor haar, dan zou ik zeggen dat je misschien bi bent - wat niet betekent dat je het uit moet maken, praat er gewoon eens over met je vriendin. Seksualiteit gaat over romantische EN seksuele gevoelens; voor welk geslacht/geslachten je dat voelt doet er eigenlijk niet zo veel toe. Je kunt je homo noemen als je het idee hebt toch vooral van mannen te houden, maar dat hoeft natuurlijk niet als je je daar onprettig bij voelt.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Diederick schreef:Je moet dit niet zo zwart-wit zien, meer als een soort spectrum van seksualiteit. Laat ik het zo uitleggen:
Zo zie je, labels zijn maar betrekkelijk, waar je precies zit is iets waar je wel achter komt. Ik weet niet hoe oud je bent, maar in de adolescentie schommelt de boel nog al heen en weer en zul je van nature veel experimenteren. Wat het belangrijkst is is dat je je geen dingen aantrekt die niet bij je passen, doe gewoon wat voor jezelf goed voelt, experimenteer en zie naderhand maar in welk hokje je dan zou passen.![]()
merci voor de uitleg, ik ben nu 27 jaar en singel het is uitgeraakt met men vriendin net door die problemen, allez wat je een probleem kan noemen, geaardheid is aangeboren en kan je niks aan veranderen he. tis alleen ni makkelijk om er achter te komen en er daarna voor uit te komen.
groetjes
- bjorn
- Aftastend

vroeger toen ik nog op lagere school zat een jaar of 10 was heb ik miss de eerste tekenen gehad, ik had toen een speelkameraad (niet sexueel bedoeld dan) en had toen een onbeschrijfbaar gevoel dat ik op dat moment niet kon thuisbrengen. ik heb dat gevoel bij een meisje nooit zo gehad. ik zou graag uit het onzekere komen om verder te geraken in het leven.
groetjes
groetjes
- bjorn
- Aftastend

op school;
maatschappijleer en blablabla
Thuis (en omgeving)
De natuur;- De schepper blablabla
Louis wordt 15 jaar.! Hoera hieperdepiep Hoera.!
Maar toen wist Louis; er valt niks te kiezen wat je wilt zijn want;
je BENT wie je BENT en je bent WAT je bent.!
Ik heb niet gekozen voor wat ik ben maar ik BEN homo.
Dat is mij door de natuur meegeven PUNT.
Thuis (en omgeving)
Dat is mij door de natuur meegeven PUNT.
-

superLouis - Wegwijs

superLouis schreef:op school;
Thuis (en omgeving)
Dat is mij door de natuur meegeven PUNT.![]()
indd dat is ook zo een geaardheid heb je van je geboorte en dat kies je niet. het is alleen niet altijd gemakkelijk om te weten wat je bent, en dan niet altijd even gemakkelijk om het te accepteren of geaccepteerd te worden.
groetjes
- bjorn
- Aftastend

ben echt blij dat ik dit forum heb gevonden, deed deugd om op deze manier er over te kunnen praten. en het is zoals anderen het zeiden, je bent wat je bent. en ik kan het indd beter accepteren wat ik ben. jullie hebben mijn vermoedens bevestigd, dat ik val op mannen en me er beter bij voel ook. bedankt voor de uitleg die het mij allemaal wel een stuk duidelijker gemaakt hebben.
groetjes
groetjes
- bjorn
- Aftastend

Als de maatschappij eens niet zo moeilijk deed over homo's dan was het voor jonge homo's ook niet zo moeilijk om uit de kast te komen en hadden ze ook niet zo in de knoop hoeven zitten over hun geaardheid.
Helaas leeft de maatschappij over dit punt nog 2 eeuwen terug. (zucht)
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

luco schreef:Als de maatschappij eens niet zo moeilijk deed over homo's dan was het voor jonge homo's ook niet zo moeilijk om uit de kast te komen en hadden ze ook niet zo in de knoop hoeven zitten over hun geaardheid.
inderdaad, ik ben toch blij dat ik mijn geaardheid ontdekt heb die knoop is nu toch al weg en voel me er heel goed bij. nu nog uit de kast komen dat gaat iets anders zijn mja.
groetjes
- bjorn
- Aftastend

20 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex