Het is nu 04 feb 2012 14:19

uit de kast gerolt!!!

Alles over coming out.

Berichtdoor crazysheep » 05 maart 2010 17:56

hallo, ik ben 20 jaar en sinds kort uit de kast gerolt, heb het ook aan mijn moeder uitgelegd dat ze dus geen kleinkinderen zullen ontvangen :@:

mijn moeders reactie was echt zo ongelovelijk mooi, ze zei namelijk het volgende:"ik zie jou niet als hetero, ik zie jou ook niet als homo, maar ik zie jou als mijn zoon, en als dit je gelukkig maakt dan maak je mij ook gelukkig".

en mijn vader? daar heb ik het nooit met hem over gehad, hij merkt het vanzelf wel (hij is namelijk een 'beetje' kloterig tegenover homosexuelen), maar hij merkt het vanzelf wel wanneer ik een vriendje heb.

mvg.

ik
crazysheep
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 05 maart 2010 18:31

crazysheep schreef:hallo, ik ben 20 jaar en sinds kort uit de kast gerolt, heb het ook aan mijn moeder uitgelegd dat ze dus geen kleinkinderen zullen ontvangen :@:

mijn moeders reactie was echt zo ongelovelijk mooi, ze zei namelijk het volgende:"ik zie jou niet als hetero, ik zie jou ook niet als homo, maar ik zie jou als mijn zoon, en als dit je gelukkig maakt dan maak je mij ook gelukkig".

en mijn vader? daar heb ik het nooit met hem over gehad, hij merkt het vanzelf wel (hij is namelijk een 'beetje' kloterig tegenover homosexuelen), maar hij merkt het vanzelf wel wanneer ik een vriendje heb.

mvg.

ik

Zo hoort 't...... :!!
daa's een echte moeder, en ze heeft gelijk.
zoiets wens je iedereen toe

Maar ga nu ook eens voor je vader staan en meld 't hem, zo toon je nl. ballen, en zie je of die zgn kloterigheid van je vader nu echt is.
Met een vriendje voor'hem verschijnen is wel erg confronterend, daar maak je weer geen vrienden mee!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor crazysheep » 05 maart 2010 18:53

vanavond als die thuis komt zal ik het eens met hem erover hebben.

eerst eventjes eten, want mocht er ruzie ontstaan.. dan wil ik dat niet met een lege maag :@:
crazysheep
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 05 maart 2010 19:52

crazysheep schreef:vanavond als die thuis komt zal ik het eens met hem erover hebben.

eerst eventjes eten, want mocht er ruzie ontstaan.. dan wil ik dat niet met een lege maag :@:

je bent niet bang, dat siert je
doe 't wel een beetje diplomatiek he...
't is tenslotte je vader
maar je bent niet echt maatjes met hem?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor crazysheep » 05 maart 2010 21:10

hhmmm mogen is een groot woord..
vindt het allemaal maar prima zolang die maar goed voor mijn moeder zorgt :)

Edit:
heb het hem verteld, en hij vondt het prima, zolang ik maar geen "overdreven" typetjes mee naar huis nam (terwijl sommige daarvan zo cute kunnen zijn :spook: )

ps.
weten jullie of er nog iets is als een gaybar ofzo in utrecht? ik kan er namelijk geen vinden
crazysheep
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Pianoman » 06 maart 2010 12:03

Ik snap je gevoelens tegenover je vader dat hij nog wel eens opmerkingen heeft tegen over homo's, zo was mijn vader ook. Ik was daarom ook erg bang om het tegen hem te vertellen, daarom heb ik het verteld waar mijn beide ouders bij waren, want ik wou het eruit hebben en het viel enorm mee.

Mijn ouders zeiden ook het zelfde, zolang ik maar mezelf bleef en geen rare dingen deed vonden hun het prima. :)

Maar goed van je dat het je wel verteld hebt. :)
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 06 maart 2010 17:59

zo hoort 't

en we leven nog lang en gelukkig :verliefd:
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 11 maart 2010 23:29

crazysheep schreef:[...] hij vondt het prima, zolang ik maar geen "overdreven" typetjes mee naar huis nam [...]

Grappig, de mijne zei precies hetzelfde. :lol:
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast