Het is nu 04 feb 2012 13:47

Gay uitgaansleven

Vertel of lees ervaringen over clubs sauna's cafe's etc. hier

Berichtdoor Boyy-22 » 02 maart 2010 11:43

Hallo,

Ik ben nu zo'n twee jaar uit de kast, en heb eigenlijk in al die tijd weinig contact opgedaan. Het probleem is dat ik amper gay ga stappen, en juist in hetero places genoeg leuke jongens zie. Maar dan komt het volgende probleem kijken: zouden ze ook op jongens vallen? Uiteindelijk durf ik die gok dan niet te nemen.

Ik ben een aantal keer in het gay circuit uitgeweest. In gay palace en in d-club in antwerpen. Beide keren had ik geen positieve indruk. Mijn gevoel dat er alleen maar verwijfde en overdreven homo's binnen zouden zijn, werd nagenoeg bevestigd.

Weten jullie leuke feesten of plaatsen waar gewoon leuke jongeren komen, en niet teveel van die verwijfde/overdreven homo's? Ook een gaysauna lijkt me weleens een keer interessant. Maar ook daar heb al een bepaald beeld bij dat er alleen van die vieze oude rimpels rondlopen en proberen seks met je krijgen. Weten jullie ook leuke sauna's waar doorgaans veel jongeren komen..??
Boyy-22
Newbie
Newbie

Berichtdoor maestro » 04 maart 2010 20:52

Sauna's enkel voor jongeren zijn er niet helaas :?
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor gayme16 » 20 maart 2010 14:54

jammer geneog niet :(
gayme16
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Joost1991 » 01 okt 2010 01:29

Boyy-22 schreef:Hallo,

Ik ben nu zo'n twee jaar uit de kast, en heb eigenlijk in al die tijd weinig contact opgedaan. Het probleem is dat ik amper gay ga stappen, en juist in hetero places genoeg leuke jongens zie. Maar dan komt het volgende probleem kijken: zouden ze ook op jongens vallen? Uiteindelijk durf ik die gok dan niet te nemen.

Ik ben een aantal keer in het gay circuit uitgeweest. In gay palace en in d-club in antwerpen. Beide keren had ik geen positieve indruk. Mijn gevoel dat er alleen maar verwijfde en overdreven homo's binnen zouden zijn, werd nagenoeg bevestigd.

Weten jullie leuke feesten of plaatsen waar gewoon leuke jongeren komen, en niet teveel van die verwijfde/overdreven homo's? Ook een gaysauna lijkt me weleens een keer interessant. Maar ook daar heb al een bepaald beeld bij dat er alleen van die vieze oude rimpels rondlopen en proberen seks met je krijgen. Weten jullie ook leuke sauna's waar doorgaans veel jongeren komen..??

Laat ik nou met de zelfde vragen rond lopen ???
Ik had ze niet beter kunnen stellen !!!
Ja ook ik ben razend nieuwsgierig !!!
Joost1991
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor FrancisDrake » 26 jul 2011 10:11

Jongeren kunnen echt heel goed stappen! Waar hebben jullie het over! Pann is echt SUPER! Je komt er van alles tegen! Het is een jongens-hemel :verliefd:

Er zijn Pann's voor verschillende leeftijden maar mij zul je altijd kunnen vinden in Pann-Utrecht, mits ik kan natuurlijk! :!!
FrancisDrake
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan