Het is nu 04 feb 2012 13:41

een groot taboe

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor subinboy » 28 feb 2010 12:18

ik weet dat mijn verhaal bij vele misschien verkeerd kan vallen,maar ik wil toch graag mijn verhaal eens vertellen.
het is alweer heel wat jaren geleden,maar ik kan mij echt alles nog heel erg goed herinderen.
ik was 10jaar en ging in die tijd veel langs bij mijn oom. hij was toen 30 en woonde alleen zo"n 5min fietsen bij mij vandaan. het was altijd heel erg gezellig bij hem,hij verzon altijd leuke dingen om samen te doen. het was volop zomer en ik had mijn grote school vakantie. toen ik weer een middag bij hem was zei hij,zou wel leuk zijn als je een weekendje komt logeren. eenmaal thuis begon ik gelijk te zeuren bij mijn moeder. ik woonde alleen samen met mijn moeder. na een tijdje gaf ze het op en mocht ik een lang weekend bij mijn oom logeren. die vrijdag middag haalde hij mij op. hij zei dat ik mijn zwembroek aan moest trekken we gingen lekker zwemmen. ik weet nog dat we een hele leuke middag samen hadden. maar toen moesten we toch echt naar huis. terwijl we samen naar de kleedhokjes liepen zei hij,we kunnen het beste een kleedhokje samen delen,al onze spullen had hij in een grote sporttas gedaan. ik schrok hier best wel van,hij zou me dan helemaal naakt zien. maar tergelijke tijd besefte ik ook dat ik hem dan ook helemaal naakt zou zien. en ik was best wel nieuwschierig hoe de piemel eruit zag van een volwasse man. eenmaal in het kleedhokje trok hij gelijk zijn zwembroek naar beneden. nu schrok ik pas echt,hij had echt een enorme grote piemel. ik weet nu wel of je over een grote penis kan praten of niet,en kan vertellen dat die van hem echt heel groot was. ik deed net of er niets aan de hand was,maar als het maar even kon keek ik. er liepen een paar grote dikke blauwe aderen over zijn piemel,en ook was hij net als ikzelf daar helemaal kaal. (ik wist toen ook nog niet dat daar normaal bij een volwasse man haar zat) ik stond nu ook helemaal naakt in het kleine kleedhokje,en zag toen dat mijn oom ook naar mij keek. ik had niet kunnen voorkomen,door wat ik allemaal zag,een stijve piemel had gekregen. toen we even later naar zijn huis reden kon ik nog maar aan een ding denken,aan zijn enorme piemel. toen we na het eten samen op de bank zaten zei mijn oom opeens,ik vond het wel erg spannend zo samen in het kleedhokje. en toen zei hij ook nog daarachteraan,dat hij mij heel erg mooi vond. en voordat ik er erg in had zei ik,die van u is echt groot. toen vroeg hij of ik hem mooi vond. ik heb toen eerlijk geantwoord,ik vond hem ook echt heel erg mooi. toen zei mijn oom dat hij voor mij de logeerkamer had klaar gemaakt,maar dat als ik dat wilde ook bij hem kon komen slapen. die nacht,dat weekend veranderde heel mijn leven. en voor mij zijn dit echt de mooiste en spannenste dagen in mijn leven geweest.
ik weet dat ik me hiermee op erg glad ijs beweeg,maar het kan dus ook allemaal heel erg mooi zijn,zoals in mijn geval.

Peter.
subinboy
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 28 feb 2010 12:46

Hoi Peter

Uiteindelijk heb je zelf erin toegestemd, maar 't kon niet door de beugel, en dat wist je oom maar al te goed. Is 't bij die ene keer gebeleven of ben je vaker intiem met hem geweest?
Zeker de spanning van toen die je hebt ervaren is logisch, altijd met een 1e keer, en zeker die van jou op je leeftijd, wetende dat zoiets absoluut niet mag.
Ik verneem wel eens verhalen van gasten die op een internaat hebben gezeten en die dan ook tevroeg sex hebben met een oudere spreken daar heel warm en teder over, maar toch voelen ze zich misbruikt, omdat ze te jong waren om 't te kunnen plaatsen.

Tot slot 1 opmerking welke ik in z'n algemeenheid wil plaatsen.
Dat zoiets de mooiste en spannendste dagen uit je leven waren zegt zoveel over je leven hoe dat gevordert is, nl dat je nooit iets spannends onderneemt. Zoiets als 't huwelijk de mooiste dag voor een vrouw is, zonde om dan een leven voort te zetten als je weet dat je je mooiste dag achter de rug hebt.....
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor subinboy » 28 feb 2010 17:26

hi Kinky,

ik denk dat je je eerste ervaring (keer) als het goed verloopt,nooit vergeet, en de allermooiste is in je leven.
er spelen ook een paar hele belangrijke dingen een grote rol,die in zo"n geval als die van mij heel erg belangrijk zijn, om er later heel fijn en goed erop terug te kunnen kijken. zo stond ik er zelf echt voor open. (ik wilde dit ook) mijn oom heeft nooit geen dingen gedaan die ikzelf niet wilde. en denkt het aller belangrijkste, wij hielden ook echt van elkaar.
het is dan ook niet bij dat ene weekend gebleven (gelukkig)

groetjes Peter.
subinboy
Newbie
Newbie

Berichtdoor Diederick » 01 maart 2010 00:30

Een groot taboe is dit zeker, maar dit valt bij niet zozeer 'slecht' hoor.

Tien jaar is erg jong, maar het is niet raar om daarop al seksueel actief te zijn. Dat hoeft bovendien ook niet met oudere mensen op die leeftijd. Pedoseksualiteit is een fenomeen waar weinig onderzoek naar gedaan wordt en waar daardoor vooral veel vooroordelen over bestaan. Ik snap dat je als overheid mensen beschermt en dat kinderen daar ook bij horen. In de meeste gevallen zal het ook goed zijn dat seks met kinderen verboden is, vooral vanwege het enorme machtsverschil en de onbekwaamheid/onzekerheid op gebied van seksualiteit van het kind.

Ik ben blij dat je er ogenschijnlijk niets aan over hebt gehouden, dat je er zelf toen plezier aan hebt beleeft en daar ook positief naar terugkijkt. Maar je oom nam een verschrikkelijk risico, zoals je begrijpt. Dit verhaal zie ik als een uitzondering op de regel, dat seks tussen een volwassene en een jong kind schadelijk is voor het kind.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 10 maart 2010 00:01

Ik werd altijd aangetrokken tot oudere mannen. Ik was verliefd op mijn leraar in het tweede leerjaar (7 jaar), maar heb tot mijn 18 moeten wachten om wat met een oudere man te hebben (bijna wat op mijn 16). Beneden 20 heb ik wel geflikflooid met gasten van mijn leeftijd, maar ik vond het gewoon stomvervelend. Ik dacht altijd: "Zijn we weldra klaar, ja?" en hunkerde intussen naar een echte oudere vent van de volgroeide en in testosterone belegen soort.

Je post is dus niets waar ik aanstoot aan neem. Integendeel.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex