Het is nu 10 feb 2012 23:18

Die ene jongen..

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Anoniem001 » 15 feb 2010 22:47

Hey iedereen!

Ik stond vorige week in de metro toen er een jongen binnenstapte. Hij ging tegenover mij staan. Niks speciaals zul je denken, maar toen ik die jongen aankeek kreeg ik het helemaal warm en voelde dat ik rood werd. Ik durfde hem helemaal niet meer aan te kijken.

Na een tijdje keek ik toch maar weer en kwam hetzelfde gevoel weer terug. Beetje vreemd voor mij omdat ik hetero ben en gewoon een vriendin heb, maar die jongen had iets speciaals. Hij was echt heel lekker.

Diezelfde dag liep ik heel de tijd aan hem te denken. Ik heb dit bij geen andere jongens. Wel is het zo dat als ik iemand zie lopen dat ik dan denk van zozo.. jij bent niet lelijk maar ik denk dat iedereen dat wel heeft, ook al zeggen ze van niet.

Dus wat denken jullie? Wat moet ik hiermee? Want ik zit hier nogal mee omdat ik nog steeds elke dag aan hem loop te denken en elke morgen hoop ik dat ik hem nog een keer ga zien, maar dat is helaas niet zo.
Anoniem001
Newbie
Newbie

Berichtdoor hhhamster » 16 feb 2010 17:07

ik weet precies wat je bedoeld het begon bij mij dat ik eerst bij jongens dacht die ziet er goed uit, maar toen een jaar later zag ik opeens een jongen en werdt smoorverliefd, ik dacht ook de hele tijd aan hem maar na een tijdje gaat dat over. Zo nu en dan als ik hem weer tegenkom heb ik die gevoelen even weer maar ze gaan ook zo weer over, jammer dat hij geen homo is :(
HHHAMSTER
hhhamster
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Anoniem001 » 16 feb 2010 22:36

hhhamster schreef:ik weet precies wat je bedoeld het begon bij mij dat ik eerst bij jongens dacht die ziet er goed uit, maar toen een jaar later zag ik opeens een jongen en werdt smoorverliefd, ik dacht ook de hele tijd aan hem maar na een tijdje gaat dat over. Zo nu en dan als ik hem weer tegenkom heb ik die gevoelen even weer maar ze gaan ook zo weer over, jammer dat hij geen homo is :(

Ok dan, dus het is best normaal voor iemand in mijn situatie? :P Blij om te zien dat ik dan niet de enigste ben :).
Anoniem001
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Liefde