Het is nu 04 feb 2012 14:33

Vechten op straat

Hoe denkt men erover, want vind men ervan. Lees en stem!

Berichtdoor superLouis » 06 feb 2010 15:59

pkfire schreef:Je wordt in elkaar geslagen, omdat ze denken dat je homo bent en je wilt ze nog steeds zien douchen?!? Beetje krom.

Boksen is al zo'n 11 jaar lang mijn hobby en
ik ben 2 meter 18.
Zo doorgaans heb ik nog nooit "problemen" gehad wat betreft agressie tegen mij.
De meeste kunnen mij amper goed en/of doeltreffend raken als het op vechten aankomt hahahaha.!!! :lol:
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor superLouis » 10 feb 2010 18:22

hhhamster schreef:ja das waar maar ik wordt nu niet meer in elkaar geslagen maar ze zijn nog wel steeds boos op me dat ik er iets aan gedaan heb maar ga er binnenkort af
En dan ram je ze 1 voor 1 helemaal in elkaar en kreupel en etc.....etc.....etc.....???
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor hhhamster » 10 feb 2010 19:40

nee denk het niet ik loop nu kreupel want ben vandaag weer in elkaar geslagen en heb niet gezien wie het waren want ze kwamen van achteren en trekten de muts van mijn trui over mijn ogen en plakten het met ducktape vast :evil:
HHHAMSTER
hhhamster
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor superLouis » 11 feb 2010 16:12

hhhamster schreef:nee denk het niet ik loop nu kreupel want ben vandaag weer in elkaar geslagen en heb niet gezien wie het waren want ze kwamen van achteren en trekten de muts van mijn trui over mijn ogen en plakten het met ducktape vast :evil:

ja, dan scheur je in "now"time" je hele trui uit met muts en alles en dan zie je wel weer wat en ga dan meteen rammen, gelijk de eerste de beste die je ziet, Vól uithalen recht op z'n bek of waar je hem maar raken kan.!!!
Dit was op straat hé, ogen indrukken, op de adams-appel slaan, op z'n ballen slaan (of er HARD in knijpen) haren trekken, oren bijten of sleutelbeen mangelen, GET THEM NO METTER WHAT.!!! Zó werkt straatvechten ongeveer.............. :lol:
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor hhhamster » 12 feb 2010 16:58

nee dit was op school in de wcs
HHHAMSTER
hhhamster
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor superLouis » 12 feb 2010 18:34

hhhamster schreef:nee dit was op school in de wcs

was je dáár al een vechtersbaas.??? :lol:
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 12 feb 2010 18:36

In elkaar geslagen worden is een overduidelijk teken dat er iets heel erg mis is in een omgeving. Net zoals wanneer er gepest wordt op scholen, is fysieke mishandeling een probleem van de school. De sfeer op de school is slecht, er is geen gevoel van veiligheid onder leerlingen en leerkrachten en er is geen sociale controle. Daar moet dus wat aan gebeuren.

Op school kunnen dit soort problemen makkelijker aangepakt worden dan op 'straat', waar je te maken hebt met veel en steeds verschillende mensen.

Doe aangifte van deze mishandeling en laat de school weten wat er gebeurt. Als je dit niet durft vanwege bedreiging, kun je anoniem aangifte doen en mogelijk ook via een of andere weg anoniem de school verwittigen. Laat dit niet langer duren dan nodig is, en niet meer slachtoffers maken. Je bent namelijk vast niet de eerste of laatste op je school die dit meemaakt.

Kom in actie.

Maar maak van mishandeling geen vechtpartij, geef alleen verdedigende klappende en deel pas gevaarlijke slagen uit wanneer je je echt in levensgevaar waant.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor superLouis » 12 feb 2010 18:47

als zelfveredidingstrafbaar zou zijn had ik nou al jaren en wellicht Nóg jaren lang in de gevangenis gezeten.!!!
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 13 feb 2010 22:33

superLouis schreef:als zelfveredidingstrafbaar zou zijn had ik nou al jaren en wellicht Nóg jaren lang in de gevangenis gezeten.!!!

Nou, als ik jouw berichten zo eens lees vindt je het nogal een uitdaging om geweld tegen te komen en uit te oefenen. Bovendien lijk je er verstand van te hebben, persoonlijk vind ik dat niets om trots op te zijn. Geweld kan niet nodig zijn in 2010, niet als mens, al helemaal niet in Nederland.

Terugslaan is soms het stomste wat je kunt doen.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor superLouis » 14 feb 2010 10:42

Diederick schreef: Geweld kan niet nodig zijn in 2010, niet als mens, al helemaal niet in Nederland.

Terugslaan is soms het stomste wat je kunt doen.

Nee je moet onderweg naar je werk zomaar effe je fiets af laten pakken en/of zomaar je geld en telefoon aan de eerste de beste aap die je tegenkomt afgeven.!!!
Dat er van alles en nog wat gescholden wordthoor al niet eens meer maar wanneer 2 of 3 van die apen denken mij eventjes snel te kunnen beroven hebben ze het goed fout.!!!
Aangifte doen heeft ook al geen reet zin meer en krijg ik van dat slappe gezeur te horen waarom ik s'nachts om half 1 door Amsterdam heen fiets.....
Ja, wat zou je ervan denken dat we in de bakkerij waar ik werk meestal s'nachts om 01:00uur beginnen zodat onze klanten s'morgens vroeg kakelvers gebakken brood en banket geleverd krijgen...???
Het is niet een "van"8"tot"5"baantje" wat ik doe.!!! En de afstand is een kwartiertje fietsen en ik woon centrum Amsterdam en wat moet ik hier nou toch doen met een auto.??? Parkeren kost een vermogen en als ik onder de A10 doorfiets zie ik dag&nacht auto's in de file staan hahahahaha.!!!
En dan nog iets, dan moet ik ook nog een rijbewijs halen en na 2 borrels ben je die zó weer kwijt.!!!
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 14 feb 2010 12:55

Kijk...... hier hou ik van
nuchtere jongens die een borrel lusten en de kaas niet van 't brood laten eten :D
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor superLouis » 15 feb 2010 14:41

KinKy schreef:Kijk...... hier hou ik van
nuchtere jongens die een borrel lusten en de kaas niet van 't brood laten eten :D

:lol:
:!! ik had dat niet beter kunnen zeggen :!!
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor crazysheep » 06 maart 2010 11:09

helaas, nooit problemen mee gehad.. mischien komt dat omdat ik gewoon rustig wegloop en af en toe nog wel eens een kusje geef als afscheid.
crazysheep
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor superLouis » 06 maart 2010 14:58

crazysheep schreef:helaas, nooit problemen mee gehad.. mischien komt dat omdat ik gewoon rustig wegloop en af en toe nog wel eens een kusje geef als afscheid.

Noem dat maar "helaas"

Maar helaas, ik heb wel een paar keer moeten vechten voor het behoud van mijn eigen spullen en dat is iets anders dan rustig weglopen.
En dat kusje die ik gaf was een iets andere voorstelling dan bij m'n vriend.
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor superLouis » 12 maart 2010 20:14

:frusti:
niemand meer wat ervaringen te delen.??

(in deze BOZE wereld)
:frusti:
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor hhhamster » 12 maart 2010 23:47

Nee gaat nu juist goed dus geen 'leuk' verhaaltje voor je :D
HHHAMSTER
hhhamster
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor superLouis » 13 maart 2010 16:13

hhhamster schreef:Nee gaat nu juist goed dus geen 'leuk' verhaaltje voor je :D

Tsja.....mischien moeten wij eerst samen "sloeien" :lol: ( :verliefd: )
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor hhhamster » 13 maart 2010 22:03

Tsja.....mischien moeten wij eerst samen "sloeien" :lol: ( :verliefd: )

sloeien :?: :?: :?: :?: :?:
HHHAMSTER
hhhamster
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor superLouis » 14 maart 2010 09:40

hhhamster schreef:

sloeien :?: :?: :?: :?: :?:

:!! :D :wink:
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor NieuwVincent » 18 maart 2010 21:15

superLouis schreef:
Boksen is al zo'n 11 jaar lang mijn hobby en
ik ben 2 meter 18.
Zo doorgaans heb ik nog nooit "problemen" gehad wat betreft agressie tegen mij.
De meeste kunnen mij amper goed en/of doeltreffend raken als het op vechten aankomt hahahaha.!!! :lol:

Op straat werkt het anders.
Duidelijk zichtbaar: je heb (lekkere volle) BALLEN!!
En op je foto's hangen ja ballen er als een schietschijf!!
In jou geval ideaal om je ballen goed beet te grijpen, kwartslag omdraaien en erin knijpen.....
Omdat jij zo lang ben is het heel makkelijk om een rechtse directe in je ballen te ploffen.....
Wel eens een trap vol in je ballen gehad??

Reken erop als je die krijgt; dan ben je goed als knock-out!!
NieuwVincent
Newbie
Newbie

VorigeVolgende

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes