waarom uit de kast?
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Blijkbaar is de gewoonte om 'uit de kast' te komen als je bi of homo bent. Ik ben zelf een twijfelgeval: een beetje geëxperimenteerd met een vriend, een lange relatie gehad met een vriendin en dan weer hopeloos verliefd op twee jongens...
Ik leef zo'n beetje in 2 werelden: thuis (in het weekend) ben ik doodgewoon hetero, op kot (in de week) ben ik vanalles. Soms voel ik me verdomd eenzaam, want geen van mijn échte vrienden of familie weet dat ik ook wel van jongens hou. Maar anderzijds vind ik het ook net spannend dat niemand mij ooit volledig zal kennen...
Dus eigenlijk mijn vraag: komen alle homo's uit de kast, of zijn er ook die gewoon houden van een 'dubbelrol'? Want die homo's zijn blijkbaar zeldzaam...
Ik leef zo'n beetje in 2 werelden: thuis (in het weekend) ben ik doodgewoon hetero, op kot (in de week) ben ik vanalles. Soms voel ik me verdomd eenzaam, want geen van mijn échte vrienden of familie weet dat ik ook wel van jongens hou. Maar anderzijds vind ik het ook net spannend dat niemand mij ooit volledig zal kennen...
Dus eigenlijk mijn vraag: komen alle homo's uit de kast, of zijn er ook die gewoon houden van een 'dubbelrol'? Want die homo's zijn blijkbaar zeldzaam...
homo's die een dubbelrol spelen (zoals je het zelf noemt) noem ik gewoon bi hoor, en daar is niks mis mee.
Dat je voor je bisexualiteit uit de kast moet komen is geheel en al up 2 u!
Je hoeft niet, maar het maakt het in geval van een relatie wel ingewikkeld.
Dat je voor je bisexualiteit uit de kast moet komen is geheel en al up 2 u!
Je hoeft niet, maar het maakt het in geval van een relatie wel ingewikkeld.
-

Steve - Moderator

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast