Het is nu 24 mei 2012 17:16

waarom uit de kast?

Alles over coming out.

Berichtdoor preben » 08 apr 2005 00:16

Blijkbaar is de gewoonte om 'uit de kast' te komen als je bi of homo bent. Ik ben zelf een twijfelgeval: een beetje geëxperimenteerd met een vriend, een lange relatie gehad met een vriendin en dan weer hopeloos verliefd op twee jongens...

Ik leef zo'n beetje in 2 werelden: thuis (in het weekend) ben ik doodgewoon hetero, op kot (in de week) ben ik vanalles. Soms voel ik me verdomd eenzaam, want geen van mijn échte vrienden of familie weet dat ik ook wel van jongens hou. Maar anderzijds vind ik het ook net spannend dat niemand mij ooit volledig zal kennen...

Dus eigenlijk mijn vraag: komen alle homo's uit de kast, of zijn er ook die gewoon houden van een 'dubbelrol'? Want die homo's zijn blijkbaar zeldzaam...
preben

Berichtdoor KinKy » 08 apr 2005 07:28

speel je eigen leven
niemand zegt dat je uit de kast moet komen
daar kies je zelf voor!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Steve » 09 apr 2005 05:33

homo's die een dubbelrol spelen (zoals je het zelf noemt) noem ik gewoon bi hoor, en daar is niks mis mee.

Dat je voor je bisexualiteit uit de kast moet komen is geheel en al up 2 u!
Je hoeft niet, maar het maakt het in geval van een relatie wel ingewikkeld.
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Gast » 12 apr 2005 00:26

De overgrote meerderheid van de homo's komen nooit uit de kast. Je hoeft helemaal niet uit de kast te komen. Sommigen voelen zich zo slecht in de kast dat ze vrijwel geen andere keuze hebben, maar in de kast is even lekker als ergens anders. Hangt van jezelf af.
Gast

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast