Het is nu 24 mei 2012 17:16

Vechten op straat

Hoe denkt men erover, want vind men ervan. Lees en stem!

Berichtdoor superLouis » 18 dec 2009 10:52

Heb je wel eens moeten vechten op straat.???

En zoja, waardoor kwam dat.??
En hoe liep dat af.?
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor superLouis » 18 dec 2009 10:54

Vaak hoor ik van die stoere verhalen en ik wil weten wat daarvan waar is, vandaar dit topic.

Zelf heb ik daar nooit last van maar dat komt waarschijnlijk omdat ik 2 meter 18 lang ben en dat is in gevecht lastig om mij doeltreffend te raken hahaha
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 20 dec 2009 00:45

Ik ben zelf ook aardig lang, misschien niet even zo breed, maar groot genoeg om menig macho ventje klein te krijgen. Daarentegen heb ik een veel te lieve gelaatsuitdrukking, dus ik probeer niet eens boos te lijken - dat werkt toch niet.

Het komt zeer zelden voor dat ik betrokken raak bij agressie op straat. Dat is nooit mijn schuld, het zijn altijd dronken (of anderszins opgefokte) figuren die op zoek zijn naar aandacht of nodig gepijpt moeten worden (cq stoom afblazen). Meestal kijkt een vriend van me dan verkeerd naar die persoon en escaleert er wat, waar ik dan vrolijk tussen spring.

Echt slaags ben ik nooit geraakt, hooguit wat geduw en getrek. Altijd tijdens het uitgaan of in 'publieke functie' als hulpverlener van het Rode Kruis. Je wilt niet weten wat je dan soms naar je hoofd geslingerd krijgt, terwijl je daar staat om mensen te helpen.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 20 dec 2009 10:27

't is toch zo zinloos
maar voorkeur voor handen boven metaalwaren
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor superLouis » 20 dec 2009 10:34

KinKy schreef:'t is toch zo zinloos

Heleemaal mee eens maar toch schijnt er nog heel wat af gevochten te worden, zelfs een onschuldige sneeuwbal gooien liep uit tot mishandeling.
Het moet toch niet gekker worden.!!
Wellicht is het toch door mijn lengte dat ik nooit ergens last heb wat agressie betreft, het blijft daarom lastig om mij doeltreffend te raken :D :D
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 20 dec 2009 12:21

Lengte is niet altijd handig hoor. Een trap in je maag of kloten krijgt je echt wel klein.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor superLouis » 20 dec 2009 12:35

Diederick schreef:Lengte is niet altijd handig hoor. Een trap in je maag of kloten krijgt je echt wel klein.

Voordat je mijn maag bereik is al ca, 1 meter 55 en ik ben goed getraind en daardoor goed gespierd.

En tsja, mijn noten, die zijn niet te trainen nee en daar moet je Zéker geen rotklap in krijgen nee! (au)

Maar dan moet je ze wel eerst goed weten te raken.
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor superLouis » 29 dec 2009 18:56

superLouis schreef:Heb je wel eens moeten vechten op straat.???

En hoe liep dat af.?

superLouis schreef:Vaak hoor ik van die stoere verhalen en ik wil weten wat daarvan waar is, vandaar dit topic.

Zelf heb ik daar nooit last van maar dat komt waarschijnlijk omdat ik 2 meter 18 lang ben en dat is in gevecht lastig om mij doeltreffend te raken hahaha
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor superLouis » 26 jan 2010 13:19

superLouis schreef:Heb je wel eens moeten vechten op straat.???

En hoe liep dat af.?

ik ben nieuwsgierig :!!
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 26 jan 2010 18:22

ja ik heb wel eens gevochten op straat.
bloedneus, kapotte lip tot gevolg bij mij
Maar de belagers gingen weg en degene die ze aanvankelijk aanvielen was geholpen, missie geslaagd:)
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor superLouis » 27 jan 2010 15:38

.
Laatst bijgewerkt door superLouis op 03 feb 2010 16:31, in totaal 1 keer bewerkt
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor superLouis » 03 feb 2010 16:30

luco schreef:ja ik heb wel eens gevochten op straat.
bloedneus, kapotte lip tot gevolg bij mij
Maar de belagers gingen weg en degene die ze aanvankelijk aanvielen was geholpen, missie geslaagd:)

Ik zou dit bijna zinvol geweld noemen..... :!!
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor hhhamster » 03 feb 2010 20:59

ben wel eens in elkaar geslagen door mijn teamgenoten alleen maar omdat ze dachten dat ik homo was(is ook wel zo maar wisten zij niet)
hhhamster
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 04 feb 2010 09:08

hhhamster schreef:ben wel eens in elkaar geslagen door mijn teamgenoten alleen maar omdat ze dachten dat ik homo was(is ook wel zo maar wisten zij niet)

terugpakken die lui
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor hhhamster » 04 feb 2010 16:42

ja en dan hele dorp tegen mij ik heb nu al het hele team tegen mij omdat ik een belletje gepleegd heb naar de voorzitter, ga er michien wel af maar dan kan ik ze ook niet meer zien douchen nou ja daar is toch niet zo veel aan want de meesten douchen met de onderbroek aan omdat jongens uit hogere teams dat ook doen, watjes :twisted:
hhhamster
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 04 feb 2010 17:35

Is dit niet iets waarmee je naar de bond moet? Zoals de KNVB als op voetbal zit... Als het bestuur van je vereniging niets kan/wil/durft te doen tegen je teamgenoten, zou ik de boel hogerop brengen. Ook al stop je er mee, dit is iets wat niet moet gebeuren en dus aangepakt moet worden.

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er wordt gediscrimineerd op homoseksualiteit, laat staan dat er geweld wordt gepleegd om die reden; en al helemaal niet in Nederland.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Luc » 04 feb 2010 21:48

Ja, als het hele team al tegen je is gaat dat niet meer veranderen denk ik, dus je kan beter een andere club zoeken. Of het zin heeft om dit aan te pakken zoals diederik schrijft betwijfel ik eigenlijk, moreel heeft hij gelijk maar de werkelijkheid is toch zo anders soms
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
Luc
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor superLouis » 05 feb 2010 15:29

Luc schreef:Ja, als het hele team al tegen je is gaat dat niet meer veranderen denk ik, dus je kan beter een andere club zoeken. Of het zin heeft om dit aan te pakken zoals diederik schrijft betwijfel ik eigenlijk, moreel heeft hij gelijk maar de werkelijkheid is toch zo anders soms

Klopt helemaal.!!!
Bij mijn vorige werkgever had ik het soms nog drukker met het verdedigen van mij zelf dan met broodbakken en banket bereiden waarvoor ik betaald werd.(& wordt) Dat was een bedrijf waar een paar honderd man werken.
Waar ik nu werk zijn we met 8 man inclusief de baas.
Ik kan je vertellen: dat gaat :!! :!!

Ik heb het idee dat dat op scholen en sportverenigen ook een beetje zo is, meteen paar honderd man bij-één ontstaat er een soort "macho" cq 'haantjes' gedrag en is er geen mogelijk iedereen appart aan te spreken.
Bij kleinschalige groepen, niet meer dan 20 man ofzo, kan je wel 1 of 2 man appart aanspreken en dan heb je binnen 1 week iedereen wel gesproken maar met een paar honderd man ben je 2 jaar verder en kan je weer opnieuw beginnen door her verloop van mensen.
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor pkfire » 06 feb 2010 00:05

hhhamster schreef:ja en dan hele dorp tegen mij ik heb nu al het hele team tegen mij omdat ik een belletje gepleegd heb naar de voorzitter, ga er michien wel af maar dan kan ik ze ook niet meer zien douchen nou ja daar is toch niet zo veel aan want de meesten douchen met de onderbroek aan omdat jongens uit hogere teams dat ook doen, watjes :twisted:

Je wordt in elkaar geslagen, omdat ze denken dat je homo bent en je wilt ze nog steeds zien douchen?!? Beetje krom.

Die mensen zijn het niet eens waard om naar gekeken te worden. wat een klootzakken.
pkfire
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor hhhamster » 06 feb 2010 14:32

ja das waar maar ik wordt nu niet meer in elkaar geslagen maar ze zijn nog wel steeds boos op me dat ik er iets aan gedaan heb maar ga er binnenkort af
hhhamster
Wegwijs
Wegwijs

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes