Het is nu 10 feb 2012 22:58

De eerste keer...

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor pkfire » 31 dec 2009 00:29

Hoe is de eerste keer? Ik heb twee keer ervaring gehad met jongens en voelde me enorm gebruikt erna. Ik vond het maar ongemakkelijk en kwam niet tot mijn hoogtepunt terwijl die anderen binnen notime klaar waren. Ik wou seks zelfs afzweren maar merkte stukje bij beetje dat ik toch weer naar jongens ging kijken. Het kijken naar seks vind ik tot nu toe veel leuker.

wat nu? en hoe was jullie eerste keer? Ook zo weird of gewoon leuk?
pkfire
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 03 jan 2010 01:33

Hoi pkfire,

Mijn eerste keer was met een klasgenoot, een lekker ding waar ik al veel over had gefantaseerd toen ik nog bij hem in de klas zat. We kwamen van een feest en ik had nogal wat gedronken. Hij wilde dat ik hem eerst neukte en dat ging moeizaam maar lukte. Hij leek het fijn te vinden; dat voor een hetero, dacht ik.

Toen hij mij neukte voelde ik de bekende pijn, maar dat ebde wel weg. Helaas kwam meneer klaar voordat ik goed en wel gewend was.

Naderhand voelde ik me ook wat gebruikt. Ik ben meer een romanticus, knuffelen was er niet bij bij de hetero; dus ik besloot dat one night stands niet mijn ding zijn. Eerst een relatie opbouwen, dan pas seks. En hetero's zijn leuk om over te fantaseren, maar in het echt toch minder betrokken in het spel dan jij.

Voor zover mijn ervaring gaat dan.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor pkfire » 03 jan 2010 01:55

Gelukkig ben ik niet de enige. ik denk dat ik seks ongelofelijk overschatte voordat ik eraan begon. vandaar mijn teleurstelling.

Maar elke keer dat ik lees dat iemand het met een hetero heeft gedaan kan ik me niet voorstellen dat het mogelijk is. Denk dat ik te schijterig ben om een move te maken :? . En is het achteraf niet ongelofelijk vreemd??? Kan je elkaar uberhaubt nog aankijken?
pkfire
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 03 jan 2010 10:11

Ik kwam hem laatst nog tegen, in gezelschap van vrienden. Normaal zag ik hem al niet vaak, maar we praten nog wel eens.

Hetero's zijn ook nieuwsgierig. 8)
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor ikbengeil » 22 jan 2010 17:09

wie wil met mij de eerste x doen

Geen e-mail in post
Jamie
ikbengeil
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Sex