Het is nu 11 feb 2012 09:47

Paardrijden met ballstretcher

Wil je het naaiwerkje van je schoonmoeder bespreken? Al dat slap gelul mag hier! (hoeft dus niets met gay te maken hebben)

Berichtdoor charles505 » 21 jan 2010 16:33

Hallo,

ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik heb een fantasie die ik graag een keer wil uitproberen:

ik draag graag ballstretchers en ben nieuwsgierig of het mogelijk is met stretcher paard te rijden. Ik zou het graag een keer proberen. Daarbij mogen wat mij betreft een paar mensen toekijken.

Het probleem is dat ik zelf geen paard heb.

Wie vindt het een interessant experiment, en heeft of heeft toegang tot een besloten omgeving waar binnen of buiten een half uur in redelijke privacy grotendeels bloot (de berijder) paard gereden kan worden?

Groet

Charles
charles505
Newbie
Newbie

Berichtdoor superLouis » 21 jan 2010 17:51

charles505 schreef: Hallo,
ik draag graag Ballstretchers en ben nieuwsgierig van het mogelijk is voldaan brancard paard te rijden.
Groet
Charles

:? :spook: AU :spook:
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 22 jan 2010 00:03

Zeker interessant experiment. Doet me denken aan Milism zijn buttplugged cyclist. Naar het schijnt was niets aan de man te zien. Typisch Brits flegma. Probeer eens een auto te besturen met een buttplug in de kont. Een gevaar op de weg! Wordt hoog tijd dat de politie afwezigheid van butt plug in kont controleert.

http://www.milism.net/plugcyclist.htm
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Mr.X » 27 jan 2010 15:39

Wahahaha .... iedereen zijn ding, maar ik lag echt dubbel van deze topic titel :lol: :lol: :lol:
Mr.X
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Nou Moe