Paardrijden met ballstretcher
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo,
ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik heb een fantasie die ik graag een keer wil uitproberen:
ik draag graag ballstretchers en ben nieuwsgierig of het mogelijk is met stretcher paard te rijden. Ik zou het graag een keer proberen. Daarbij mogen wat mij betreft een paar mensen toekijken.
Het probleem is dat ik zelf geen paard heb.
Wie vindt het een interessant experiment, en heeft of heeft toegang tot een besloten omgeving waar binnen of buiten een half uur in redelijke privacy grotendeels bloot (de berijder) paard gereden kan worden?
Groet
Charles
ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik heb een fantasie die ik graag een keer wil uitproberen:
ik draag graag ballstretchers en ben nieuwsgierig of het mogelijk is met stretcher paard te rijden. Ik zou het graag een keer proberen. Daarbij mogen wat mij betreft een paar mensen toekijken.
Het probleem is dat ik zelf geen paard heb.
Wie vindt het een interessant experiment, en heeft of heeft toegang tot een besloten omgeving waar binnen of buiten een half uur in redelijke privacy grotendeels bloot (de berijder) paard gereden kan worden?
Groet
Charles
- charles505
- Newbie

charles505 schreef: Hallo,
ik draag graag Ballstretchers en ben nieuwsgierig van het mogelijk is voldaan brancard paard te rijden.
Groet
Charles
:?
AU 
-

superLouis - Wegwijs

Zeker interessant experiment. Doet me denken aan Milism zijn buttplugged cyclist. Naar het schijnt was niets aan de man te zien. Typisch Brits flegma. Probeer eens een auto te besturen met een buttplug in de kont. Een gevaar op de weg! Wordt hoog tijd dat de politie afwezigheid van butt plug in kont controleert.
http://www.milism.net/plugcyclist.htm
http://www.milism.net/plugcyclist.htm
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

4 berichten
• Pagina 1 van 1