Het is nu 10 feb 2012 21:45

Internet en Seksuele geaardheid

Hoe denkt men erover, want vind men ervan. Lees en stem!

Berichtdoor Skye » 13 jan 2010 23:27

Hallo,

Voor mijn opleiding Interactieve Media aan de Hogeschool van Amsterdam doe ik een onderzoek in hoeverre internet helpt met het uiten van je seksuele geaardheid.
Dit is dan vooral bedoelt voor homoseksuele, biseksuele en lesbiennes, aangezien hetero's niet echt problemen ondervinden en nergens voor uit hoeven te komen. Maar toch ben ik benieuwd naar verschillende antwoorden en wil graag aan iedereen ongeacht seksuele geaardheid vragen de enquête in te vullen.

Aan de hand van de resultaten van deze enquête, die op meerdere website verspreid zal worden, schrijf ik een artikel over internet en seksuele geaardheid.

Dit onderwerp heb ik gekozen, omdat ik graag zou willen weten of mensen tegenwoordig internet gebruiken om hun geheimen en gevoelens te delen om zo zelfverzekerder te worden over hun seksuele geaardheid en het mede dankzij internet ook sneller durven te vertellen tegen ouders en vrienden.

Hier de link naar de enquête: http://www.thesistools.com/?qid=99482&ln=ned

Alvast bedankt voor jullie bijdrage en voel je vrij om vragen te stellen in dit topic.

Met vriendelijke groet,
Skye
Skye
Newbie
Newbie

Berichtdoor Steve » 13 jan 2010 23:38

Je enquete is wel erg gericht op jongeren aangezien internet er nog maar en jaartje of 15 is zal het voor de meesten die ouder zijn dan pakweg 30-35 zich niet door of met internet ge-out hebben...

Een leuke aanvulling zou zijn of internet, voor degenen die zich al ge-out hadden, een groter gevoel van vrijheid gaf
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Diederick » 14 jan 2010 01:39

Met Steve eens, maar ik ben een jongere; dus was voor mij geen probleem. :!!

Interessante vragen, ik hoop dat je er wat mee kunt.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor BlackDog » 14 jan 2010 05:11

Afbeelding
Once you go black ....
BlackDog
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Skye » 14 jan 2010 10:09

Bedankt voor het invullen van de enquête!

Steve daar heb je inderdaad ook gelijk in, de enqete is meer gericht op jongeren.
Maar wat je zegt over of oudere mensen zich vrijer voelen door internet is inderdaad ook interessant. Misschien dat ik daar ook wat mee ga doen.
Skye
Newbie
Newbie

Berichtdoor Luc » 15 jan 2010 22:30

Ik heb hem net ingevuld, het internet heeft in mijn geval wel geholpen om uit de kast te komen, sneller in ieders geval dan wanneer ik geen internet zou hebben. :!!
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
Luc
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes