Veel homohuwelijk topics
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik zie de laatste tijd veel homohuwelijk topics verschijnen hierzo, is de (gay) wereld ineens aan het homohuwelijken? Ik begrijp het verlangen naar een gelijkwaardige legale status enzo, maar waarom perse in de vorm van een huwelijk??!?
Je begrijpt, ik heb er nog mijn vraagtekens bij, hoop dat vooral reeds getrouwde stellen zich hier uitspreken zodat ik wat meer van de andere kant kan zien.
Je begrijpt, ik heb er nog mijn vraagtekens bij, hoop dat vooral reeds getrouwde stellen zich hier uitspreken zodat ik wat meer van de andere kant kan zien.
-

Richie - Wegwijs

heb er al iets over geschreven; ik ben sinds een jaar getrouwd na bijna 20jr samenwonen, maar dat is puur om 't wettelijk wat eenvoudiger te hebben als 1 van ons komt te ontvallen.....
verder komt er natuurlijk wel een homohuwelijksbeurs.
over de flauwekul van 't bruidspaartje op de taart.
ik moest er in 2001 1 hebben omdat 2 gasten gingen trouwen, dus kon er gewoon bij de groothandel 1 uitkiezen en ze hadden een boek met nog veel meer van dat soort dingen
verder komt er natuurlijk wel een homohuwelijksbeurs.
over de flauwekul van 't bruidspaartje op de taart.
ik moest er in 2001 1 hebben omdat 2 gasten gingen trouwen, dus kon er gewoon bij de groothandel 1 uitkiezen en ze hadden een boek met nog veel meer van dat soort dingen
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Ik vind trouwen op een jonge leeftij, hetero of homo, sowieso onverstandig aangezien je nog zoveel moet ontdekken wat het echte leven inhoudt, je legt jezelf ee onnatuurlijke beperking op dan.
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
-

Luc - Ontdekkend

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Mededelingen