Paus wordt een hype
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Wat een gedoe om 1 dode man de afgelopen weken zeg, geen krant of tv kanaal te vinden waar men het niet over de paus heeft, zelfs Jetix en TMF hebben het erover gehad
Ik begin stilaan te vermoeden dat net als met de Islam geloof gewoon een hype is van de tijd waarin we leven, ze bestaan al langer maar ineens is het belangerijker dan wat dan ook...
Waarom? Omdat mensen de weg kwijt zijn, geen doel meer voor ogen hebben, individualisme voorop staat bij eenieder en dat wij westerlingen gewoon kapitalistische everzwijnen zijn die lekker in een rijtje achter elkaar lopen om uiteindelijk nergens te arriveren.
Religie is hier een remedie voor, om orde in de chaos te vinden maar vraag me af of we straks allemaal met Paus petjes en Mohammed sneakers lopen ...
Ik begin stilaan te vermoeden dat net als met de Islam geloof gewoon een hype is van de tijd waarin we leven, ze bestaan al langer maar ineens is het belangerijker dan wat dan ook...
Waarom? Omdat mensen de weg kwijt zijn, geen doel meer voor ogen hebben, individualisme voorop staat bij eenieder en dat wij westerlingen gewoon kapitalistische everzwijnen zijn die lekker in een rijtje achter elkaar lopen om uiteindelijk nergens te arriveren.
Religie is hier een remedie voor, om orde in de chaos te vinden maar vraag me af of we straks allemaal met Paus petjes en Mohammed sneakers lopen ...
-

maestro - Expert

ben blij dat ie dood is...''homosexualiteit is een ziekte'' ppfff, how low can you go!!!
je wordt er niet goed van de laatste dagen. Gelukkig begint het nu rustig te worden, maar een aantal dagen geleden stonden de kranten er nog vol van
je wordt er niet goed van de laatste dagen. Gelukkig begint het nu rustig te worden, maar een aantal dagen geleden stonden de kranten er nog vol van
-

just' me - Aftastend

maestro schreef:Waarom? Omdat mensen de weg kwijt zijn, geen doel meer voor ogen hebben, individualisme voorop staat bij eenieder en dat wij westerlingen gewoon kapitalistische everzwijnen zijn die lekker in een rijtje achter elkaar lopen om uiteindelijk nergens te arriveren.
De mooiste uitspraak die ik totnogtoe heb gelezen op dit forum
-

Kev - Aftastend

ff dit topic bumpen ~
Na 1 jaar met de nieuwe paus "geleefd" te hebben blijkt maar eens te meer dat ze nog steeds erg wereldvreemd zijn daar in hun vaticaandorp.
Gelukkig is de hype wel weer over wat op zich dan wel een beetje vreemd is eigenlijk
Na 1 jaar met de nieuwe paus "geleefd" te hebben blijkt maar eens te meer dat ze nog steeds erg wereldvreemd zijn daar in hun vaticaandorp.
Gelukkig is de hype wel weer over wat op zich dan wel een beetje vreemd is eigenlijk
-

maestro - Expert

Laten we de paus vergeten. Het voetvolk is veel interessanter:
http://www.calendarioromano.co.uk/
Je zou zo misdienaar worden. Bovendien krijg je vergiffenis van al je zonden.
http://www.calendarioromano.co.uk/
Je zou zo misdienaar worden. Bovendien krijg je vergiffenis van al je zonden.
-

Bink - Post Lord

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Religie