Anaal bevredigen
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo,
Ik ben een onderzoekende homo en ben absoluut 100 procent homo(geloof ik). Heb vandaag na lange tijd mezelf eens serieus anaal bevredigd in bad. Heb hierbij een markeer stift gebruikt. Dit ging vrij goed, vond het wel nog raar voelen en niet echt overheerlijk. Werd er wel opgewonden van. Maar ik kreeg steeds de drang alsof ik moest poepen. Mijn anus was ook niet 100 procent schoon(bleek achteraf dus) Ik heb daarna een sproeier die we bij het bad hebben gebruikt, het duurde even maar hij ging er wel in, daarna heb ik de sproeier aangezet en spoot er wat viezigheid uit. Dit heb ik een aantal keren gedaan, maar hij is nog steeds niet schoon. Hoe krijg je je anus het beste schoon? En is het normaal dat ik het niet heel erg lekker vond. Lijkt me erg genant om te moeten poepen als je daadwerkelijk seks met iemand hebt.
Dankjewel
Ik ben een onderzoekende homo en ben absoluut 100 procent homo(geloof ik). Heb vandaag na lange tijd mezelf eens serieus anaal bevredigd in bad. Heb hierbij een markeer stift gebruikt. Dit ging vrij goed, vond het wel nog raar voelen en niet echt overheerlijk. Werd er wel opgewonden van. Maar ik kreeg steeds de drang alsof ik moest poepen. Mijn anus was ook niet 100 procent schoon(bleek achteraf dus) Ik heb daarna een sproeier die we bij het bad hebben gebruikt, het duurde even maar hij ging er wel in, daarna heb ik de sproeier aangezet en spoot er wat viezigheid uit. Dit heb ik een aantal keren gedaan, maar hij is nog steeds niet schoon. Hoe krijg je je anus het beste schoon? En is het normaal dat ik het niet heel erg lekker vond. Lijkt me erg genant om te moeten poepen als je daadwerkelijk seks met iemand hebt.
Dankjewel
- Webbie
- Newbie

Volgens mij speelt die vraag bij iedereen.
De natuur doet zijn werk, dat is zeker.
Je moet eerst je partner volledig vertrouwen.
Dat vertrouwen is echt een belangrijk sleutelwoord.!!!
Ik lig regelmatig helemaal gespreid vastgebonden op bed, poedelnaakt uiteraart, en dan wordt ik flink genomen door mijn vriend, hij zorgd dan voot een erectie bij mij en laat zijn anus gaan over mijn stijve heen glijden maar meestal grijpt hij stevig mijn ballen vast en speelt er ruig mee terwijl hij me pijpt en omdat ik vastgebonden lig kan ik zelf echt niks doen en ja, dan moet je echt 100% of meer vertrouwen hebben in je partner.
De natuur doet zijn werk, dat is zeker.
Je moet eerst je partner volledig vertrouwen.
Dat vertrouwen is echt een belangrijk sleutelwoord.!!!
Ik lig regelmatig helemaal gespreid vastgebonden op bed, poedelnaakt uiteraart, en dan wordt ik flink genomen door mijn vriend, hij zorgd dan voot een erectie bij mij en laat zijn anus gaan over mijn stijve heen glijden maar meestal grijpt hij stevig mijn ballen vast en speelt er ruig mee terwijl hij me pijpt en omdat ik vastgebonden lig kan ik zelf echt niks doen en ja, dan moet je echt 100% of meer vertrouwen hebben in je partner.
-

superLouis - Wegwijs

Oke dankjewel!
Tijdens het poepen toestraks, zat er klein beetje bloed bij. Waarschijnlijk ben ik te hardhandig geweest. En de speeltjes die ik gebruik hebt hebben ook allebei geen gladde rand. Ik zal nu even een tijdje wachten zodat het weer geneest.
Tijdens het poepen toestraks, zat er klein beetje bloed bij. Waarschijnlijk ben ik te hardhandig geweest. En de speeltjes die ik gebruik hebt hebben ook allebei geen gladde rand. Ik zal nu even een tijdje wachten zodat het weer geneest.
- Webbie
- Newbie

Ik ben ook 100% homo en ik heb geen enkele, maar dan ook geen enkele, anale aanleg. Ik kan nochtans heel onderdanig zijn bij mannen (ook heel dominant, maar dat is hier irrelevant), maar anaal werkt niets bij mij (wel zie ik mannen bijzonder graag neuken). Vele (de meeste?) hetero's hebben veel meer anale aanleg dan vele homo's. Anaal en homo gaan helemaal niet samen, wat er ook over wordt gedacht. Peter Berlin vertelt ongeveer hetzelfde verhaal in een interview in het magazine Butt. Hij had evenmin anale aanleg, maar liep graag te pronken met zijn bobbel en reet. Perfect voor mij.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

i am gay schreef:anale sex is het gewoon zonder dit was ik ook zeker geen homo geweest.
Ik geloof je niet.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

i am gay schreef:anale sex is het gewoon zonder dit was ik ook zeker geen homo geweest.
Daar heb ik echt zo mijn twijfels over..........
Er is meer, veel meer, heel véél méééér dan alleen maar dat anale..........
oraal, handen, bondage, alles tegelijk, trio, de mogelijkheden zijn ongeveer eindeloos.!!!
-

superLouis - Wegwijs

9 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex