Het is nu 10 feb 2012 22:33

onderdanig

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor markopollo » 26 okt 2009 23:40

Hoi mensen,

ik begin steeds meer interesse te krijgen in bondage en misschien sm. Ik vraag me af wie dit ook heeft. Ik wil ook wel in een vertrouwde veilige omgeving ervaring op doen.

Ben benieuwd naar de reacties
markopollo
Newbie
Newbie

Berichtdoor man778 » 28 okt 2009 14:00

ik ben wel benieuwd naar sm en bondage ik zou het wel lekker met jou willen doen !!
man778
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Unlocked » 27 dec 2009 01:29

ik heb daar fantasiën over, ik ken iemand die dat doet. Helaas is het niet mijn vriendje en van mijn vriendje mag ik niet met andere mannen op seksueel gebied omgaan. Mijn vriend probeert soms wel eens mijn gedacht te geven, door me vast te binnen, mijn tepels plat te knijpen of er hard in te bijten en dan zich langzaam oprichten... me slaan met een matrakske of met de riem...

dat is uiteindelijk toch wel 'een beetje' van waar ik heet van kom, maar het is niet de meester-slaaf toestand.

Ik zou dat wel graag hebben, zonder dat genante gedoe. bijv in een café gaan staan zonder slip aan en met een stijve... of ik weet niet wat. Daar moet ik niet zo van weten, puur het seksuele... vastbinden, slaan, bijten... dat wel.

Die gast die ik ken heeft de 'meester'gevoelens en toen ik vrijgezel was, voelde ik me goed bij die vent... mais bon, tmag niet zijn... gewoon met het vriendje. beter iets dan niets eh.
Unlocked
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor pasdeloup » 27 dec 2009 05:19

je moet doen waar je zin in hebt.
heb die gevoelens ooit verdrongen en ben al 25 jaar in relatie.
bijgevolg zoek ik buiten onze relatie naar mijn gemis.
ben echter niet ongelukkig ma kon anders gegaan zijn.
pasdeloup
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor superLouis » 27 dec 2009 10:44

man778 schreef:ik ben wel benieuwd naar sm en bondage ik zou het wel lekker met jou willen doen !!

Dan moet je dat gewoon een keer DOEN.!!!
En effe over "onderdanig".....
als je met je ballen opgeknoopt aan de lijn ligt heb je niet zo gek veel keus dacht ik
maar je moet die partner wel 100% kunnen vertrouwen.!!
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 27 dec 2009 12:26

SM/bondage is absoluut niet mijn ding. Kan rustig zeggen dat ik er een hekel aan heb.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Unlocked » 29 dec 2009 16:12

Pasdeloup: ge kent m'n vriend niet... die ruikt gewoon al vanop afstand als ik nog maar een 'leuk' smsje zend naar die gast...

:frusti:
Unlocked
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex