Het is nu 10 feb 2012 21:17

Moderne lesbo scheert oksels

Trends, mode, beauty, gadgets en design voor hem

Berichtdoor Steve » 19 dec 2009 18:50

De moderne lesbische en biseksuele vrouw scheert haar oksels. Voor 93 procent is okselhaar taboe en 95 procent gebruikt dagelijks deodorant. Dat blijkt uit onderzoek dat het tijdschrift Zij aan Zij verrichtte onder ruim 900 lezers.

Lesbiennes en biseksuele vrouwen besteden steeds meer aandacht aan hun uiterlijk. Bijna de helft zegt zich dankzij make-up vrouwelijker en prettiger te voelen.

Van de vrouwen scheert 93 procent haar oksels en 88 procent benen en bikinilijn. Om vlot voor de dag te komen verkiest bijna 60 procent de schoudertas boven het gemak van de rugzak.

De lezers van het tijdschrift blijken zich verder het meest te herkennen in Claudia de Breij. Met een vijfde van de stemmen is de cabaretière en presentatrice het favoriete stijlicoon van de doelgroep. Het meest geliefde internationale stijlicoon is zangeres Pink.

Zij aan Zij is het eerste gayblad waarin De Breij haar verhaal doet. “Ik zag tot nu toe nooit de noodzaak mezelf uit te spreken in een gayblad en ik vind het nu wel een keer tijd om me te laten zien”, vertelt ze in het decembernummer.

Over haar eigen uiterlijk zegt ze: “Ik lag vanmiddag in mijn onderbroek bij de fysiotherapeut en dat vind ik nou nooit de leukste momenten maar schamen voor mezelf doe ik niet zo snel.”

Volgens Maria van Oosten van Zij aan Zij is Claudia de Breij het gezicht van de moderne lesbische en biseksuele vrouw. “De lesbische en biseksuele vrouw van vandaag de dag vindt het belangrijk om verzorgd voor de dag te komen. Het onderzoek bewijst dat het beeld van okselhaar, zweet en tuinbroeken hopeloos achterhaald is.”
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Pianoman » 22 sep 2010 10:58

Gelukkig maar, ik persoonlijk vind vrouwen met okselhaar ook geen gezicht, bij mannen vindt ik het weer iets anders omdat mannen meestal van zichzelf al behaard zijn, maar dan nog hou ik mijn eigen okselhaar liever zo kort mogelijk of scheer het in de zomer helemaal weg, oksels waar die lange haren onderuit komen is voor mij een gigantische afknapper. :|
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Lifestyle