Het is nu 10 feb 2012 21:27

Rare situatie

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor w-tje » 06 jul 2009 22:05

Ik ga de laatste paar maanden heel veel met een jongen om. Alleen heeft hij een vriendin ( al een paar jaar )...

In het begin was het allemaal heel onschuldig en was het ook gewoon een vriend, maar na wat meer met elkaar te zijn omgegaan kwamen er steeds meer hints in de gesprekken naar voren.
Zo ook over wat hij zou doen als ik iets zou proberen. Zijn standaard antwoord: weet ik niet.

Enkele weken later is het dan zover. Ondanks zijn vriendin is hij toch zover gegaan om met mij wat te doen. En dit blijft zich herhalen, wat ik natuurlijk niet erg vind.
Klagen over de vriendin is iets wat heel soms voorkomt... vooral in de context, zoals het met jou is, is dat nooit geweest.
Maar meer dan dat is er dan ook niet. Hij wordt jaloers als ik naar andere toe ga. Of als een meisj dat me leuk vind alleen bij mij thuis is. De vraag: wat is er gebeurd?, is dan ook standaard...
of als hij 's avonds geen sms krijgt voor het slapen, dan is het ook al dat ik commentaar krijg.

Maar er geldt blijkbaar een andere standaard voor hem. Het is ook zo dat hij niet echt helemaal duidelijk laat merken wat hij nu precies wil... buite dat hij et opt moment grotendeels wel goed vind en hoe leuk ik wel niet ben, maar niet wat hij wil... Ik vind hem heel erg leuk, maar zo kan het toch ook niet verder... Want het is soms dagen achter elkaar dat ik hem zie, maar soms plant die ook z'n week vol met andere dinge... en dan ma kijke of hij mij ziet. Ma als ik dat een keer toevallig niet kan... tijdens die week dan(als hij toch even nog een paar uurtjs vind) dan is hij ook weer half beledigd.

Het is een rare situatie - vind ik dan - Iemand advies?
w-tje
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 06 jul 2009 23:46

Courante situatie, heb ik de indruk. De meesten willen gewoon een gewoon leven zonder al het gay gedoe aan hun kop (want ze komen trouwens meestal op geen enkel gebied overeen met het algemeen geldende gay-imago) en daarnaast van tijd tot tijd een jongen (al dan niet een vaste vriend).
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Steve » 10 jul 2009 02:24

Als iemand je behandeld als een side dish dan grijp je er altijd naast, als je daarmee tevreden bent ala, maar verwacht altijd een 2e plaats.

Daarnaast lijkt het erop dat jij er gewoon moet zijn wanneer hij dat wilt en andersom is het ook zo, wanneer hij dat wilt, maar hij beschouwt je wel als de zijne.

Alhoewel dit niet perse een probleem hoeft op te leveren als dit is wat jij wilt, het probleem lijkt op het ontbreken van gelijkwaardigheid. Dat kan, uiteindelijk, leiden tot een confrontatie.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Berven1 » 19 jul 2009 22:22

Ik zat ook eventjes in dezelfde situatie, ik heb een lieve man van 26 leren kennen eerst via internet, en dan heb ik hem ontmoet in zijn cafe waar hij nu werkt. Ik vind hem nog steeds leuk. We hebben nu ook regelmatig contact met elkaar, althans hij hetero is en hij weet dat ik bi ben. Hij heeft een half jaar lang een vriendin. Ik denk af en toe aan hem, hij is zo geil als boter als ik naar hem kijk. Hij heeft mijn drinken altijd betaald, toen we daar nog zaten. Ik ben 36 jaar oud.

Wat hij ook met via internet doet, we hebben via MSN met elkaar wezen chaten. Hij chatte eerst onder naam: menno_harden en daar zeide hij dat biseksueel was, en single was. En maanden later verscheen hij met andere naam: menno n. En zeide hij dat een relatie met zijn vriendin heeft.
Ik denk dat hij wel vaak naar mij kijkt op zijn werk. Heel gek is het wel, maar hij wil nog niet uit de kast komen volgens mij. Ik heb vaak over hem gefantasteerd en erotische dromen gehad. Ik was dus wel verliefd op hem geweest. Maar nu zijn wij gewoon vrienden.

Het kan best zijn dat een andere Menno is geweest, maar weet het nog niet zeker of het geval was.
Berven1
Newbie
Newbie

Berichtdoor jelle27 » 02 dec 2009 01:51

het lijkt wel of je vriend zwaar verliefd is of is aan het worden. miss durft hij er niet voor uit komen!
geef hem de tijd om alles op en rijtje te zetten.
steun hem daar ook in. wieweet onstaat er iets moois tussen jullie. veel sterke .
jelle27
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 02 dec 2009 17:26

Zwaar verliefd, lijkt me duidelijk.

Misschien moet je eens met hem praten over seksualiteit; en misschien over uit de kast komen. (De een eerst, dan pas de ander.)
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Liefde