Het is nu 24 mei 2012 17:08

Jezelf pijpen (Autofellatio), kan dat en hoe??

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor SkinnyBoy » 26 okt 2009 00:02

Heb wel eens gelezen (maar nooiit op een film of video gezien) dat een man in staat is zichzelf te pijpen. Heb wat gegoogled maar veel wijzer wordt ik hier ook niet van, behalve dat slechts minder dan 1 procent van de mannen het zou kunnen. Zou het zelf eens willen proberen, ondanks dat ik lang en erg slank ben lukt het mij niet.

Wie heeft ervaring hiermee, graag tips en uitleg.
SkinnyBoy
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 26 okt 2009 00:17

help je graag@
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 26 okt 2009 23:42

Als je de plaatjes op het plaatjesforum mag geloven, kan het.

plaatjes/thumbnails.php?album=125

Ik heb iemand het ooit zien doen. Hij lag met zijn benen tegen de muur en zijn lul naderde geleidelijk zijn mond. Niets forceren. Hij vond het jammer dat hij hem niet dieper kon nemen, maar zijn stijve zat zeker voor de helft in zijn mond (kleine jongen met 19 cm stijve, raam ik; stak in elk geval boven zijn navel uit, het criterium volgens mij). Geil. Ik heb zijn ballen en perineum met glijmiddel gemasseerd. Hij had een fantastisch ballenstel, vooral in die positie. Ik stond inmiddels wijdbeens boven hem en duwde zijn stijve er van tijd tot tijd wat dieper in door op zijn perineum te drukken. Op een bepaald moment viel hij op het bed terug. Lichte pijn in de nek. Hij herbegon en ik heb hem wat beter vastgehouden. Duurde zowat een halfuur voordat hij zijn mond volspoot. Zeer verantwoorde recyclage. Ik vind het fantastisch om 'n gast zo in zichzelf te zien opgaan. Proficiat aan al wie het kan.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 27 okt 2009 08:59

Bink schreef:Als je de plaatjes op het plaatjesforum mag geloven, kan het.

plaatjes/thumbnails.php?album=125

Ik heb iemand het ooit zien doen. Hij lag met zijn benen tegen de muur en zijn lul naderde geleidelijk zijn mond. Niets forceren. Hij vond het jammer dat hij hem niet dieper kon nemen, maar zijn stijve zat zeker voor de helft in zijn mond (kleine jongen met 19 cm stijve, raam ik; stak in elk geval boven zijn navel uit, het criterium volgens mij). Geil. Ik heb zijn ballen en perineum met glijmiddel gemasseerd. Hij had een fantastisch ballenstel, vooral in die positie. Ik stond inmiddels wijdbeens boven hem en duwde zijn stijve er van tijd tot tijd wat dieper in door op zijn perineum te drukken. Op een bepaald moment viel hij op het bed terug. Lichte pijn in de nek. Hij herbegon en ik heb hem wat beter vastgehouden. Duurde zowat een halfuur voordat hij zijn mond volspoot. Zeer verantwoorde recyclage. Ik vind het fantastisch om 'n gast zo in zichzelf te zien opgaan. Proficiat aan al wie het kan.

De Dottore :!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 28 okt 2009 01:04

En als je het vervolg zou weten, zou je me helemaal de dottore heten. Echt waar. Want er is een vervolg. Ik heb namelijk de hele fles glijmiddel op zijn ballen en perineum opgebruikt (vulgaire glijmiddelfles uit het eerste het beste warenhuis) want zijn huid was kurkdroog en dronk gewoon het glijmiddel. Dat drong erin en verdween als niets. Ik zei hem dat zijn huid te droog was en dat hij waarschijnlijk een te bijtende zeep gebruikte. Een week daarna zag ik hem terug en hij zei dat hij na mijn massage een week lang geen jeuk meer aan zijn perineum had gehad. Hij had daar chronisch jeuk. Als je me nu geen dottore mag heten, weet ik het ook niet meer.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Jamie » 28 okt 2009 08:16

SkinnyBoy schreef:Heb wel eens gelezen (maar nooiit op een film of video gezien) dat een man in staat is zichzelf te pijpen. Heb wat gegoogled maar veel wijzer wordt ik hier ook niet van, behalve dat slechts minder dan 1 procent van de mannen het zou kunnen. Zou het zelf eens willen proberen, ondanks dat ik lang en erg slank ben lukt het mij niet.

Wie heeft ervaring hiermee, graag tips en uitleg.

In de cult film Shortbus is een zeer interessanet
scene met de door jou gevraagde info
:!:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor jorit » 07 dec 2009 21:42

ik doe het ook nog redellijk vaak, als je bezig bent is dat echt gezellig en maak ik er veel fantasiën over enzo maar als ik erna weer recht kom te staan of liggen heb je zo een pijn in je nek en rug. maar is wel een zeer gezellig als het je lukt. ik kan tot 3kwart mezelf pijpen. zou ook eens men ballen willen kunnen likken :p
jorit
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Luc » 09 dec 2009 16:25

Ik ben niet zo lenig helaas :oops:
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
Luc
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor jelle27 » 11 dec 2009 02:56

dat zou ik nu echt nooit doen bij mezelf !
zou voor te beginnen al in een deuk liggen van het lachen met zulke houding :P . en vind het totaal niet opwindend.
jelle27
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor rubette015 » 28 dec 2009 22:47

Ook ik doe het regelmatig, als ik in een lenige bui ben.
Al krijg ik maar 4 van de 19cm binnen, toch vet lekker.
Voor je rug is het wat minder...
Daarom doe ik het ook niet te vaak.
rubette015
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor superLouis » 29 dec 2009 08:05

Ik ben blij dat mijn vriend me reglmatig een flinke beurt geeft :verliefd: :!!
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Sex