WEDSTRIJD TOPIC #2
75 berichten
• Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ik heb er eerlijk gezegd niets mee. Maar ik denk niet dat die pakken lang aanblijven.
Wel vind ik het er goed uitzien als mannen in een pak rondlopen (mits de juiste setting er is).
Wel vind ik het er goed uitzien als mannen in een pak rondlopen (mits de juiste setting er is).
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Het pak van mannen in pak moet je openen als 'n geschenkverpakking. Dat is toch wat ik doe. Eerst het dasje wat losser. Dan het riempje. Dan het eerste hemdsknoopje. Dan steek je twee vingers "handruggelings" binnen in zijn hemd ter hoogte van zijn tieten, je streelt ze verstrooid en vraagt of hij zelf zijn hemden strijkt. Zo ja, zeg hem dat je het zorgvuldig zal openen en even zorgvuldig zal ophangen. Zo neen, vraag hem of je het van zijn lijf mag scheuren. Dan las ik een pause in, want die gast is zich aan het afvragen of ik wel goed snik ben. Ik zeg iets redelijks in de trant "mooi weer vandaag". Dat stelt hem gerust en ik kan mijn esbattementen vervolgen... De rest van het onderhoud is geheim.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Richie schreef:meer lekkere blondjes!!
Wat vinden we dan van Matthew, de olympisch duiker die Australië goud opleverde. Hij speelt ook voor ons team, is van mijn leeftijd... *droom* In ieder geval een bijzonder lekker ding, misschien niet het perfecte kontje en waarschijnlijk niet zo groot geschapen; maar dat kan ik wel door de vingers zien. Toch? En wat een stralende persoonlijkheid.
Gay websites zoeken doe je met gaylinks.nl
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Tjah, het schiet niet echt op zo. Waar is iedereen!?
En ik was helemaal niet van plan om deze te winnen...
En ik was helemaal niet van plan om deze te winnen...
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Nou ja, als wij om en om een post plaatsen dan wint er wel iemand. Maar ik kan je dan nu al vertellen wie dat zal zijn. (Ik, want ik zit nu op het oneven aantal.)
Misschien moet er een opdracht bij dit soort topics zitten. Zoals: "plaats een beroemde quote bij ieder bericht" of "stop een plaatje van ... bij ieder bericht". Dan hou je de boel wat meer draaiende denk ik.
Misschien moet er een opdracht bij dit soort topics zitten. Zoals: "plaats een beroemde quote bij ieder bericht" of "stop een plaatje van ... bij ieder bericht". Dan hou je de boel wat meer draaiende denk ik.
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Diederick schreef:Nou ja, als wij om en om een post plaatsen dan wint er wel iemand. Maar ik kan je dan nu al vertellen wie dat zal zijn. (Ik, want ik zit nu op het oneven aantal.)
Je HOEFT niet te posten.... graag of niet zou ik zeggen, en je had er al een gewonnen... zeiken is je natuur zeker?
-

maestro - Expert

Nou, het spijt me als je dat als zeiken opvatte. Ik probeer alleen wat opbouwende kritiek te geven; en waarom zou ik niet willen posten? Ik gun jullie die DVD wel en schroom me niet om daar aan bij te dragen.
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Keer terug naar Gay Forum - Mededelingen