Probleempje
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Iemand van m`n klas heeft denk ik mij hier voor aangemeld, ik ben 15 jaar, en ik wordt gepest voor homo, alleen maar omdat ik in zorg wil werken, van ander soort muziek houdt, en ik praat waarschijnlijk gay, ikzelf vindt dat persoonlijk geen reden om me gay te noemen, maar kunnen jullie me van deze forum zetten?
- pipootje14
- Newbie

pipootje schreef:en ik wordt gepest voor homo, alleen maar omdat ik in zorg wil werken, van ander soort muziek
Trek het je niet aan pipootje...
Je lijkt te weten wat je wil en dat kan lang niet iedereen van jouw leeftijd zeggen!
Ze zijn gewoon jaloers denk ik en vinden zo'n jongen als jij (jou dus!) wel spannend...!!
Ga door met hetgeen je wil bereiken en blijf jezelf.
Lach met die vrienden mee en zeg dat het je goed beviel op 'het forum'....
Groet; Paul
-

pauljan - Aftastend

Die schoolmaat van je denkt in stereotypen. Ga jij maar gerust in de zorg. Ik ken massa's hetero's in de zorg. Dus in de zorg willen gaan betekent niet dat je homo bent.
Het is niet omdat je hetero bent dat je hier niet meer mag posten. Ik vind het juist heel interessant te weten wat een hetero over ons denkt, maar niet uitschelden, hé, want dat hebben we al gehad en daar zijn we nu echt op uitgekeken.
Het is niet omdat je hetero bent dat je hier niet meer mag posten. Ik vind het juist heel interessant te weten wat een hetero over ons denkt, maar niet uitschelden, hé, want dat hebben we al gehad en daar zijn we nu echt op uitgekeken.
-

Bink - Post Lord

3 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen