WEDSTRIJD TOPIC
Ja ja... 
Gezien dat dit de 98ste post is, zullen we allemaal als leeuwen op de prijs wachten totdat iemand zich opoffert om de 99ste post te vervullen en zich daarmee uit te sluiten van de winst - tenslotte mag de 100ste poster niet ook de 99ste zijn.
Ben benieuwd, ik kan het helaas niet doen!
Gezien dat dit de 98ste post is, zullen we allemaal als leeuwen op de prijs wachten totdat iemand zich opoffert om de 99ste post te vervullen en zich daarmee uit te sluiten van de winst - tenslotte mag de 100ste poster niet ook de 99ste zijn.
Ben benieuwd, ik kan het helaas niet doen!
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Ja?
Toch echt?
Het is geschiedt; dunkt me.
Maar hoe zit dit dan?
En telt de voorganger wel? Sinds die nu nog maar 3 posts heeft gemaakt. Bovendien zag ik eerder ook al iemand in overtreding, dus is dit dan misschien nog maar post 97?
Los dit maar eens op
Het zijn gewoon de zenuwen...
Toch echt?
Het is geschiedt; dunkt me.
ChatNOT schreef:Als ik nu 5 ben, ben jij 2
Maar hoe zit dit dan?
En telt de voorganger wel? Sinds die nu nog maar 3 posts heeft gemaakt. Bovendien zag ik eerder ook al iemand in overtreding, dus is dit dan misschien nog maar post 97?
Los dit maar eens op
Het zijn gewoon de zenuwen...
Laatst bijgewerkt door Diederick op 05 okt 2009 19:37, in totaal 3 keer bewerkt
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Keer terug naar Gay Forum - Mededelingen