Het is nu 10 feb 2012 22:59

ik durf het niet

Alles over coming out.

Berichtdoor Diederick » 09 sep 2009 21:56

Enneuh, dat met die camera ploeg bij een coming out naar de ouders toe; is wel het meest fucked up idee dat ik heb gehoord dit jaar. 'Programmamakers', dat belooft niet veel goeds als jullie echt alleen nog maar met shockerende dingen op de proppen komen in de toekomst. Alsof we nog niet genoeg hebben gehad van de zoveelste freakshow als Idols, Popstars, or whatever.

We hoeven niet alles op video te hebben hoor. Dat doet niemand goed, uiteindelijk. Wat is de charme van het leven als we alles al een keer hebben gezien?
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Timolinho » 15 maart 2010 22:44

Je moet er zelf wel voor klaar zijn en er komt een moment dat je het van de daken wilt schreeuwen, écht waar!!! Maar het lucht echt op. Mijn vader is ook wel een beetje anti homo's maar f*ck de reacties... Jij moet gelukkig zijn en dat wordt je van jongens...!! Ik weet uit eigen ervaring dat de reactie van je ouders je veel waard is maar dat komt wel. Eerst reageren ze misschien een beetje boos of teleurgesteld maar dat veranderd ze moeten het accepteren. Als je er klaar voor bent, vertel het je ouders en geef ze de tijd. Jongens maakt je gelukkig, so be it. Geniet van ze en wacht er niet te lang mee (uit de kast komen.) Het is zoveel fijner als je er uit bent, het is er zo donker ;)

T
Timolinho
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor smw84 » 16 maart 2010 00:44

Dat klopt.

Er is geen 'juist' moment. Men komt er op den duur vanzelf wel achter. Als het eenmaal bekend is, dan valt er een enorme last van je schouder.
www.sexymenswear.eu
sexy kleding voor sexy mannen
smw84
Aftastend
Aftastend

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast