Het is nu 11 feb 2012 09:33

Hoi allemaal ben nieuw hier wil me even voorstellen

Alles over coming out.

Berichtdoor Samiertje » 08 feb 2009 17:27

Hoi Allemaal,

Ik ben Samir, half nederlands half marokkaans. Het is voor mij niet makkelijk om met deze achtergrond als homo door het leven te gaan. En ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Er zijn namelijk veel mensen waarvan ik dacht dat ik ze kon vertrouwen, ik heb tegen mijn beste vriend verteld dat ik homoseksuele gevoelens had, ik dacht dat hij wel achter me stond.
Maar hij heeft het tegen iedereen verteld, en allerlei smerige roddels over mij verteld, dus vandaar dat ik een beetje terughoudend ben.
Ik woon momenteel op mezelf in Rotterdam, want thuis is de situatie niet meer zo fijn. Aan de ene kant ben ik wel blij dat ik nu mijn eigen dingen kan doen.. maar het doet me wel heel veel pijn.

Ik vind het ook erg moeilijk om nieuwe contacten te leggen, ik zou zo graag in contact komen met mensen net als mij. Momenteel ben ik gewoon zo onzeker..

Thnx Samir :oops:

Geen e-mail adressen
Jamie
Samiertje
Newbie
Newbie

Berichtdoor junior » 08 feb 2009 19:03

hoi enige raad die ik je kan geven is (laat het een beetje bezinken dat ze over de schok heen zijn)
junior
Newbie
Newbie

Berichtdoor Jamie » 09 feb 2009 08:02

lees het boek:

De vijfde jongen van
Jacques Brooijmans eens misschien heb je er iets aan.
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bink » 09 feb 2009 23:24

Ik denk dat iedereen in de homowereld bijzonder moeilijk contacten legt.

In België heb je Merhaba. Vooral franstalig, maar nu ook in Antwerpen. Ik weet niet wat daarmee in NL overeenkomt.

http://holebi.info/phpnews/kortnews.php ... ws&id=5263
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Silver22 » 30 aug 2009 20:18

Hey Samier. Alles goed?

Ik wou even mededelen dat je niet alleen bent. Ik kom zelf ook uit een islamitisch gezin en ik ben zelf ook gelovig en bi. Ik vind het jammer hoe je zogenaamde beste vriend zich heeft gedragen.

Je hebt in ieder geval mijn steun en als je hierover wil praten kan je me bereiken.

Hoe gaat het nu met je? Het is namelijk al een tijdje dat je dat bericht had gepost. Ik hoop dat het goed met je gaat.

Abdi
Silver22
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast