Het is nu 24 mei 2012 16:55

verliefd op een collega

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Jochem » 18 maart 2005 22:49

Ik ben sinds kort hevig verliefd geworden op een collega. Ik werk nu 3 jaar bij deze organisatie en wij rijden vanaf het begin al samen. Het is een hele leuke man met een vrouw en 2 kinderen. Eigenlijk vond ik hem altijd al wel leuk, maar nu is het meer geworden. Ik denk heel veel aan hem en fantaseer zelfs over hem. Hij weet dat ik hem knap vind. Ik heb hem zelfs ook al een Valentijnskaart gestuurd. Het liefst zou ik hem willen vastpakken en aanraken, maar dat gaat niet. Het is nu erg verwarrend geworden. Ik merk dat ik graag bij hem in de buurt ben.
Jochem

Berichtdoor Steve » 18 maart 2005 23:45

Met je fikken afblijven dus, lijkt mij een beetje een geval van ik-kan-hem-niet-krijgen-dus-hij-is-interessantitis

Daarnaast moet je verder kijken dan je neus lang is, geen getroep met getrouwde mannen die KINDEREN hebben!!! Dat gaat op voor alle geaardheden btw.

Mazzel!
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor KinKy » 19 maart 2005 10:10

tussen hetero's gebeurt 't ook
en je gaat vanzelf op je bek als 't mislukt en dan kan je eigenlijk een ander baantje zoeken
dus als je je begeeft....
think
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor just' me » 19 maart 2005 10:54

gewoon lekker over blijven fantaseren, en het daarbij houden.

Mensen die flikken om met iemand vreemd te gaan, terwijl diegene een relatie heeft, moet een flinke schop onder z'n reet krijgen.
just' me
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Albert » 19 maart 2005 13:51

Dit is mij ook overkomen met een collega op het werk en hij was ook met een vrouw getrouwd. De collega was nogal aanrakiger met schouderklopjes e.d. wat ik ook als prettig ervaarde. Zelf heb ik hem nooit bewust aangeraakt. Ik merkte dat ik steeds meer op hem gesteld raakte en ik had het er moeilijk mee.

Soms is de stem van je hart luider dan de stem van je hersens, maar ik gaf toch voorrang aan mijn hersens. Ik heb het dus van me afgezet ( met moeite ! ). Maar ja, wat moest ik nou met een getrouwde hetero-man die tevens een collega van mij was?

Tegenwoordig werk ik ergens anders, maar dit had een andere oorzaak.
Een aantal jaren later kwam ik hem op een terrasje tegen en ik bood hem aan om bij mij te komen zitten en een drankje te nuttigen. Die uitnodiging nam hij graag aan.

We hadden ongeveer een uur gepraat over koetjes en kalfjes en over het werk wat wij vroeger samen deden. Hij was niet veranderd in die jaren, het was nog steeds dezelfde toffe gozer. Ik vertelde hem toen ook over mijn geaardheid en hier had hij geen enkele moeite mee.

Zijn manier van doen, omgang met anderen, manier van praten en uiterlijk pastte precies in mijn denkbeeld van iemand die ik als ( vaste ) vriend graag zou willen hebben. Jammer dat hij als hetero op de wereld is gekomen. End of story. :(
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Jochem » 19 maart 2005 16:50

Dit is dus precies wat ik ook ervaar... Mijn collega is precies wat ik zoek in een vriend. Hij is aardig, zorgzaam, behulpzaam en niet alleen naar mij toe maar ook naar anderen. Daarnaast voel ik mij ook heel vertrouwd bij hem..
Maar inderdaad, hij is hetero en dat betekent 'blijven fantaseren'...
Jochem

Berichtdoor bram30 » 06 jun 2005 07:27

Je kunt het ook anders bekijken. Er zitten voor en nadelen aan.
Als je je collega echt denkt te kunnen vertrouwen, zou je misschien kunnen overwegen om hem uit te leggen hoe je je voelt. Het ligt een beetje aan de sfeer op je werkvloer en het werk wat je doet hoe gevoelig daarop gereageert kan worden. Een getrouwde man wil niet altijd zeggen dat hij alleen maar naar vrouwen kijkt.

Hetn adeel is van een verliefdheid op de werkvloer is dat als het niet goed uitpakt je met de rommel zit. IEmand anders kun je uit de weg gaan, op je werk is dat wat lastig.... en het kan lijden tot stress of verandering van baan.

Zelf heb ik wel eens gezoend met een mannelijke (hetro) collega, tijdens een abondje uit. Maar daar is het (helaas en gelukkig) bij gebleven
bram30

Berichtdoor Musician » 11 jun 2005 16:52

bram30 schreef:Maar daar is het (helaas en gelukkig) bij gebleven

Vage uitspraak ;)

Vertel Vertel (moet je niet doen als je het ni wilt hoor)
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 11 jun 2005 18:40

Lijkkt me duidelijk gelukkig voor de colega en helaas voor hem :wink:
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Musician » 11 jun 2005 19:04

Nou dan kunnen we eens een realistisch verhaal horen dan kap je het weer af :?
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 11 jun 2005 19:57

als het niet zo is wat ik zei, dan komt dat verhaal wel schat ik zo
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Musician » 11 jun 2005 21:26

luco schreef:als het niet zo is wat ik zei, dan komt dat verhaal wel schat ik zo

Ik hoop dat je goed schat.... :?
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 11 jun 2005 23:21

Voor jou hoop ik dat ik ernaast zit. Dan krijg je hopelijk je verhaal :lol:
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor maestro » 12 jun 2005 20:26

Alles wat onbereikbaar is is intereassant totdat je het krijgt, dan is het niet nieuw meer en is de lol er gauw snel van af
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor luco » 12 jun 2005 21:04

Ben ik gedeeltelijk mee eens. In de meeste gevallen is dat ook zo, Maar als je iets wat onberijkbaar lijkt te zijn echt wilt en je krijgt het dan eindelijk, dan kan het ook erg bevredegend werken, dat je er geen genoeg van kan krijgen.
(ik doel overgens niet op sex of zoiets)
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 21 jun 2006 21:56

Ik ken het probleem want ik ben sinds kort ook verliefd op een collega geworden, alleen weet ik niet of hij homo of hetero is want ik ken hem nog niet zo goed, ik weet alleen dat hij vrijgezel is. Iedere keer als we mekaar tegen komen dan kijken we elkaar wel aan, maar groeten elkaar niet echt, we lachen eigenlijk alleen maar naar elkaar, en soms wordt hij wat rood, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken, ik wou dat ik er achter kon komen of hij homo of hetero is.

Het volgende probleem is dat ik nog niet echt uit de kast ben, en soms wat afstandelijk tegen hem doe wat ik eigenlijk helemaal niet leuk vindt tegen iemand op wie ik verliefd ben, ik wordt al zelden verliefd. :(

Wie herkent dit ?
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Julian » 21 jun 2006 22:07

Ik herken wel het gedeelte dat van afstandelijk doen enzo, als ik iemand erg graag mag en er gevoelens voor krijg creeer ik automatisch een afstand door minder en algemener met hem te gaan praten.
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Pianoman » 28 aug 2006 21:12

Pianoman schreef:Ik ken het probleem want ik ben sinds kort ook verliefd op een collega geworden, alleen weet ik niet of hij homo of hetero is want ik ken hem nog niet zo goed, ik weet alleen dat hij vrijgezel is. Iedere keer als we mekaar tegen komen dan kijken we elkaar wel aan, maar groeten elkaar niet echt, we lachen eigenlijk alleen maar naar elkaar, en soms wordt hij wat rood, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken, ik wou dat ik er achter kon komen of hij homo of hetero is.

En tijdje geleden heb ik dit geschreven over dat ik verliefd ben op een collega van mij, en ik merk dat mijn verliefdheid de laatste tijd steeds erger wordt. Maar sinds kort worden mijn vermoedens ook steeds groter dat hij ook homo is, ik voel dat namelijk aan de manier hoe hij naar me kijkt en naar mij lacht, en soms maakt hij rare grapjes, die hij niet gauw bij een ander doet. ik zie dit namelijk als flirten of heb ik het mis, ik durf het hem ook niet te vragen om te voorkomen om een blauwtje te lopen.

Ik zou dan eigenlijk ook wel wat meer willen weten of het onderwerp flirten tussen twee mannen, of is het misschien het zelfde als tussen man en vrouw?.

En als ik zeker wil weten of hij homo is, hoe kan ik hem dan het beste benaderen, zonder gelijk te vragen of hij homo is.

Help ik ben radeloos verliefd. :oops:
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 29 aug 2006 00:41

gewoon uitnodigen voor bios/theater
drankje erna.....
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor bartjebarneveld » 29 aug 2006 00:53

Jochem schreef:Dit is dus precies wat ik ook ervaar... Mijn collega is precies wat ik zoek in een vriend. Hij is aardig, zorgzaam, behulpzaam en niet alleen naar mij toe maar ook naar anderen. Daarnaast voel ik mij ook heel vertrouwd bij hem..
Maar inderdaad, hij is hetero en dat betekent 'blijven fantaseren'...

Juist, vooral dat ook naar anderen toe. Dat trok mij indertijd ook over de streep om NIETS te laten merken. Maar ik denk dat hij niet kwaad zou worden als ik het zou laten merken. Maar toch, maar toch....ik wil niks verpesten!
bartjebarneveld
Expert
Expert

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Liefde