Verliefd op een goeie vriend en onzeker
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben bi en ik voel nu al een tijdje iets voor één van mijn beste vrienden. Ik voel me altijd goed wanneer ik bij hem ben. Het probleem is dat ik niet zeker ben wat ik ermee moet. Hij heeft momenteel een vriendin maar er zijn telkens dingen die hij zegt of doet die me doen twijfelen of hij wel hetero is. Ik begin stilaan meer en meer te denken dat hij ook bi is. Ik durf ook niets te zeggen of te doen want hij en onze vriendenkring denken dat ik hetero ben en ik wil het voorlopig liever zo houden.
Een bijkomend probleem is dat we in september naar een verschillende stad gaan studeren en ik wil zeker zijn over hem tegen dan.
Ik zou graag advies hebben hoe ik te weten kan komen of hij iets voor mannen voelt of niet. En wat ik moet doen met deze hele situatie.
Een bijkomend probleem is dat we in september naar een verschillende stad gaan studeren en ik wil zeker zijn over hem tegen dan.
Ik zou graag advies hebben hoe ik te weten kan komen of hij iets voor mannen voelt of niet. En wat ik moet doen met deze hele situatie.
- guy91
- Newbie

hoi
er is iets eenvoudigs...
je maakt een nieuwe live-account aan en zegt daar nadat je hem toegevoegd hebt dat je hem gesproken hebt op een gaychat box
misschien kun je hem iets opgeilen of zo
dan heb je een antwoord
maar 't is niet echt iets wat netjes is
maar wel vrij anoniem kun je hem dan benaderen
kijk wel uit dat hij je niet doorkrijgt
want dan zijn de rapen zuur
er is iets eenvoudigs...
je maakt een nieuwe live-account aan en zegt daar nadat je hem toegevoegd hebt dat je hem gesproken hebt op een gaychat box
misschien kun je hem iets opgeilen of zo
dan heb je een antwoord
maar 't is niet echt iets wat netjes is
maar wel vrij anoniem kun je hem dan benaderen
kijk wel uit dat hij je niet doorkrijgt
want dan zijn de rapen zuur
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Hmmm heb daar ook al eens aan gedacht maar dat is inderdaad niet netjes. Hij is niet echt het type om op online chats te zitten. Het is trouwens nog geen zekerheid hij kan nog alles ontkennen. En zoals je het zelf zegt als het uit komt..... en zelfs als het niet uit zou komen zou ik me er nog lastiger bij voelen.
- guy91
- Newbie

hoi guy91,
wel grappig... ik heb nou net het tegenovergestelde. Ik had dus ook zo een sterke vermoede dat mijn ex (zijn net uit elkaar)verliefd is geworden op 1 van zijn beste vriend. Dus dat hij waarschijnlijk of homo of bi is.
Ik had hem een jaar terug ook eens gevraagd of hij op mannen valt, maar toen ontkende hij het.
Misschien wel een en zelfde persoon, wie weet.
wel grappig... ik heb nou net het tegenovergestelde. Ik had dus ook zo een sterke vermoede dat mijn ex (zijn net uit elkaar)verliefd is geworden op 1 van zijn beste vriend. Dus dat hij waarschijnlijk of homo of bi is.
Ik had hem een jaar terug ook eens gevraagd of hij op mannen valt, maar toen ontkende hij het.
Misschien wel een en zelfde persoon, wie weet.
- masterm
- Aftastend

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde