Verliefd op mijn beste vriend
48 berichten
• Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
ik ben zelf ook verliefd op (wat was) een hele goede vriend van mij... ik heb het bijna een jaar lang voor me gehouden, maar uiteindelijk toch aan hem verteld. Ik kon het gewoon niet meer voor me houden, en het leek me het beste de waarheid te zeggen. Ik dacht dat hij dat ook wel zou kunnen accepteren, aangezien hij heel goed reageerde toen ik een tijd geleden aan hem vertelde dat ik homo was. In eerste instantie leek dat ook zo te zijn, maar twee dagen later wilde hij geen woord meer met me wisselen!
Dat is nu nog steeds zo.
Gelukkig heb ik een paar goede vrienden waarmee ik erover kan praten. Zij zijn ook allemaal vrienden van 'Hem', en hadden ook verwacht dat hij wat minder 'overdreven' zou reageren... ik geloof dat ik toch niet niet kan zeggen dat hij overdrijft, omdat ik niet kan weten hoe hij zich erbij voelt (hij is gewoon hetero). Het is nu twee maanden geleden, en hij wil sindsdien geen contact meer. Ik denk eerlijk gezegd dat het niet meer goed komt.
ik denk dat ik wel wat van geleerd heb uiteindelijk... best vaak leek het me op te vallen dat hij misschien ook wel wat voor mij zou kunnen voelen doordat hij op een bepaalde manier 'deed' (dat zei iemand hieronder ook), terwijl hij loads of vriendinnen heeft gehad en nog nooit iets met een jongen. ik vroeg me wel vaak af of ik dingen zag die er niet waren door mijn liefde voor hem, wat dus uiteindelijk zo bleek te zijn.
een ander ding is dat een vriendschap dus kennelijk niet altijd zo goed is als je denkt.
wouter
Gelukkig heb ik een paar goede vrienden waarmee ik erover kan praten. Zij zijn ook allemaal vrienden van 'Hem', en hadden ook verwacht dat hij wat minder 'overdreven' zou reageren... ik geloof dat ik toch niet niet kan zeggen dat hij overdrijft, omdat ik niet kan weten hoe hij zich erbij voelt (hij is gewoon hetero). Het is nu twee maanden geleden, en hij wil sindsdien geen contact meer. Ik denk eerlijk gezegd dat het niet meer goed komt.
ik denk dat ik wel wat van geleerd heb uiteindelijk... best vaak leek het me op te vallen dat hij misschien ook wel wat voor mij zou kunnen voelen doordat hij op een bepaalde manier 'deed' (dat zei iemand hieronder ook), terwijl hij loads of vriendinnen heeft gehad en nog nooit iets met een jongen. ik vroeg me wel vaak af of ik dingen zag die er niet waren door mijn liefde voor hem, wat dus uiteindelijk zo bleek te zijn.
een ander ding is dat een vriendschap dus kennelijk niet altijd zo goed is als je denkt.
wouter
Tja.Als die jongen hetero is kan je hier op wachten natuurlijk.Je moet wel zeker zijn dat iemand de zelfde beleving heeft als jij.Zo niet dan is het exit naar dromeland.Die man is bang van je geworden.Het zelfde gevoel als jij zou hebben wanneer een vrouw je op die manier zou benaderen.Als je tenminste niet bi bent.
-

Zodan - Post Lord

hoi
ik zelf ben ook verliefd op een goede vriend van me
hij weet het niet , het zou ook niets worden hij is 100% hetro
en durf de vriendschap niet op het spel te zetten
maar ik geniet elke keer weer als we bij elkaar zijn
met sporten , verjaardagen enz
hij is gewoon lekker , heeft een sportief en lekker lichaam
(zucht )
r
ik zelf ben ook verliefd op een goede vriend van me
hij weet het niet , het zou ook niets worden hij is 100% hetro
en durf de vriendschap niet op het spel te zetten
maar ik geniet elke keer weer als we bij elkaar zijn
met sporten , verjaardagen enz
hij is gewoon lekker , heeft een sportief en lekker lichaam
(zucht )
r
-

reneexx - Ontdekkend

Ik heb ook een goede vriend waar ik best wel verlangens naar heb. ik vind hem gewoon ontzettend knap en lief. hij is qua lichaam ook antrekkelijk
Hallo ik ben michel en houd van motoren en soms ook nog brommers. ik doe ook aan fitnes.
- Rossi46
- Aftastend

Heay, ik ben nieuw hier, na wat rondkijken besloot ik toch maar een account aan te maken 
Ik ben ook zoo verliefd op een goeie vriend van me, al een lange tijd, toen ik hem gewoon vertelde dat ik hem leuk vind, ik was er heel blij mee en hij ook dat ik het vertelde, hij is helemaal hetero maar toch zijn we beide blij dat ik het gezegd heb
Ik ben ook zoo verliefd op een goeie vriend van me, al een lange tijd, toen ik hem gewoon vertelde dat ik hem leuk vind, ik was er heel blij mee en hij ook dat ik het vertelde, hij is helemaal hetero maar toch zijn we beide blij dat ik het gezegd heb
- DTC gay
- Newbie

DTC gay schreef:Heay, ik ben nieuw hier, na wat rondkijken besloot ik toch maar een account aan te maken
't is uiteindelijk altijd leuk om te horen of iemand je leuk vind
da's de kunt van een compliment
en dan er niet naar verlekkerd naar blijven kijken hoor...
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Ik heb zoiets ook op dit moment, ik ben denk ik verliefd ben op een van mijn beste vrienden. Maar ik heb nog nooit gevoelens gehad voor een jongen dus dat maakt het dan al extra ingewikkeld. Uiteindelijk weten nu 2 personen dat ik ook op jongens val. Die 2 namen dat gelukkig ook goed op. Maar waar ik dan mee zit is, hoe pak je zoiets aan? Hoe vertel je aan een van je beste vrienden dat je misschien op hem bent? Dat is waar ik dan weer mee zit.
Wat ik naar jou toe zou zeggen is: ik zou hem niet gaan negeren. Ik zou inderdaad een afstand houden, maar niet echt gaan negeren, dat maakt de dingen alleen maar moeilijker. En kan zelfs leiden tot helemaal geen contact meer. (eigen ervaring met een meisje van vroeger) Jullie kunnen altijd praten, lachen en dat soort dingen. Daar heb je immers vrienden voor. En vergeet niet: staren is niet verboden.
(maar zo denk ik, daarin hoef je me niet te volgen.)
Groetjes Dragonpower
Wat ik naar jou toe zou zeggen is: ik zou hem niet gaan negeren. Ik zou inderdaad een afstand houden, maar niet echt gaan negeren, dat maakt de dingen alleen maar moeilijker. En kan zelfs leiden tot helemaal geen contact meer. (eigen ervaring met een meisje van vroeger) Jullie kunnen altijd praten, lachen en dat soort dingen. Daar heb je immers vrienden voor. En vergeet niet: staren is niet verboden.
Groetjes Dragonpower
- Dragonpower
- Aftastend

Floris schreef:Hallo mensen,
Ik weet al enkele jaren dat ik homo ben, een goede vriend vroeg me er naar en toen ik na begon te denken zag ik dat hij wel gelijk had. Ik heb het inmiddels aan 7 goede vrienden van mij (waaronder 1 vriendin) verteld. Alleen ben ik verliefd op 1 van die vrienden en hij is gewoon hetero. Ik kan alleen niet stoppen met het kijken naar hem en hij voelt zich daar helemaal niet prettig bij, net als ik nu. Ik probeer hem nu maar te negeren (hij weet dat), maar ik zou graag weer gewone goede vrienden met hem willen zijn.
Weten jullie misschien hoe ik dat aan kan pakken, ik heb dit namelijk al een jaar.
Floris
ben ook verliefd op men beste vriend maar hij heeft al relatie hij wil wel met me uitgaan en sex hebben
maar geen relatie het doet me veel pijn telkens ik aan hem denk of ergens foto zien kan ik men tranen ni bedwingen ik denk dag en nacht aan hem ik probeer nu contacten te leggen met nieuwe vrienden om hem beetje uit men hoofd te zetten maar das ni gemakelijk maar het moet groetjes xx
- abbalover
- Newbie

hoi ben nu een tijdje verder
ben nog steeds verliefd op me beste vriend .
tis alleen maar erger geworden .
gaat geen dag voorbij of ik denk aan hem .
hij zelf weet het niet , hij is namelijk 100% hetro
en durft hem het niet te vertellen ,
omdat ik bang ben dat de vriendschap misschien kapot gaat .
heb hem een aantal keren naakt gezien met sporten , verdomme wat heeft deze jomgen een
lekker strak lichaam.
en heeft een goed gereedschap tussen ze benen hangen ( zucht )
zou er ALLES voor over hebben om hem een keer te mogen ......................
renee
heb hem een aantal keren naakt gezien met sporten , verdomme wat heeft deze jomgen een
lekker strak lichaam.
renee
alles wat ik nodig heb
dat ben jij
dat ben jij
-

reneexx - Ontdekkend

Tsjaaaaaaaaaaaaaa, lastiglastiglastig. Ik ken het probleem. Heb er zelf ook een behoorlijke tijd mee gezeten. Samen douchen, samen uitgaan.. alles samen doen behalve wat je eigenlijk echt wilt. Maar toch raad ik je aan het tegen hem te vertellen, dat heb ik namelijk ook gedaan. En ik ken jou beste vriend natuurlijk niet, maar bij mij is het een hele opluchting geweest. Mijn vriend was ook 100% hetero, als ik hem moet geloven in ieder geval. Maar dat betekent echt niet dat hij daarom boos op jou wordt ofzo. Je moet alleen niet vergeten dat je wel van 'm af moet blijven, hoe graag je ook iets anders zou willen doen. Want iedereen, homo's en hetero's, kunnen nou eenmaal verliefd zijn op iemand die niet hetzelfde voelt. En helaas zal je dat moeten accepteren.
Maar even helemaal wat anders, je weet niet eens of hij hetero is. Dat kan wel zo lijken, maar wieweet vindt hij jou ook wel heel erg leuk. Vertellen kan geen kwaad. Wat heb je te verliezen? Een vriendschap? Dat denk ik niet! Want als het echt een goede vriendschap is, dan zal hij je niet laten vallen omdat je homo bent. En als jij je gewoon inhoudt, dan is het ook geen enkel probleem dat je hem leuk vindt.
Hou me op de hoogte
Maar even helemaal wat anders, je weet niet eens of hij hetero is. Dat kan wel zo lijken, maar wieweet vindt hij jou ook wel heel erg leuk. Vertellen kan geen kwaad. Wat heb je te verliezen? Een vriendschap? Dat denk ik niet! Want als het echt een goede vriendschap is, dan zal hij je niet laten vallen omdat je homo bent. En als jij je gewoon inhoudt, dan is het ook geen enkel probleem dat je hem leuk vindt.
Hou me op de hoogte
- Dieb
- Ontdekkend

reneexx schreef:hoi ben nu een tijdje verder
lekker strak lichaam.
renee
Eerlijk gezegd denk ik dat 100% hetero, homo of bi niet bestaat. Wel meerderdeels maar echt 100%? Daar zet ik toch wel mijn vraagtekens achter. En ik ben ook verliefd op een vriend van mij. Hij weet het ondertussen en heeft het ook geaccepteerd, hij is niet boos geworden of wat dan ook. Kort geleden hadden we weer afgesproken en begon hij er zelf over te praten met mij. Hij is ondertussen weer vrijgezel. (dus wie weet haha
Gr. Dragonpower
- Dragonpower
- Aftastend

bedankt voor jullie reakties
maar ben er achter gekomen dat ik het beter niet kan vertellen ,
een paar dagen geleden zaten we tv te kijken met nog een paar andere vrienden
er kwam een stukje over homo's langs
daar werd niet leuk op gereageerd, ook niet door me beste vriend .
dat gaf mij de doorslag om het maar niet te vertellen dat ik gek op hem bent .
tis jammer maar zal er mee moeten leren leven , alleen elke keer als die bij mij in
de buurt is .
weet ik van binnen dat ik nog steeds en altijd gek op hem zal blijven ( zucht )
renee
tis jammer maar zal er mee moeten leren leven , alleen elke keer als die bij mij in
de buurt is .
renee
alles wat ik nodig heb
dat ben jij
dat ben jij
-

reneexx - Ontdekkend

reneexx schreef:bedankt voor jullie reakties
de buurt is .
renee
Het is in sommige kringen normaal om de draak te steken met homo's, en afhankelijk van die kring kan dat wat uit de hand lopen. Klasgenoten van me somden op wat ze met homo's zouden doen, naar de maan schieten, dood trappen, etc. Maar als je daar dan op in gaat en vraagt wat ze zouden doen als ze zelf homo waren, krijg je geen antwoord -
Mensen die slechte dingen over homo's in het algemeen zeggen, zijn ondoordacht en missen alle informatie. Er is niets slechts aan homoseksualiteit, dus is er geen reden om daar negatief over te doen. Natuurlijk mogen mensen zich oncomfortabel voelen om homo's, ieder z'n eigen, maar om alle homo's de hel toe te wensen moet je wel wat steekjes los hebben - of helemaal missen.
Als een argument een gebreide wollen trui is, is de trui van een 'homohater' er een met gaten en ongelijke mouwen. Die mensen weten niet waar ze het over hebben; neem ze dus niet serieus. Geef je om een van ze (bijvoorbeeld als het een ouder betreft, of in jouw geval een knappe jongen), dan zijn ze in een goed gesprek zo over te halen - mits jij wel weet waar je het over hebt, natuurlijk.
Ik zou de moed nog niet opgeven.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

maar moed houden om je beste vriend.............?
doe je oogkleppen maar af, want sprookjes bestaan niet
of je gooit 't eruit als je samen met hem bent, en je krijgt reactie
of je ziet de realiteit onder ogen en focus je op haalbare dingen
maar weer lekker met beide benen op de grond, dat geeft je ook wat stabiliteit en je kunt gewoon je leven leiden en je hoofd voor iets anders door een roze wolk steken
geeft je meer kans!!
doe je oogkleppen maar af, want sprookjes bestaan niet
of je gooit 't eruit als je samen met hem bent, en je krijgt reactie
of je ziet de realiteit onder ogen en focus je op haalbare dingen
maar weer lekker met beide benen op de grond, dat geeft je ook wat stabiliteit en je kunt gewoon je leven leiden en je hoofd voor iets anders door een roze wolk steken
geeft je meer kans!!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Diederick schreef:reneexx schreef:bedankt voor jullie reakties
de buurt is .
renee
Het is in sommige kringen normaal om de draak te steken met homo's, en afhankelijk van die kring kan dat wat uit de hand lopen. Klasgenoten van me somden op wat ze met homo's zouden doen, naar de maan schieten, dood trappen, etc. Maar als je daar dan op in gaat en vraagt wat ze zouden doen als ze zelf homo waren, krijg je geen antwoord -- daar hadden ze niet over nagedacht.
Mensen die slechte dingen over homo's in het algemeen zeggen, zijn ondoordacht en missen alle informatie. Er is niets slechts aan homoseksualiteit, dus is er geen reden om daar negatief over te doen. Natuurlijk mogen mensen zich oncomfortabel voelen om homo's, ieder z'n eigen, maar om alle homo's de hel toe te wensen moet je wel wat steekjes los hebben - of helemaal missen.
Als een argument een gebreide wollen trui is, is de trui van een 'homohater' er een met gaten en ongelijke mouwen. Die mensen weten niet waar ze het over hebben; neem ze dus niet serieus. Geef je om een van ze (bijvoorbeeld als het een ouder betreft, of in jouw geval een knappe jongen), dan zijn ze in een goed gesprek zo over te halen - mits jij wel weet waar je het over hebt, natuurlijk....oh, en mits ze geen diepe religieuze motivatie tegen homo's hebben; sommige religieuzen zetten bewust oogkleppen op, die krijg je niet verplaatst.
Ik zou de moed nog niet opgeven.
Ik heb me al suf zitten denken hoe de groepsdynamiek in bepaalde kringen of groepen werkt (met één gast alleen heb je meestal geen problemen). Sommige groepen vinden het duidelijk helemaal niet onconfortabel, andere daarentegen... Het is vrij onbegrijpelijk wat in bepaalde groepen juist speelt terwijl je in andere groepen zo homo mag zijn als je maar wil, niemand die er ook maar een opmerking over maakt of van wie je aan je ellebogen kan aanvoelen dat... Ik begrijp er niets van. Bestaat er ergens sociologisch onderzoek van de groepsdynamiek die blijkbaar telkens weer anders werkt? Het is onbegrijpelijk. Ik begin echt te denken dat wie echt een vent is, geen problemen met gay zijn heeft, maar zodra je in een groep terechtkomt van would-be mietjes, dan kan je rekenen op...
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Hee Renee,
Ik begrijp best dat je het lastig vindt om zo'n ontzettend leuke knappe vriend zo negatief te zien doen over ''jou soort'', maar het is iets dat veel jongens doen. Maar vaak is het op niets gebasseerd.
Mijn beste vriend kwam ongeveer een jaar geleden - dronken - naar mij toe. Hij vertelde me dat hij ontzettend misselijk en agressief was geworden van wat hij net had gezien: twee jongens die elkaar een - iets te intieme - kus gaven. Hij had ze zien zoenen in een discotheek, waar mijn beste vriend, een paar andere vrienden en ik waren. Toen hij vervolgens vertelde wat hij precies had gezien, voelde ik me even heel ongemakkelijk. Ik was stiekem net zo als die ''twee vieze misselijkmakende homo's''.
De volgende ochtend lag ik - nog steeds half dronken - te rotten in bed, en dacht ik nog eens na over wat mijn beste vriend tegen mij had verteld. En toen bedacht ik me ineens dat hij helemaal niet de persoon was die zo iets normaal gesproken zegt. Hij heeft een neef die homosexueel is, zijn vroegere beste schoolvriend was homo, en de beste vriend van zijn moeder is ook nog eens homo. En hij had nog nooit een kwaad woord losgelaten over één van hen.
Een maand of vier later, heb ik hem - met de nodige moeite - verteld dat ik zelf homo ben. Hij reageerde uitstekend, en hij is nooit anders gaan doen. Hij vindt het zelfs leuk, om mij bijvoorbeeld in de zeik te nemen. En ik vind dat overigens ook geen probleem. Dat doen we over en weer, en dat deden we ook al voordat hij wist dat ik homo ben.
Achteraf heb ik hem nog gevraagd waarom hij die avond op zo'n - op zijn zachts gezegd - onvriendelijke manier over twee zoenende jongens praatte, en eigenlijk werd mijn vermoeden daar bevestigd. Hij zei dat eigenlijk min of meer omdat hij een soort imago wilde nabootsen. Een image dat vele jongeren hebben, maar dat - ook volgens hem - nergens op slaat. En hij plakte er achter aan dat hij gewoon dronken was, en dat hij het eigenlijk niet eens bewust zei. Maar meer om gewoon maar iets te zeggen.
Mijn advies naar jou toe blijft hetzelfde. Je moet het niet vertellen als je denkt dat je er niet klaar voor bent. Maar als jij dat wel bent, VERTEL HET DAN. Niet per se dat je verliefd op hem bent, maar over je sexualiteit in het algemeen. Als hij echt je beste vriend is, zal hij je accepteren. Anders vind ik dat hij het niet verdient om jouw vriend te zijn.
Veel succes, Dibah
Ik begrijp best dat je het lastig vindt om zo'n ontzettend leuke knappe vriend zo negatief te zien doen over ''jou soort'', maar het is iets dat veel jongens doen. Maar vaak is het op niets gebasseerd.
Mijn beste vriend kwam ongeveer een jaar geleden - dronken - naar mij toe. Hij vertelde me dat hij ontzettend misselijk en agressief was geworden van wat hij net had gezien: twee jongens die elkaar een - iets te intieme - kus gaven. Hij had ze zien zoenen in een discotheek, waar mijn beste vriend, een paar andere vrienden en ik waren. Toen hij vervolgens vertelde wat hij precies had gezien, voelde ik me even heel ongemakkelijk. Ik was stiekem net zo als die ''twee vieze misselijkmakende homo's''.
De volgende ochtend lag ik - nog steeds half dronken - te rotten in bed, en dacht ik nog eens na over wat mijn beste vriend tegen mij had verteld. En toen bedacht ik me ineens dat hij helemaal niet de persoon was die zo iets normaal gesproken zegt. Hij heeft een neef die homosexueel is, zijn vroegere beste schoolvriend was homo, en de beste vriend van zijn moeder is ook nog eens homo. En hij had nog nooit een kwaad woord losgelaten over één van hen.
Een maand of vier later, heb ik hem - met de nodige moeite - verteld dat ik zelf homo ben. Hij reageerde uitstekend, en hij is nooit anders gaan doen. Hij vindt het zelfs leuk, om mij bijvoorbeeld in de zeik te nemen. En ik vind dat overigens ook geen probleem. Dat doen we over en weer, en dat deden we ook al voordat hij wist dat ik homo ben.
Achteraf heb ik hem nog gevraagd waarom hij die avond op zo'n - op zijn zachts gezegd - onvriendelijke manier over twee zoenende jongens praatte, en eigenlijk werd mijn vermoeden daar bevestigd. Hij zei dat eigenlijk min of meer omdat hij een soort imago wilde nabootsen. Een image dat vele jongeren hebben, maar dat - ook volgens hem - nergens op slaat. En hij plakte er achter aan dat hij gewoon dronken was, en dat hij het eigenlijk niet eens bewust zei. Maar meer om gewoon maar iets te zeggen.
Mijn advies naar jou toe blijft hetzelfde. Je moet het niet vertellen als je denkt dat je er niet klaar voor bent. Maar als jij dat wel bent, VERTEL HET DAN. Niet per se dat je verliefd op hem bent, maar over je sexualiteit in het algemeen. Als hij echt je beste vriend is, zal hij je accepteren. Anders vind ik dat hij het niet verdient om jouw vriend te zijn.
Veel succes, Dibah
- Dieb
- Ontdekkend

En trouwens, als je ervoor kiest om het te vertellen, en hij reageert kut, dan kom ik je persoonlijk een stuk chocolade - of iets anders dat jou troost - brengen. IK HEB NAMELIJK MIJN RIJBEWIJS GEHAALD!
Nogmaals succes
Nogmaals succes
- Dieb
- Ontdekkend

Dieb schreef: IK HEB NAMELIJK MIJN RIJBEWIJS GEHAALD!

Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Dieb schreef:En trouwens, als je ervoor kiest om het te vertellen, en hij reageert kut, dan kom ik je persoonlijk een stuk chocolade - of iets anders dat jou troost - brengen. IK HEB NAMELIJK MIJN RIJBEWIJS GEHAALD!
Nogmaals succes
gefeliciteerd!!!!
dat je mobiliteit je veel plezier mag brengen
laat nooit je adrenaline op hol slaan, daar komen alleen maar ongelukken van
en dat willen we niet
en maak er een sport van om een noclaim van 70% te halen
veel rijplezier!!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde