Welk ondergoed draag jij?
Kon het niet laten Bartje na je betoog voor spannend en mooi underwear:
Bij Aussie de Undies black besteld en de nieuwe Catch netbrief tuna. Verder bij Rufskin twee zwarte Niko's en een witte Stuart besteld. Hoop dat het snel binnenkomt. Kan haast niet wachten op dat mooie spul.
Weet iemand overigens waar we in Nederland die spannende Rufskin jeans kunnen kopen? Wil graag eerst passen voordat ik het via Internet goedkoper bestel.
Bij Aussie de Undies black besteld en de nieuwe Catch netbrief tuna. Verder bij Rufskin twee zwarte Niko's en een witte Stuart besteld. Hoop dat het snel binnenkomt. Kan haast niet wachten op dat mooie spul.
Weet iemand overigens waar we in Nederland die spannende Rufskin jeans kunnen kopen? Wil graag eerst passen voordat ik het via Internet goedkoper bestel.
-

Mr Mundo - Ontdekkend

Mr Mundo schreef:Kon het niet laten Bartje na je betoog voor spannend en mooi underwear:
Voor zover ik weet is er geen verkoopppunt van Rufskin in NL. Je moet er volgens mij voor naar Londen (net zoals bij Abercrombie & Fitch) of naar de VS. Ik heb destijds besteld via E-Bay omdat dat aanzienlijk scheelde met de prijzen van Rufskin zélf. Ze kunnen er wat van, zo'n 147 dollar voor een spijkerbroek. Wat betreft je Aussiebum-bestelling: You'll love it. Het is echt lekker geil en mooi ondergoed. En wat betreft je Rufskin-bestelling: De witte Stuart heb ik niet, ik heb wel een witte en een blauwe Niko in huis. Dat zijn errug kleine broekjes. Het klinkt belachelijk, maar m'n pik glipte onder de rand van het rechterbroekspijpje elke keer naar buiten. Heb dat opgelost door de Niko's alleen te dragen als ik een cockring om heb. Maar blijft supergeil ondergoed, doordat het dunne strakke doorzichtige stof is. Veel plezier!
-

bartjebarneveld - Expert

Voor zover ik weet is er geen verkoopppunt van Rufskin in NL. Je moet er volgens mij voor naar Londen (net zoals bij Abercrombie & Fitch) of naar de VS. Ik heb destijds besteld via E-Bay omdat dat aanzienlijk scheelde met de prijzen van Rufskin zélf. Ze kunnen er wat van, zo'n 147 dollar voor een spijkerbroek. Wat betreft je Aussiebum-bestelling: You'll love it. Het is echt lekker geil en mooi ondergoed. En wat betreft je Rufskin-bestelling: De witte Stuart heb ik niet, ik heb wel een witte en een blauwe Niko in huis. Dat zijn errug kleine broekjes. Het klinkt belachelijk, maar m'n pik glipte onder de rand van het rechterbroekspijpje elke keer naar buiten. Heb dat opgelost door de Niko's alleen te dragen als ik een cockring om heb. Maar blijft supergeil ondergoed, doordat het dunne strakke doorzichtige stof is. Veel plezier![/quote]
Hallo mannen,
Spul van Rufskin net binnen. Zit FANTASTISCH. Echt geil spul. Rechtstreeks via Internet besteld bij Rufskin. Alleen kreeg ik vandaag bij aflevering door DHL er wel een nota van 28,12 euro aan douanerechten bij! Te betalen bij de chauffeur van DHL. Dat valt dus wel effe tegen.
Hallo mannen,
Spul van Rufskin net binnen. Zit FANTASTISCH. Echt geil spul. Rechtstreeks via Internet besteld bij Rufskin. Alleen kreeg ik vandaag bij aflevering door DHL er wel een nota van 28,12 euro aan douanerechten bij! Te betalen bij de chauffeur van DHL. Dat valt dus wel effe tegen.
-

Mr Mundo - Ontdekkend

Geweldig he, die pasvorm? Het is één van m'n favoriete merken. Heb je toevallig de Charly Jeans gekocht? Die zitten laag en strak, echt heel lekker. Groeten.
-

bartjebarneveld - Expert

Hoi Bartje,
Zit bijzonder geil die Niko van Rufskin. Ook bij mij glipt mijn "grote vriend" links onder uit het licht transparante zwarte broekje. Lekker gevoel, dat wel. Alleen op de sportschool moest ik gisteren in de kleedkamer wel effe de boel op zijn plek schuiven, hahaha. Ook de billen komen er prachtig in uit doordat het van achteren erg hoog opgesneden is. Een aanrader voor de liefhebbers. Stuart ook prima. Goeie pasvorm.
Zit bijzonder geil die Niko van Rufskin. Ook bij mij glipt mijn "grote vriend" links onder uit het licht transparante zwarte broekje. Lekker gevoel, dat wel. Alleen op de sportschool moest ik gisteren in de kleedkamer wel effe de boel op zijn plek schuiven, hahaha. Ook de billen komen er prachtig in uit doordat het van achteren erg hoog opgesneden is. Een aanrader voor de liefhebbers. Stuart ook prima. Goeie pasvorm.
-

Mr Mundo - Ontdekkend

Vergat te mailen dat ik de Charley jeans van Rufskin niet heb gekocht. Wil jeans toch graag eerst passen. Zou daarom graag horen waar in Nederland ze te krijgen zijn. Op Ebay zie je ook bijna geen Rufskin jeans. Vreemd maar waar............Hoort overigens niet in dit topic. Sorry mannen.
-

Mr Mundo - Ontdekkend

ik draag jockstraps, boxers en gewone (gekleurde) onderbroeken.
Die jocks heb ik nog niet zo lang geleden 'ontdekt' eigenlijk... ik draag dat niet alleen voor het vriendje. Vind dat best kinky dat ik dat draag opt werk... als je dan doorbuigt, zit de kans erin dat ze dat zien...
Die jocks heb ik nog niet zo lang geleden 'ontdekt' eigenlijk... ik draag dat niet alleen voor het vriendje. Vind dat best kinky dat ik dat draag opt werk... als je dan doorbuigt, zit de kans erin dat ze dat zien...
- Unlocked
- Aftastend

-

superLouis - Wegwijs

geen ondergoed
in een jonging broek daag ik helemaal nix alleen een jonging broek aan
in huis is zelfs de jonging broek uit .
in een jonging broek daag ik helemaal nix alleen een jonging broek aan
in huis is zelfs de jonging broek uit .
- nudistbillen
- Newbie

Je moet doen wat je lekker en makkelijk vindt.
Als je geen onderbroek draagt zul je gewoon wat vaker je broeken moeten wassen. Een mooie onderbroek kan echter zeker wel sexy zijn. Beetje strakke boxer is erg mooi en vaak meer sexy dan helemaal naakt.
Maar als het weer het toelaat draag ik toch het liefste helemaal niks zowel thuis als buiten in de natuur, met zwemmem en kamperen bijvoorbeeld.
Als je geen onderbroek draagt zul je gewoon wat vaker je broeken moeten wassen. Een mooie onderbroek kan echter zeker wel sexy zijn. Beetje strakke boxer is erg mooi en vaak meer sexy dan helemaal naakt.
Maar als het weer het toelaat draag ik toch het liefste helemaal niks zowel thuis als buiten in de natuur, met zwemmem en kamperen bijvoorbeeld.
smoothy schreef:Je moet doen wat je lekker en makkelijk vindt.
Ben ik met je eens.
Het lijkt wel alsof je de mijne ook bedoeld
http://cid-e03774ba42070721.skydrive.live.com/play.aspx/boxer?ref=1
-

superLouis - Wegwijs

Vandaag de hele dag in een BIKE-jock strap rondgelopen. Ik word zo geil van heertjes met jock strap onder pak dat ik het zelf eens heb uitgeprobeerd. Van het schuren van je "slacks" tegen je blote kont word je inderdaad behoorlijk geil tenminste als je je erop toespitst. Zaterdag (vrije dag) probeer ik het met jeans die behoorlijk in mijn reet oprijdt. Zal jullie weten te vertellen hoe dat ging.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Ben en blijf een Aussiebum-fan. Hoewel ik tegenwoordig ook alleen met een cockring om in m'n groene legerbroek van Chasin' stap. Koop tegenwoordig wel de wat gewaagdere modellen, want ben een beetje uitgekeken op rechttoe rechtaan slips en boxers. Dus veel jockstraps, strings en wat extremer spul.
http://www.aussiebum.eu.com/nl/underwear/1101/jock%20salmon/
http://www.aussiebum.eu.com/nl/underwear/1101/jock%20salmon/
-

bartjebarneveld - Expert

bartjebarneveld schreef:Hoewel ik tegenwoordig ook alleen met een cockring om in m'n groene legerbroek van Chasin' stap.
WAUW....
Als jij post is 't altijd heftig
hier gaat kwaliteit boven kwantiteit...
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen