Het is nu 24 mei 2012 16:22

HELP

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Chynise » 10 feb 2005 11:47

Ik heb een vraag namens mijn zwager (A) hij is homo heeft hij zijn broer (H)verteld. Maar A beweert dat hij dat al op 13 jarige leeftijd wist terwijl hij nooit buiten met vrienden was of ging stappen maar kan dit? Overgens zit hij nu gewoon thuis hij werk gaat naar huis komt de deur niet uit hij voelt zich erg eenzaam hoe zouden we hem het huis uit kunnen krijgen en een leuke vriend voor hem zoeken?
Chynise

Berichtdoor ChatNOT » 10 feb 2005 19:47

Je kan je al op heel jonge leeftijd aangetrokken voelen tot jongens, dus 13 jaar is niet zo'n onwaarschijnlijke leeftijd ... :wink:

En als die binnen blijft zal die nooit contacten leggen, of dat nou om homo of hetereo contacten gaat maakt niks uit, lijkt mij verstandig om na te gaan waarom die niet buiten komt
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Ludo » 28 feb 2005 23:10

Ja herken mezelf erin, wat betreft binnen blijven.....je weet gewoon niet waar je naar toe moet gaan. Je wilt niet naar een gaybar ofzo...maar hoe kom je dan homos tegen? Is voor mij ook een probleem...ik weet de oplossing ook niet.
Leven en laten leven.
Ludo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 01 maart 2005 01:31

Chynise schreef:Ik heb een vraag namens mijn zwager (A) hij is homo heeft hij zijn broer (H)verteld. Maar A beweert dat hij dat al op 13 jarige leeftijd wist terwijl hij nooit buiten met vrienden was of ging stappen maar kan dit? Overgens zit hij nu gewoon thuis hij werk gaat naar huis komt de deur niet uit hij voelt zich erg eenzaam hoe zouden we hem het huis uit kunnen krijgen en een leuke vriend voor hem zoeken?

moet hij niet gewoon zelf zoeken?
of berusten in z'n eigen situatie
koppelen oid helpt niet
staat hij niet achter
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde