Maximaaaa!
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Iemand het interview op NOVA gezien? Ik had gelukkig mijn recorder geprogrammeerd.
Wat is Maxima toch een intilligente en innemende vrouw!! Ik ben geen royalisst hoor, maar met haar als prinses en haar inzet voor allochtonen en vooral jongeren zal ze nog veel kunnen gaan betekenen, hopelijk maakt ze dat ook waar!
Wat is Maxima toch een intilligente en innemende vrouw!! Ik ben geen royalisst hoor, maar met haar als prinses en haar inzet voor allochtonen en vooral jongeren zal ze nog veel kunnen gaan betekenen, hopelijk maakt ze dat ook waar!
-

Julian - Wegwijs

En vergeet vooral niet waar dat miljoen vandaan komt!!! Van ONS dus, ook al vind je dat hele koningshuis een overbodige luxe, betalen moet je GRRR
Als je alles een beetje bij elkaar optelt kom je gauw op zo'n 40 miljoen euro per jaar wat dat koningshuis kost (als het niet meer is), kunnen ze veel betere dingen mee doen, landen zat zonder konin(in) die het prima redden.
Dus maxima be gone, charming as you can be, maar niet op onze centen
Als je alles een beetje bij elkaar optelt kom je gauw op zo'n 40 miljoen euro per jaar wat dat koningshuis kost (als het niet meer is), kunnen ze veel betere dingen mee doen, landen zat zonder konin(in) die het prima redden.
Dus maxima be gone, charming as you can be, maar niet op onze centen
-

Helger - Wegwijs

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen