vakantie vietnam
3 berichten
• Pagina 1 van 1
is 't naast de deur niet lekkerder??
zover ik er iets van weet is het zeer bedroevend
totaal verboden..
wellicht dat je er iets over te weten kan komen in de lonely planet
die neem je toch zeker wel mee..?
zover ik er iets van weet is het zeer bedroevend
totaal verboden..
wellicht dat je er iets over te weten kan komen in de lonely planet
die neem je toch zeker wel mee..?
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Vietnam is geen paradijs voor gays! Alhoewel het niet illegaal is wordt je met het grootste gemak opgepakt bij een razzia, lokalen moeten zelfs dan een heropvoedingscursus volgen terwijl het NIET illegaal is!!!
Daarnaast zijn er ook bendes die erop uit zijn om gay stelletjes, het liefste touristen, af te persen of simpelweg te potenrammen...
Ga je gewoon voor het land, lijkt mij geen probleem maar wees wel op je hoede voor laatstgenoemde. Ook in gaybars en sauna's is het opletten!
in shanghai en ho-chi-minh/saigon is ook veel prostitutie met de daaraan gerelateerde ziektes zoals HIV, maar over noord vietnam kan ik niet zoveel vertellen, maar lijkt mij logisch dat het daar niet zoveel anders is.
Daarnaast zijn er ook bendes die erop uit zijn om gay stelletjes, het liefste touristen, af te persen of simpelweg te potenrammen...
Ga je gewoon voor het land, lijkt mij geen probleem maar wees wel op je hoede voor laatstgenoemde. Ook in gaybars en sauna's is het opletten!
in shanghai en ho-chi-minh/saigon is ook veel prostitutie met de daaraan gerelateerde ziektes zoals HIV, maar over noord vietnam kan ik niet zoveel vertellen, maar lijkt mij logisch dat het daar niet zoveel anders is.
-

Julian - Wegwijs

3 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen