Ik heb een vraag
13 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben hier ook met een opdracht voor school
Wij moeten een werk maken over het homohuwelijk, we bexpreken daarin verschillende standpunten van verschillende groepen in de maatschappij, mss kunnen jullie daarover eens jullie mening kwijt
Hopelijk word ik nu niet voor de pirana's gegooid
grtz jelle
Wij moeten een werk maken over het homohuwelijk, we bexpreken daarin verschillende standpunten van verschillende groepen in de maatschappij, mss kunnen jullie daarover eens jullie mening kwijt
Hopelijk word ik nu niet voor de pirana's gegooid
grtz jelle
ooh schreef:we zijn geen dieren die zomaar een werkstuk voorbeeld zijn en zeg tegen die leraal dat ie de tering kan krijge![]()
Het werkstuk gaat niet over jullie, het gaat over het homohuwelijk, en daarin heb je verschillende meningen van verschillende groepen mensen
Ik vroeg naar jullie mening
Grtz
:oops:Anonymous schreef:ooh schreef:we zijn geen dieren die zomaar een werkstuk voorbeeld zijn en zeg tegen die leraal dat ie de tering kan krijge :twisted: :evil:
Het werkstuk gaat niet over jullie, het gaat over het homohuwelijk, en daarin heb je verschillende meningen van verschillende groepen mensen
Ik vroeg naar jullie mening :wink:
Grtz
Anonymous schreef:ooh schreef:we zijn geen dieren die zomaar een werkstuk voorbeeld zijn en zeg tegen die leraal dat ie de tering kan krijge![]()
Ik vroeg naar jullie mening![]()
Grtz
Ahum ... het homohuwelijk gaat niet over homo's ... over wie dan wel??
-

Kev - Aftastend

jelle schreef:Ik ben hier ook met een opdracht voor school![]()
Wij moeten een werk maken over het homohuwelijk, we bexpreken daarin verschillende standpunten van verschillende groepen in de maatschappij, mss kunnen jullie daarover eens jullie mening kwijt![]()
Hopelijk word ik nu niet voor de pirana's gegooid![]()
grtz jelle
Jelle, het homohuwelijk bestaat niet in nederland. Nederland kent maar 1 huwelijk en dat is het burgelijk huwelijk. Dit is opengesteld voor paren van gelijk en verschillend geslacht.
Het enige voordeel lijkt mij dat je voor de wet dezelfde rechten (en plichten) hebt als een heterokoppel daar waar dat in het verleden niet zo was, bv erfrecht.
Verder voegt het in mijn ogen niks toe. Het is een papiertje, een papiertje met rechten.
Verder voegt het in mijn ogen niks toe. Het is een papiertje, een papiertje met rechten.
-

Steve - Moderator

13 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen