Het is nu 24 mei 2012 16:15

Ik heb een vraag

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Irene » 19 jan 2005 17:36

Ik heb op zoek naar homosexuelen jongeren die in een relatie zitten om te interviewen voor een project op school.
Zou je mij willen helpen? Zo ja zet dan je e-mail adres hier neer dan kan ik je de vragen mailen.
Irene

Berichtdoor Vincent » 03 feb 2005 04:44

Owow Irene, elke keer maar weer die studenten die een scriptie over homoseksualiteit willen schrijven.... kwordt er stilaan verdrietig van!
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Fly » 03 feb 2005 20:44

Ik vind het ook een beetje triest eigenlijk. Ik heb ooit een werkstuk gemaakt over piranha's.

:twisted: Ik zou die Ireentje wel eens tussen de piranha's willen gooien, misschien snapt ze 't dan... ;)
Fly
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Kev » 03 feb 2005 22:40

Ah, het zieltje, laat haar lekker, wat moet ze wel niet denken!!
Kev
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor jelle » 04 feb 2005 15:50

Ik ben hier ook met een opdracht voor school :oops:
Wij moeten een werk maken over het homohuwelijk, we bexpreken daarin verschillende standpunten van verschillende groepen in de maatschappij, mss kunnen jullie daarover eens jullie mening kwijt :wink:

Hopelijk word ik nu niet voor de pirana's gegooid :roll:

grtz jelle
jelle

Berichtdoor ooh » 04 feb 2005 21:06

we zijn geen dieren die zomaar een werkstuk voorbeeld zijn en zeg tegen die leraal dat ie de tering kan krijge :twisted: :evil:
ooh

Berichtdoor Gast » 05 feb 2005 13:39

Wees eens lief, jongens.
Gast

Berichtdoor Gast » 05 feb 2005 17:11

ooh schreef:we zijn geen dieren die zomaar een werkstuk voorbeeld zijn en zeg tegen die leraal dat ie de tering kan krijge :twisted: :evil:

Het werkstuk gaat niet over jullie, het gaat over het homohuwelijk, en daarin heb je verschillende meningen van verschillende groepen mensen
Ik vroeg naar jullie mening :wink:

Grtz
Gast

Berichtdoor Gast » 05 feb 2005 22:22

Anonymous schreef:
ooh schreef:we zijn geen dieren die zomaar een werkstuk voorbeeld zijn en zeg tegen die leraal dat ie de tering kan krijge :twisted: :evil:

Het werkstuk gaat niet over jullie, het gaat over het homohuwelijk, en daarin heb je verschillende meningen van verschillende groepen mensen

Grtz
:oops:
Gast

Berichtdoor Kev » 08 feb 2005 03:36

Anonymous schreef:

Grtz

Ahum ... het homohuwelijk gaat niet over homo's ... over wie dan wel?? :N$
Kev
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor jelle » 12 feb 2005 19:12

wel, het is meer een wetstvoorstel, die voor jullie een voordeel/nadeel kan zijn.
Ik vroeg gewoon of jullie het een voordeel/nadeel vinden, en waarom

Grtz jelle
jelle

Berichtdoor EricHLM » 13 feb 2005 14:26

jelle schreef:Ik ben hier ook met een opdracht voor school :oops:
Wij moeten een werk maken over het homohuwelijk, we bexpreken daarin verschillende standpunten van verschillende groepen in de maatschappij, mss kunnen jullie daarover eens jullie mening kwijt :wink:

Hopelijk word ik nu niet voor de pirana's gegooid :roll:

grtz jelle

Jelle, het homohuwelijk bestaat niet in nederland. Nederland kent maar 1 huwelijk en dat is het burgelijk huwelijk. Dit is opengesteld voor paren van gelijk en verschillend geslacht.
EricHLM

Berichtdoor Steve » 14 feb 2005 19:43

Het enige voordeel lijkt mij dat je voor de wet dezelfde rechten (en plichten) hebt als een heterokoppel daar waar dat in het verleden niet zo was, bv erfrecht.

Verder voegt het in mijn ogen niks toe. Het is een papiertje, een papiertje met rechten.
Steve
Moderator
Moderator

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen