Het is nu 10 feb 2012 21:30

Penis implantaten, daar hoor je toch nooit van?

Wil je het naaiwerkje van je schoonmoeder bespreken? Al dat slap gelul mag hier! (hoeft dus niets met gay te maken hebben)

Berichtdoor naturist » 08 sep 2008 14:17

Misschien ben ik wel een beetje vreemd, maar ik heb een vraag die ik jullie tóch wil voorleggen..

Bij vrouwen is het geen taboe meer om borsten te vergroten, borsten te liften, schaamlipcorrecties uit te voeren whatever...

Bij mannen hoor je bijna nooit iets over het chirurgisch vergroten van de penis :roll: . Op youtube zag ik een filmpje waarbij mannen een implantaat kregen ingebracht. (vul bij zoekterm 'implante masculino' in) Waarschijnlijk omdat zij een erectiele disfunctie hebben... Maar nooit hoor je over dergelijke operaties uit esthetisch oogpunt. Mij lijkt het erg geil en mooi om een wat stevigere pik te hebben :wink: en dus is mijn vraag: weet iemand of deze operaties/implantaties in Nederland worden uitgevoerd? En zijn er wellicht meer mannen die, net als ik, graag zo'n implantaat zouden willen??? (of ben ik écht de enige???) Ik zou het dus puur uit esthetisch oogpunt willen, ik ben níet impotent en ook niet minescuul geschapen....

Ik hoop dat iemand een serieuze reactie geeft, zonder me af te branden... :oops:

Groetjes Stef
naturist
Newbie
Newbie

Berichtdoor Steve » 08 sep 2008 23:06

Een penis implantaat inbrengen is een serieuze operatie, daar moet je jezelf goed voor laten lichten over wat vooral de nadelen zijn.

Daarnaast worden implantaten niet voor estetische doeleinden ingebracht maar voor mensen met een erectie stoornis. Het implantaat bootst een erectie na, maar je hebt er dus geen, je hebt dus ook niet het gevoel van een erectie!

Er is denk ik geen enkele chirurg die dit aan zal brengen wegens estetische redenen.

Een penis vergroten kan je ook door bv lichaamsvet in je penis te laten spuiten, dit is echter niet aan te raden omdat het estetische (lees een mooie vorm) bijna niet haalbaar is omdat het vet zich verspreidt.

Van alle docu's die ik heb gezien komt het er eignlijk op neer dat je hooguit 2 a 3 cm erbij kan krijgen met een vacuumpomp, je "traint" hiermee je bloedvaten.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor naturist » 09 sep 2008 16:52

Bedankt voor je berichtje terug Steve! Ik heb ook inderdaad wel gehoord van het inspuiten van lichaams eigen vet in de penis. Dat geeft inderdaad geen mooi effect en lijkt me ook niet blijvend. Vandaar mijn fascinatie voor een soort gelijk implantaat als in het filmpje op youtube. Het zal ook niet zo'n dik implantaat hoeven zijn als in het filmpje... Ik bedoel, het is niet mijn bedoeling om altijd met een stijve pik te lopen. Maar zo'n zieling slap wormpje als dat ik nu heb (het grootste gedeelte van de dag dan) zou er toch veel beter uitzien als hij wat 'body' heeft? De operatie is, zoals ik het in het filmpje kon beoordelen nou niet echt heel ingrijpend. Sneetje maken, implantaat erin en weer dichtnaaien maar... Ik blijf het toch wel vreemd vinden dat déze vorm van lichaamsverfraaiing nog niet is 'ontdekt' a la 2008...

Misschien zijn mannen van nu er nog niet aan toe en is het iets voor over een jaar of 10?

Meer reacties???
naturist
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 09 sep 2008 19:23

eenieder loopt rond waar hij mee geschapen is
andere kwaliteiten tellen ook hoor!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 10 sep 2008 08:39

iedere penis is weer anders en waarom zou je dat unieke lichaamsdeel moeten veranderen. Het gaat er meer over hoe je er mee om gaat lijkt me. En ook de piemel van jou kan best aantrekkelijk zijn.
Borsten zitten op een vrouw en daar gebeurt niets mee, die zitten daar nu eenmaal. Een penis groeit bij opwinding, lijkt me dus veel moeilijker om daar operatief iets aan te doen om het te "verfraaien"
Nou mij niet gezien, de mijn e is prima zo :lol:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor naturist » 10 sep 2008 16:27

Hey Kinky en Luco,

Ik ben het zéker met jullie eens dat andere kwaliteiten ook tellen hoor. En mijn pik ziet er ook best OK uit al zeg ik het zelf :wink: . Maar moet ik er gewoon genoegen mee nemen en mezelf accepteren zoals ik geschapen ben? Zoals ik al eerder schreef, bij veel vrouwen wordt er heden tendage al veel vaker gelift, vergroot en volgespoten, ook als het eigenlijk noodzakelijkerwijs niet nodig is. De man van tegenwoordig is óf aardig tevreden met wat hij heeft downunder, óf heeft een operatie er gewoon niet voor over, óf het taboe is gewoon nog erg groot... denk ik...

Ik zou het er wél voor over hebben... maar zo te zien ben ik de enige hier... :roll: .
naturist
Newbie
Newbie

Keer terug naar Nou Moe