Mijn broertje. I need help from a gay guy! thx vast!!!
16 berichten
• Pagina 1 van 1
hallo mensen. ik heb een gay-forum opgezocht omdat ik met een vraag zit. ik (ik ben 20 overigens) en mijn ouders, en eigenlijk iedereen wel die mijn broertje kent weet dat 't er sterk in zit dat mijn bijna 15-jarige broertje homo is door hoe hij zich gedraagt. We hebben daar natuurlijk geen van allen problemen mee (2 jongens uit mijn vriendengroep zijn ook homo en ik vind 't gewoon gezellig) ik vind 't leuk zelfs, om later 2 mannen op de bank thuis te hebben zitten
maar zelf heeft 'ie tot nu toe het ene meisje na het andere dus ik dacht zelf dattie er nog niet achter was of hij probeert het voor zichzelf te verstoppen. Nu waren mijn ouders gisteravond weg, en ik kwam laat thuis samen met mijn vriend (mijn broertje lag al te slapen) en toen ik nog even mijn mail wilde checken stond het internet open op 'n gaysite met allemaal foto's. Ook toen ik in de 'geschiedenis' keek van de sites zag ik 'n hele stroom met gay sites en foto's en dergelijke. Nu is mijn vraag, wat moet ik doen. Aan de ene kant schrok ik 'n beetje maar aan de andere kant bevestigde 't voor mij alleen 'n beetje wat ik al dacht. Maar ik heb voor hem alsnog de sites gewist (denk dat hij dat vergeten was, tenzij hij ze expres open heeft laten staan?) en er ook nog niets over tegen mijn ouders gezegd, vind dat ie dat zelf moet doen als ie daar aan toe is. Maar denken jullie dat ik iets erover tegen hem moet zeggen? Dat hij vergeten was die sites weg te klikken en ik ze gezien heb. Misschien vind 'ie dat juist wel fijn dattie erover kan praten? Maar misschien ook niet. En misschien heeft 'ie wel een heel andere verlaring voor die foto's maar ik weet 't ff niet zo goed. Kan iemand me advies geven, ten slotte hebben jullie ook 'n beetje in dit pakket gezeten tog? Heel erg bedankt alvast!!
hoi,
ja iedere sytuatie is weer anders en heeft weer andere manier van benaderen. Wat ik wel zou doen, laat je broertje blijken met behulp van opmerkingen dat je homo's accepteerd dat is voor hem al stukje waar hij zich dan geen zorgen om hoeft te maken. Het vertellen is ook moeilijk voor hem, de ene jongen durft niet, de ander is er heel snel in, en weer andere hopen juist dat iemand hun betrapt met dat soort dingen zodat ze het niet zelf hoeven vertellen.
Je kan misschien wel zeggen dat je op internet moie site op pc zag staan met allemaal mooie mannen, danwete hij dta je het weet en misschien vertelt hij dan wel meer.
Wens je veel succes en gelukkig kan bij jou thuis iemand zichzelf zijn, groetjes
ja iedere sytuatie is weer anders en heeft weer andere manier van benaderen. Wat ik wel zou doen, laat je broertje blijken met behulp van opmerkingen dat je homo's accepteerd dat is voor hem al stukje waar hij zich dan geen zorgen om hoeft te maken. Het vertellen is ook moeilijk voor hem, de ene jongen durft niet, de ander is er heel snel in, en weer andere hopen juist dat iemand hun betrapt met dat soort dingen zodat ze het niet zelf hoeven vertellen.
Je kan misschien wel zeggen dat je op internet moie site op pc zag staan met allemaal mooie mannen, danwete hij dta je het weet en misschien vertelt hij dan wel meer.
Wens je veel succes en gelukkig kan bij jou thuis iemand zichzelf zijn, groetjes
-

rocster - Aftastend

Hoi,
Laat inderdaad door een gewone opmerking weten dat weet dat hij misschien homo is. Dat kun je al doen door te zeggen dat je de history van IE voor hem gewist hebt. Maak er verder geen grapjes over of zo. Dat kan erg gevoelig liggen. Behalve eventueel dat je er wel wat lekker bij vond staan
Als hij dan merkt dat jij in je gedrag naar hem toe niet anders wordt, dan kan dat voor hem al een opluchting zijn.
Misschien dat hij toch met uitvluchten komt of zo, maar reageer daar gewoon niet teveel op om hem geen kans te geven zich daarachter te verschuilen.
Misschien dat hij wel expres wat zichtbaar op de pc heeft achtergelaten om te kijken of er reacties op komen. Mocht dat het geval zijn, dan is het voor hem ook wel leuk als er ook echt reacties op komen.
Leuk zo'n zus
Groet,
Gijs
Laat inderdaad door een gewone opmerking weten dat weet dat hij misschien homo is. Dat kun je al doen door te zeggen dat je de history van IE voor hem gewist hebt. Maak er verder geen grapjes over of zo. Dat kan erg gevoelig liggen. Behalve eventueel dat je er wel wat lekker bij vond staan
Als hij dan merkt dat jij in je gedrag naar hem toe niet anders wordt, dan kan dat voor hem al een opluchting zijn.
Misschien dat hij toch met uitvluchten komt of zo, maar reageer daar gewoon niet teveel op om hem geen kans te geven zich daarachter te verschuilen.
Misschien dat hij wel expres wat zichtbaar op de pc heeft achtergelaten om te kijken of er reacties op komen. Mocht dat het geval zijn, dan is het voor hem ook wel leuk als er ook echt reacties op komen.
Leuk zo'n zus
Groet,
Gijs
Ja inderdaad, leuk zo een zus.
Mijn zus reageerde toen ik het vertelde op zo een manier van, is dat alles wat je wilde vertellen, ik dacht dat er wat ergs was zei ze. En kan ze lekker met 3 mannen op stap.
Mijn zus reageerde toen ik het vertelde op zo een manier van, is dat alles wat je wilde vertellen, ik dacht dat er wat ergs was zei ze. En kan ze lekker met 3 mannen op stap.
-

rocster - Aftastend

Ik snap wat je bedoelt Gijs.Ik vind het ook een leuke zus die er op deze manier mee bezig is.Ik hoop dan ook van ganser harte dat zij wat kan betekenen voor haar broer.Het is een hele klus voor sommigen;de comming out en mischien maakt zij voor hem wel het verschil.Ik bedoelde het ook niet sarcastisch.Ik heb immers ook veel steun indertijd aan mijn zuster(s) gehad.Deden er niet moeilijk over en wisten geloof ik eerder dan ik dat ik homo ben. Familie kan in die zin erg belangrijk zijn maar ook erg "handig".
Groeten, Berend
Groeten, Berend
- Berend
- Aftastend

Hoi,
Als je voordat je je coming out hebt al weet dat in ieder geval één iemand in je familie achter je staat, dan kan dat inderdaad al een grote steun zijn.
Ik ben benieuwd of we nog een vervolg hiervan zullen lezen doordat Meisje hier nog wat schrijft, of eventueel haar broertje
Groet,
Gijs
Als je voordat je je coming out hebt al weet dat in ieder geval één iemand in je familie achter je staat, dan kan dat inderdaad al een grote steun zijn.
Ik ben benieuwd of we nog een vervolg hiervan zullen lezen doordat Meisje hier nog wat schrijft, of eventueel haar broertje
Groet,
Gijs
Dan wordt het hiero op gay-forum steeds gezelliger en drukker.Tot nog toe een beetje saaie boel,niet?Ik hoop dat "zusje"werkelijk iets voor haar broer kan betekenen en hem op die manier mischien kan helpen met zijn coming out.Er lopen tenslotte al genoeg verknipte mannen rond. Meer dan genoeg zou ik zo denken. Groeten 
- Berend
- Aftastend

Super broer ben jij!!!
maar wat je kunt doen, ik zou er hem wel mee confronteren. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je vergeet om dit soort sites te wissen. Als je echt bang bent om betrapt te worden dan gebeurt je dat niet zo. Het lijkt mij dat hij dit heeft gedaan om op de een of andere manier aandacht te trekken...
maar super goed dat je hier met dit soort vragen komt, vertel dat ook aan je broer dan laat je ook zien dat jij zijn homosexualiteit niet afwijst.
maar wat je kunt doen, ik zou er hem wel mee confronteren. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je vergeet om dit soort sites te wissen. Als je echt bang bent om betrapt te worden dan gebeurt je dat niet zo. Het lijkt mij dat hij dit heeft gedaan om op de een of andere manier aandacht te trekken...
maar super goed dat je hier met dit soort vragen komt, vertel dat ook aan je broer dan laat je ook zien dat jij zijn homosexualiteit niet afwijst.
Ik denk dat je broertje inderdaad expres die sites open heeft laten staan. Waarschijnlijk wilde hij er wel over praten met je, maar wist hij niet hoe hij het je moest vertellen.meisje schreef:hallo mensen. ik heb een gay-forum opgezocht omdat ik met een vraag zit. ik (ik ben 20 overigens) en mijn ouders, en eigenlijk iedereen wel die mijn broertje kent weet dat 't er sterk in zit dat mijn bijna 15-jarige broertje homo is door hoe hij zich gedraagt. We hebben daar natuurlijk geen van allen problemen mee (2 jongens uit mijn vriendengroep zijn ook homo en ik vind 't gewoon gezellig) ik vind 't leuk zelfs, om later 2 mannen op de bank thuis te hebben zittenmaar zelf heeft 'ie tot nu toe het ene meisje na het andere dus ik dacht zelf dattie er nog niet achter was of hij probeert het voor zichzelf te verstoppen. Nu waren mijn ouders gisteravond weg, en ik kwam laat thuis samen met mijn vriend (mijn broertje lag al te slapen) en toen ik nog even mijn mail wilde checken stond het internet open op 'n gaysite met allemaal foto's. Ook toen ik in de 'geschiedenis' keek van de sites zag ik 'n hele stroom met gay sites en foto's en dergelijke. Nu is mijn vraag, wat moet ik doen. Aan de ene kant schrok ik 'n beetje maar aan de andere kant bevestigde 't voor mij alleen 'n beetje wat ik al dacht. Maar ik heb voor hem alsnog de sites gewist (denk dat hij dat vergeten was, tenzij hij ze expres open heeft laten staan?) en er ook nog niets over tegen mijn ouders gezegd, vind dat ie dat zelf moet doen als ie daar aan toe is. Maar denken jullie dat ik iets erover tegen hem moet zeggen? Dat hij vergeten was die sites weg te klikken en ik ze gezien heb. Misschien vind 'ie dat juist wel fijn dattie erover kan praten? Maar misschien ook niet. En misschien heeft 'ie wel een heel andere verlaring voor die foto's maar ik weet 't ff niet zo goed. Kan iemand me advies geven, ten slotte hebben jullie ook 'n beetje in dit pakket gezeten tog? Heel erg bedankt alvast!!
Je hebt er goed aan gedaan niet eerst je ouders te vertellen over die sites die hij bezoekt, dit zou het voor hem alleen maar moeilijker maken om iemand hierover in vertrouwen te nemen. Begin er eens over als je alleen bent met hem. je broertje ziet jou duidelijk als een vertrouwens persoon. Ik wens jou, en je broertje véél suc6. Horen we van je hoe het is afgelopen??
Ik ben jong, en ik wil wat;)
- BiBoy
- Newbie

16 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast