BELANGRIJK!!!
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben op een islamitische site een discussie begonnen over homo/bi-zijn, namelijk op het forum van http://yasmina.marokko.nl bij 'jongeren,liefde, en relaties'(moet je wel even aanmelden)
En ik vraag jullie hulp om ze allemaal massaal te proberen uit te leggen dat homo zijn niet een ziekte is en smerig en dat je die maar dood moet slaan ed. Opkomen voor jezelf!
En ik vraag jullie hulp om ze allemaal massaal te proberen uit te leggen dat homo zijn niet een ziekte is en smerig en dat je die maar dood moet slaan ed. Opkomen voor jezelf!
- Yamyam
- Newbie

Heb ik ook al geprobeerd zelfs bij moslims die zelf homosex hebben( o.m. sauna-bezoekers). Blijkt gewoon onmogelijk. Draait jammer genoeg uit op welles-nietesspelletje. Eigenlijk is er niets verwonderlijks aan het feit dat de islamlanden stagneren(is met Zwart Afrika het enige gebied in de wereld zonder industrialisatie), wanneer je denkbeelden zo strak en vastgeroest zijn. Wel heeft een van mijn vrienden die arts in Saoedie Arabie is geweest, mij gezegd dat de elite daar ondanks de stricte religieuze regels er duidelijk anders over denkt. Is wat vreemd als je ze in het Westen bezig ziet. Moslims blijken uiterst geendoctrineerd. Wat de imam in de moskee vertelt , is heilig. Wij denken dat dat gewoon preken zijn . Dat zijn ze niet. Dat is gewoon de revelatie die heilig is en op een uiterst verleidelijke, "sexy", bedwelmende en erotische wijze wordt onderwezen.
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Religie