Wat moet ik nu?
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Stel je hebt een vriend (en ik zeg EEN) en die loopt je continu te pushen zodat jij gaat bekennen dat je homo bent. Maar je hebt helemaal geen zin omdat te bekennen omdat je het onzin vindt dat zoiets nog gezegd moet worden.
Uiteindelijk resulteert dit in een zwijgperiode van 2 weken (van beide kanten). Toch denk jij bij jezelf.. Misschien moest ik het maar eens gaan oplossen. Jij begint met hem te praten, maar hij wil het niet uitpraten. Zijn oplossing is 'Zand erover' maar hij is nog steeds boos.
Wat moet je hier nou mee?
Uiteindelijk resulteert dit in een zwijgperiode van 2 weken (van beide kanten). Toch denk jij bij jezelf.. Misschien moest ik het maar eens gaan oplossen. Jij begint met hem te praten, maar hij wil het niet uitpraten. Zijn oplossing is 'Zand erover' maar hij is nog steeds boos.
Wat moet je hier nou mee?
-

Kev - Aftastend

Vraag hem eens wat er juist scheelt. Is het alleen omdat je hem niet hebt willen vertellen dat je homo bent, of is er een andere reden? Zeg hem ook dat zijn zwijgen je echt raakt.En als hij nog eens iets vraagt over homo zijn, vertel het hem dan.
Indien hij je zegt dat hij geen contact meer wil omdat je homo bent, dan weet je meteen dat hij je vriend niet was.
Indien hij je zegt dat hij geen contact meer wil omdat je homo bent, dan weet je meteen dat hij je vriend niet was.
-

Bink - Post Lord

We hebben vandaag er eens goed over gepraat, en wat blijkt HIJ IS VERLIEFD OP MIJ!!
Door te pushen wilde hij zeker zijn dat ik echt op jongens val en niet zomaar door een "fase" ga (whatever that is) Weet nu alleen niet zo wat ik hier nu weer mee aan moet, maar we hebben in ieder geval besloten het er voorlopig niet meer over te hebben en alles te laten bezinken maar vind hem stiekum toch ook errug leuk alleen hij is nog niet uit de kast
Door te pushen wilde hij zeker zijn dat ik echt op jongens val en niet zomaar door een "fase" ga (whatever that is) Weet nu alleen niet zo wat ik hier nu weer mee aan moet, maar we hebben in ieder geval besloten het er voorlopig niet meer over te hebben en alles te laten bezinken maar vind hem stiekum toch ook errug leuk alleen hij is nog niet uit de kast
-

Kev - Aftastend

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast