Het is nu 24 mei 2012 15:39

ik heb geen idee

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Gast » 27 dec 2004 03:48

Hallo! nou kijk, ik ben 17 en ik ben nog nooit verliefd geweest! en ik ben bi dus ik heb twee keer meer kans (njah..hoeft niet per se maar het zou wel leuk zijn) maar hoe voelt dat nou?! ik wil dat ook!

maar ik vind wel altijd iedereen leuk, en ik loop met ALLES wat los en vast zit te flirten en dan wordt er iemand verliefd op mij en heb ik zoiets van "wat ben jij aan het doen?!" maar het zou wel eens fijn zijn om op iemand verliefd te worden

duss....mijn vraag...is het normaal, zo laat? komt zoiets nog? word ik later non-sexueel? hou ik gewoon niet van nederlanders?
Gast

Berichtdoor Albert » 27 dec 2004 21:35

Verliefd zijn of worden heeft weinig met leeftijd te maken.
Sommige mensen kunnen heel snel verliefd raken, terwijl anderen er meer tijd voor nodig hebben. Ik behoor tot de laatst genoemde groep.

Wacht maar tot iemand jouw pad kruist die precies in jouw denkbeeld past, je zult zien dat ook jij verliefd kan raken. Het zal je in verwarring kunnen brengen, maar verliefd worden is een menselijke eigenschap. :D

Jij bent nog jong en je hebt je hele leven nog voor de boeg, dus heb geduld.
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Kev » 28 dec 2004 00:16

Albert schreef:Wacht maar tot iemand jouw pad kruist die precies in jouw denkbeeld past,

Albert, denk je nou echt dat iemand van 17 deze uitspraak in goede verhoudingen kan bekijken? Als je 17 bent ben je net een jaartje of 3-4 op de markt en dan klinkt "wacht maar" als een eeuwigheid. En dat wil die nou juist niet (volgens mij)

Vergeet niet dat iemand van 17 een volledig ander tijdsbesef heeft als iemand van 35!
Kev
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Albert » 28 dec 2004 12:02

Kev,

Natuurlijk begrijp ik dat iemand van 17 een ander tijdsbesef heeft als iemand van 35. Echte verliefdheid is niet iets wat je kan forceren, het overkomt je vanzelf wanneer je iemand tegen komt die in je denkbeeld past. Dat probeerde ik dus duidelijk te maken. It’s only time.
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Liefde