Het is nu 24 mei 2012 15:38

Ik zit er zo tussenin!!

Alles over coming out.

Berichtdoor Gast » 27 dec 2004 03:41

hooowww...nou ik ben dus bi hé, maar das vervelend! niet vervelend voor mezelf maar ik weet nou niet of ik het aan mn ouders moet vertellen! want aan de ene kant vind ik het nodig, maar aan de andere kant niet!

als was ik echt helemaal 100% homo dan zou ik het zo doen maaarrrr het lijkt onnodig, en een minuut later weer wel nodig! en dan willik een besluit gaan nemen en dan vind ik het niet nodig meer?!

en ik heb gewoon even iemand nodig die zegt dat ik niet zo moet zeuren, nu mn ouders moet wakker maken en moet gille "IK BEN BI!! ACCEPTEER ME!! :evil: " ..maar als ik dat zo weer lees lijkt het me zo onnodig en overdreven!

howw... =)
Gast

Berichtdoor just' me » 27 dec 2004 11:08

vind je het niet nodig?? tja, als je een vriendin hebt, en af en toe een man als sexpartner, ben je niet verplicht het te zeggen....

maar als je een vriendin heb gehad, en je komt ineens een lekkere vent tegen waar je misschien je leven mee wilt delen....hoe doe je dat dan ? hoe leg je dat dan uit tegen je ouders? moet je het alsnog gaan zeggen :wink:

dus wees gewoon eerlijk, en zeg het gewoon. what's the probleem.de meeste ouders maken er echt geen probleem van hoor.

suc6 :wink:
just' me
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 27 dec 2004 14:14

Vreemde wereld waarin wij leven. Het is ofwel hetero, ofwel homo. En hetero, én homo tegelijk kan blijkbaar niet. Wanneer gaan wij eens leren redeneren in de "én...,én...-vorm" en niets stelselmatig in de "of...,of...-vorm"?
Gast

Berichtdoor Kev » 28 dec 2004 00:09

just' me schreef:vind je het niet nodig?? tja, als je een vriendin hebt, en af en toe een man als sexpartner, ben je niet verplicht het te zeggen....

Sowry oor maar das nou echt je reinste crap! 1. je bent NOOIT verplicht om iets te melden als je dat zelf niet wilt 2. je suggereert hiermee dat wanneer je af en toe een man ernaast hebt dat je dan eu ... hetero (?) bent

Je bent gewoon wie je bent, klaar! Of je nou he ho of bi bent, who the F*CK cares? zolang jij er maar goed bij voelt, en als je het WILT melden, doe dat gerust, maar wel doordacht en niet voordat je slapen gaat ofzo!!
Kev
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 28 dec 2004 01:35

Niets forceren. Als je echt de noodzaak voelt om je ouders iets te vertellen, doe het dan. Als je behoefte hebt aan een man, zoek er een. Maar forceer niets. Las een lange rustperiode in alvorens je wat onderneemt. Kan je niet meer wachten, gooi het er dan meteen uit. Vergeet niet dat de beste stuurlui aan wal staan zodat "whatever I write here", jij uiteindelijk de gevolgen zal moeten dragen. Jij kan daarover beter oordelen dan wie ook. In jouw plaats zou ik zeker een maand rustperiode inlassen alvorens wat dan ook te ondernemen. Het is juist dat van uitstel soms afstel komt, maar so what? Doe het alleen als je er echt behoefte aan hebt.
Gast

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast