Top 10 ontmoetingsplaatsen Zuid-Holland
47 berichten
• Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Oke, iedereen naar het Noorderstrand in Scheveningen! Is dan bij deze rechtgezet!
-

bartjebarneveld - Expert

A15 Gorinchem >> Tiel - Veenbult
Altijd wat te doen. Mooi afgelegen en geen last van vervelende types omdat de eerstvolgende afslag na deze parkeerplaats een aantal kilometers verderop ligt. Zomers veel naaktrecreanten langs het water.
Altijd wat te doen. Mooi afgelegen en geen last van vervelende types omdat de eerstvolgende afslag na deze parkeerplaats een aantal kilometers verderop ligt. Zomers veel naaktrecreanten langs het water.
-

bartjebarneveld - Expert

Delft - Ruyven (A13)
Wordt door de gemeente heel welwillend gedoogd. Op Dinsdag en Donderdag bij mooi weer is de parkeerplaats 's avonds meestal vergeven van leden van één of andere hondenclub. Maar ze laten de bezoekers wel met rust. Gemiddeld het drukste 's ochtends vroeg en 's middags en begin van de avond. Bij mooi weer hele dag actie, zelfs 's nachts rond een uur of drie nog.
Wordt door de gemeente heel welwillend gedoogd. Op Dinsdag en Donderdag bij mooi weer is de parkeerplaats 's avonds meestal vergeven van leden van één of andere hondenclub. Maar ze laten de bezoekers wel met rust. Gemiddeld het drukste 's ochtends vroeg en 's middags en begin van de avond. Bij mooi weer hele dag actie, zelfs 's nachts rond een uur of drie nog.
-

bartjebarneveld - Expert

Leiden - Recreatiegebied Vlietland
Zowel overdag als 's avonds activiteit. Let overdag op op de vele hondenbezitters die Fifi rond laten scharrelen. Tip: Niet naar strand gaan, maar gewoon de bosjes opzoeken. Veel oogcontact in de auto's.
Zowel overdag als 's avonds activiteit. Let overdag op op de vele hondenbezitters die Fifi rond laten scharrelen. Tip: Niet naar strand gaan, maar gewoon de bosjes opzoeken. Veel oogcontact in de auto's.
-

bartjebarneveld - Expert

Rijswijk - Wilhelminapark
Beheerder van het park liep hier al regelmatig cruisende heren weg te sturen, en nu is het euvel geschied: De bomen bij de parkeerplaats zijn gekapt. Vrijwel niets meer te doen. Soms 's avonds laat nog activiteit op de eerste parkeerplaats bij binnenkomst. Maar let op voor campers van onschuldige buitenlanders die geen idee hebben van wat zich daar afspeelt. TIP: Ga naar De Ruyven langs de A13 (5 minuten verderop).
Beheerder van het park liep hier al regelmatig cruisende heren weg te sturen, en nu is het euvel geschied: De bomen bij de parkeerplaats zijn gekapt. Vrijwel niets meer te doen. Soms 's avonds laat nog activiteit op de eerste parkeerplaats bij binnenkomst. Maar let op voor campers van onschuldige buitenlanders die geen idee hebben van wat zich daar afspeelt. TIP: Ga naar De Ruyven langs de A13 (5 minuten verderop).
-

bartjebarneveld - Expert

en wat is zoal de gemiddelde leeftijd op deze plaatsen??
- jeroen21jr
- Newbie

bartjebarneveld schreef:Rijswijk - Wilhelminapark
Nee nee, géén late ractie! Ik ben vandaag pas lid geworden.
Bartje, wat betreft die 5 min. naar De Ruyven... Ik neem aan dat dit enkel geldt voor de auto? Want met de fiets doe je er IETSJES langer over. Dan moet je namelijk eerst half Delft door richting Delfgauw voordat je bij de parallelweg komt naast de A13.
Als het inderdaad alleen voor de auto's geldt, is het je vergeven.
Asmagellismachalles
- RoyP
- Aftastend

RoyP schreef:bartjebarneveld schreef:Rijswijk - Wilhelminapark
Nee nee, géén late ractie! Ik ben vandaag pas lid geworden.
Bartje, wat betreft die 5 min. naar De Ruyven... Ik neem aan dat dit enkel geldt voor de auto? Want met de fiets doe je er IETSJES langer over. Dan moet je namelijk eerst half Delft door richting Delfgauw voordat je bij de parallelweg komt naast de A13.
Als het inderdaad alleen voor de auto's geldt, is het je vergeven.
Uiteraard zijn ALLE berichten op banenoverzicht.net bedoeld voor met de auto. Of was je dat nog niet opgevallen? Als er ook nog een fietsplan moet komen, is het totaal niet te doen!
-

bartjebarneveld - Expert

bartjebarneveld schreef:Uiteraard zijn ALLE berichten op banenoverzicht.net bedoeld voor met de auto. Of was je dat nog niet opgevallen? Als er ook nog een fietsplan moet komen, is het totaal niet te doen!
Maar goed, het zij zo.
Thanks voor je reactie.
Asmagellismachalles
- RoyP
- Aftastend

het oeverbos tussen vlaardingen en maassluis is ook erg geil zowel jong als oud komt daar ik zelf ga daar ook wel eens heen als ik daar in de buurt ben bij me opa en oma ofzo ben zelf pas 15 dus vandaar
- volumesven
- Newbie

volumesven schreef:het oeverbos tussen vlaardingen en maassluis is ook erg geil zowel jong als oud komt daar ik zelf ga daar ook wel eens heen als ik daar in de buurt ben bij me opa en oma ofzo ben zelf pas 15 dus vandaar
en waar kan ik het oeverbos juist vinden ? ik heb GPS in auto dus zou gemakelijk zijn een plaats dat ik kan ingeven vlak bij waar ik moet zijn , ik ben zelf ook jonge gast en al lang op zoek naar plaatsen waar ik ook jong kan vinden , aan oude mannen heb ik echt niks hoor
spuiten is mijn hobby
-

cuteboyke2 - Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen