Het is nu 24 mei 2012 15:19

Mooiste Lichaamsdeel..;)

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Helger » 25 jul 2004 11:13

Wat vind je het mooiste lichaamsdeel van een man?

Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 25 jul 2004 11:21

De kont
Gast

Berichtdoor Gast » 25 jul 2004 12:06

Eigenlijk vind ik alles mooi aan mannen. Maar niets gaat boven de welvingen van een mooie mannenkont. Is het mooiste wat de natuur te bieden heeft. Eigenlijk vormen vrouwenborsten voor hetero's slechts een substituut voor de mannenkont die ze zich hebben moeten ontzeggen. De aantrekking voor de kont is typisch voor de mens. Door rechtop te gaan staan heeft de mens namelijk de meest merkwaardige bilpartij ontwikkeld van de hele natuur. Als mensen kunnen we dus niet genoeg op welgevormde kontjes vallen.
Gast

Berichtdoor Helger » 25 jul 2004 12:55

-- Ik vind het buikje ook vet intressant.. :P En zoals je zegt het kontje.. Maar 1 ding wat ik ook heel belangrijk vindt zijn de ogen.. de kleur maakt niet uit.. maar gewoon hoe sommige naar je kijken :D , krijg je gewoon de vlinders van in je buik.. :wink:
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 25 jul 2004 19:39

Maar dan wel een plat buikje. Mannelijke ogen vol begeerte zijn natuurlijk het einde. Soms zie je ze in films: een strip teaseuse op een podium en al die mannenogen ,blinkend als diamanten.Die ogen zijn indrukwekkender dan de vrouw en diamonds are forever.
Gast

Berichtdoor Helger » 25 jul 2004 19:47

Ik ook plat buikje hoor.. :wink:
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 25 jul 2004 21:52

Wat mij het meest aantrekt is de algemene uitstraling van een man, de klank van zijn stem, zijn mannelijke body, zijn mannelijke verschijning, dat je meteen zijn aura van testosteron kan opsnuifen, dat hij geurt naar mannelijkheid.
Gast

Berichtdoor Gast » 09 aug 2004 21:18

Gisteren een uurlang achter prachtkont van heterovriendje gefietst. Hij reed heel traag wegens warmte. Had een momentje mijn hand op zijn zadel terwijl hij ging plassen.Ik voelde de warmte van het zadel. Werd er helemaal heet van. Daarna zat hij rechterover mij op het terras van een café, wijdbeens, grote bobbel in zijn fietsbroek.Ik kon er mijn ogen niet van afhouden. Hij weet dat ik Gay ben. Op een bepaald moment wist hij dat ik heet was.Hij vroeg of ik niet beter naar de Gay Pride was geweest in plaats van in de warmte te gaan fietsen."'t Is daar ook warm", antwoordde ik, "en dan wordt zelfs vrijen lastig,hoewel ik meestal alleen ga om te kijken." Hij vroeg of zijn bobbel mij beviel. "En of", zei ik. "Je mag gerust kijken", zei hij,"maar nada voor de rest". Toen vroeg hij wat zijn mooiste onderdeel was."Je kont", zei ik.Wat kan die man lief zijn. Maakt er geen probleem van dat ik hem zie douchen achteraf en dat ik zijn rug insop. Hij is bijzonder ontspannend. maakt nergens een probleem van en is echt ongelofelijk lief. Gisteren gaf hij me zelfs een kus.
Gast

Berichtdoor Gast » 13 sep 2004 22:08

Bij mannen is ALLES mooi. Mannen zijn onvoorstelbaar geil. Heb al met een aantal mannen gevreeen, en ze worden almaar geiler. Hun zachtheid is zo hard en hun hardheid is zo zacht. Onvoorstelbare combinatie. Mannen zijn mijn drug. Mijn geneesmiddel en mijn genotmiddel. Kusjes aan alle mannen.
Gast

Berichtdoor ChatNOT » 04 nov 2004 00:09

Jij moet poeet worden :lol:
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor hanssfr » 06 nov 2004 17:35

ik houd van een mooie buik en een mooie navel
hanssfr
Newbie
Newbie

Berichtdoor maestro » 09 nov 2004 23:57

Geef mij maar het gezicht!!!

Ik vind de ogen, mond, tanden en symmetrie het belangerijkste!
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Lionheart_NL » 13 nov 2004 03:18

Handen zijn het mooiste lichaamsdeel.
Het meest expressief en het meest getekend door leven

Afbeelding
ALL THAT WE SEE OR SEEM IS BUT A DREAM WITHIN A DREAM
Lionheart_NL
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor maestro » 13 nov 2004 16:06

Lionheart_NL schreef:Handen zijn het mooiste lichaamsdeel.
Het meest expressief en het meest getekend door leven

Afbeelding

Als je op OUD valt ... ja dan is dat misschien je voorkeur :N$
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Lionheart_NL » 14 nov 2004 01:16

"Als je op OUD valt ... ja dan is dat misschien je voorkeur"

Wat is het toch met jou? In een andere topic over mensen die dik zijn heb je ook al zo'n bekrompen visie over alle voorkeuren die mensen kunnen hebben die niet overeenstemmen met de jouwe.

Gatver.
ALL THAT WE SEE OR SEEM IS BUT A DREAM WITHIN A DREAM
Lionheart_NL
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor magicboy » 20 nov 2004 22:26

...De ogen en de mond!
Ookal kan ik niet met de andere discussieren, het kontje in niet slecht!
magicboy
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor dolopvoeten » 21 nov 2004 15:10

Voeten natuurlijk. En handen. Want een paar mooie en goed verzorgde handen wijzen er meestal op dat er ook een paar mooie en goedverzorgde voeten is.
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen