Mooiste Lichaamsdeel..;)
17 berichten
• Pagina 1 van 1
Eigenlijk vind ik alles mooi aan mannen. Maar niets gaat boven de welvingen van een mooie mannenkont. Is het mooiste wat de natuur te bieden heeft. Eigenlijk vormen vrouwenborsten voor hetero's slechts een substituut voor de mannenkont die ze zich hebben moeten ontzeggen. De aantrekking voor de kont is typisch voor de mens. Door rechtop te gaan staan heeft de mens namelijk de meest merkwaardige bilpartij ontwikkeld van de hele natuur. Als mensen kunnen we dus niet genoeg op welgevormde kontjes vallen.
-- Ik vind het buikje ook vet intressant..
En zoals je zegt het kontje.. Maar 1 ding wat ik ook heel belangrijk vindt zijn de ogen.. de kleur maakt niet uit.. maar gewoon hoe sommige naar je kijken
, krijg je gewoon de vlinders van in je buik.. 
-

Helger - Wegwijs

Gisteren een uurlang achter prachtkont van heterovriendje gefietst. Hij reed heel traag wegens warmte. Had een momentje mijn hand op zijn zadel terwijl hij ging plassen.Ik voelde de warmte van het zadel. Werd er helemaal heet van. Daarna zat hij rechterover mij op het terras van een café, wijdbeens, grote bobbel in zijn fietsbroek.Ik kon er mijn ogen niet van afhouden. Hij weet dat ik Gay ben. Op een bepaald moment wist hij dat ik heet was.Hij vroeg of ik niet beter naar de Gay Pride was geweest in plaats van in de warmte te gaan fietsen."'t Is daar ook warm", antwoordde ik, "en dan wordt zelfs vrijen lastig,hoewel ik meestal alleen ga om te kijken." Hij vroeg of zijn bobbel mij beviel. "En of", zei ik. "Je mag gerust kijken", zei hij,"maar nada voor de rest". Toen vroeg hij wat zijn mooiste onderdeel was."Je kont", zei ik.Wat kan die man lief zijn. Maakt er geen probleem van dat ik hem zie douchen achteraf en dat ik zijn rug insop. Hij is bijzonder ontspannend. maakt nergens een probleem van en is echt ongelofelijk lief. Gisteren gaf hij me zelfs een kus.
Bij mannen is ALLES mooi. Mannen zijn onvoorstelbaar geil. Heb al met een aantal mannen gevreeen, en ze worden almaar geiler. Hun zachtheid is zo hard en hun hardheid is zo zacht. Onvoorstelbare combinatie. Mannen zijn mijn drug. Mijn geneesmiddel en mijn genotmiddel. Kusjes aan alle mannen.
Handen zijn het mooiste lichaamsdeel.
Het meest expressief en het meest getekend door leven

Het meest expressief en het meest getekend door leven

ALL THAT WE SEE OR SEEM IS BUT A DREAM WITHIN A DREAM
-

Lionheart_NL - Aftastend

"Als je op OUD valt ... ja dan is dat misschien je voorkeur"
Wat is het toch met jou? In een andere topic over mensen die dik zijn heb je ook al zo'n bekrompen visie over alle voorkeuren die mensen kunnen hebben die niet overeenstemmen met de jouwe.
Gatver.
Wat is het toch met jou? In een andere topic over mensen die dik zijn heb je ook al zo'n bekrompen visie over alle voorkeuren die mensen kunnen hebben die niet overeenstemmen met de jouwe.
Gatver.
ALL THAT WE SEE OR SEEM IS BUT A DREAM WITHIN A DREAM
-

Lionheart_NL - Aftastend

Voeten natuurlijk. En handen. Want een paar mooie en goed verzorgde handen wijzen er meestal op dat er ook een paar mooie en goedverzorgde voeten is.
-

dolopvoeten - Wegwijs

17 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen