HOMO SEIENEN???
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Wat is er bedoeld als een gay man je aankijkt en met zijn vinger naar zijn neus aanwijsd of aan zijn hand naar zijn mond doet...
BLACKLATINO aka BUSHTACCA
- BLACKLATINO
- Aftastend

Hey,
Aannemende dat je die man kennelijk goed genoeg kent om te weten dat hij zijn zakdoeken geurt, kan ik me verder alleen maar voorstellen dat hij jeuk heeft aan zijn neus. Misschien, dat hij een 'kom-jij-eens-even-hier-lekker-dier-van -plezier-van-'s-avonds-tien-tot-'s-ochtends-vier' gebaar maakt, waarbij hij toevallig net bij zijn neus in de buurt zat...
Sam
- IamSam
- Aftastend

Helger,
Is mij al gebeurd. Die man kwam recht naar mij toe en vroeg of ik zijn foto wou. Ik zei van ja want dat ik homo was. Hij werd niet aggressief. Hij vond het ontwapenend en wij hebben samen onze koffie opgedronken. Was in een koffiebar. Ga nu niet denken dat ik vrijpostig ben. Dat ben ik helemaal niet, maar soms zijn mannen zo mooi dat...Hij heeft mij de hand gedrukt toen hij wegging. Ik heb mij duchtig bij hem verontschuldigd.
Is mij al gebeurd. Die man kwam recht naar mij toe en vroeg of ik zijn foto wou. Ik zei van ja want dat ik homo was. Hij werd niet aggressief. Hij vond het ontwapenend en wij hebben samen onze koffie opgedronken. Was in een koffiebar. Ga nu niet denken dat ik vrijpostig ben. Dat ben ik helemaal niet, maar soms zijn mannen zo mooi dat...Hij heeft mij de hand gedrukt toen hij wegging. Ik heb mij duchtig bij hem verontschuldigd.
-

Bink - Post Lord

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen