verliefd op een collega
KinKy schreef:voordat je 'm loslaat...........
try it!!!
Dat ga ik ook zeker doen, we hadden deze week het over een onderwerp die over vrienden en seksualiteit te maken hadden, maar er was te weinig tijd want hij was eigenlijk al vrij, maar we zeiden, "we hebben het er nog wel eens over volgende week".
Dus wordt vervolgd.
- Pianoman
- Wegwijs

Pianoman schreef:KinKy schreef:voordat je 'm loslaat...........
try it!!!
Dat ga ik ook zeker doen, we hadden deze week het over een onderwerp die over vrienden en seksualiteit te maken hadden, maar er was te weinig tijd want hij was eigenlijk al vrij, maar we zeiden, "we hebben het er nog wel eens over volgende week".
Dus wordt vervolgd.![]()
Hoop doet leven!! En als ie vrij is heeft ie weinig tijd? Je hebt 't d'r maar druk mee.
-

Zodan - Post Lord

Zodan schreef:Pianoman schreef:KinKy schreef:voordat je 'm loslaat...........
try it!!!
Dus wordt vervolgd.![]()
Hoop doet leven!! En als ie vrij is heeft ie weinig tijd? Je hebt 't d'r maar druk mee.
Hahaha ja, hij moest ergens heen dus vandaar geen tijd.
En verder heb ik het er zeker druk mee, ik kreeg de laatste tijd ook steeds meer de indruk dat hij mij ook leuk vindt en zolang ik dat gevoel heb denk ik dat er nog steeds hoop is. Misschien moet ik maar gewoon de eerste stap zetten dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
- Pianoman
- Wegwijs

Misschien?
Dat gedoe tussen jou en die collega speelt al enige tijd toch? Ik zou je er op willen wijzen dat er nog veel meer mannen / jongens op deze wereld rondlopen die, net als jij, op zoek zijn naar iets of iemand.
Maak hier nou ff korte metten mee en ga verder met je leven. Heel simpel. Het is ja of nee. Ga niet zitten wachten op 'n wonder. Creëer er zelf een.
Als t niks wordt, vette pech. Lik je wonden en kijk verder dan je neus lang is. Klinkt misschien wat cru maar ik meen 't goed. Maak hier 'n eind aan. Op korte termijn. Succes.
Maak hier nou ff korte metten mee en ga verder met je leven. Heel simpel. Het is ja of nee. Ga niet zitten wachten op 'n wonder. Creëer er zelf een.
Als t niks wordt, vette pech. Lik je wonden en kijk verder dan je neus lang is. Klinkt misschien wat cru maar ik meen 't goed. Maak hier 'n eind aan. Op korte termijn. Succes.
Laatst bijgewerkt door Zodan op 14 jan 2007 00:46, in totaal 1 keer bewerkt
-

Zodan - Post Lord

KinKy schreef:'t speelt al bijna 2 jaar
stel dat hij morgen een andere baan krijgt...........
kans wordt met de dag groter!
Het speelt nu ongeveer bijna een jaar waarvan ik pas na en half jaar door had dat hij ook homo was, en hij werkt er inderdaad maar tijdelijk, en je hebt gelijk het wordt ook eens tijd dat ik er een eind aan maak aan al die onzekerheden maar goed niet iedereen heeft zoveel lef.
- Pianoman
- Wegwijs

Zodan schreef:Ik zou je er op willen wijzen dat er nog veel meer mannen / jongens op deze wereld rondlopen die, net als jij, op zoek zijn naar iets of iemand.
Ja weet ik, maar hij voldoet gewoon aan al mijn wensen van wat ik zoek een partner, ook al zou het niks worden maar we zouden wel vrienden kunnen worden is het ook goed.
Maar als het gewoon iemand was geweest dan was ik die al lang weer vergeten maar bij hem ligt het toch anders waardoor ik hem niet los kan laten.
- Pianoman
- Wegwijs

Yep, hou ons op de hoogte.
-

bartjebarneveld - Expert

Dinsdag heb ik hem dan uiteindelijk gevraagt en helaas is het niks geworden, hij valt niet op mannen terwijl er anders wel genoeg aanwijzingen zijn ik denk dat ik maar liefdesloos door het leven ga.
Want als er al geflirt met je wordt en hij ook nog eens leuk en aardig doet, en dan dat ik hem ook nog eens betrap met het intiem zijn met een ander man dan weet ik het ook niet meer.
Laat hem maar lekker de grond in zakken, want ik laat niet met me sollen, vanaf vandaag negeer ik hem dan ook alleen nog maar.

Want als er al geflirt met je wordt en hij ook nog eens leuk en aardig doet, en dan dat ik hem ook nog eens betrap met het intiem zijn met een ander man dan weet ik het ook niet meer.
Laat hem maar lekker de grond in zakken, want ik laat niet met me sollen, vanaf vandaag negeer ik hem dan ook alleen nog maar.
- Pianoman
- Wegwijs

[quote="
ineens iets gezien?
niet hardop dromen hoor..........
en ook al zou 't
't is nog steeds geen straf om aardig tegen iemand te zijn
ook zonder bijbedoelingen
ineens iets gezien?
en ook al zou 't
't is nog steeds geen straf om aardig tegen iemand te zijn
ook zonder bijbedoelingen
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:[quote="
ineens iets gezien?
en ook al zou 't
Nee, ik had dat al veel eerder gezien, alleen had ik het hier nog nooit verteld, maar ja en blauwtje is niet erg, ik wordt er alleen maar harder van.
- Pianoman
- Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Liefde