In de kast blijven??
33 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Lieve The,
Ik denk dat je de topic een beetje uit zijn verband aan het trekken bent.
marvingottschalks zal bedoeld hebben dat hij er nog niet voor uit gekoemen is dat hij homo is maar jij bent daar wel voor uit gekomen. Dat je nu in een buurt woond die dat niet accepteren doet niet af voor het feit dat er zat mensen zijn in jou wereld die van jou voorkeur afweten. En dat is bij marvingottschalks (denk ik) niet zo.
Ik denk dat je de topic een beetje uit zijn verband aan het trekken bent.
marvingottschalks zal bedoeld hebben dat hij er nog niet voor uit gekoemen is dat hij homo is maar jij bent daar wel voor uit gekomen. Dat je nu in een buurt woond die dat niet accepteren doet niet af voor het feit dat er zat mensen zijn in jou wereld die van jou voorkeur afweten. En dat is bij marvingottschalks (denk ik) niet zo.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Dat neemt niet weg, dat ik door de schuld van het politieke beleid van toen, een verborgen leven moet leiden, want ik mag er niets over zeggen.
Jawel, in de binnenstad zijn mensen die het van mij weten en zij wonen ook in de binnenstad en hebben het ook gezellig met hun buren, gaan op de koffie enz...
Dat mis ik heel erg, je kunt beter een goede buur hebben dan een verre vriend.
Maar dat is voor mij niet meer mogelijk, want de binnenstadpolitiek centrum, willen nu juist alle lage inkomens weren, door de huizenprijzen, huren torenhoog te maken, ze willen alleen maar de rijke jup in de binnenstad hebben.
Dus ik zit voor eeuwig gevangen in mijn intolerante moslimbuurt.
Het COC doet er niets aan, want buiten de grachtengordel wonen geen homos, denken ze.
misschien de gaykrant?, maar ja wat kunnen zij eraan doen?
Een gayparade door mijn buurt? dat zou dan pas helpen, want de gayparade in de binnenstad is preken voor de eigen kerk.
Jawel, in de binnenstad zijn mensen die het van mij weten en zij wonen ook in de binnenstad en hebben het ook gezellig met hun buren, gaan op de koffie enz...
Dat mis ik heel erg, je kunt beter een goede buur hebben dan een verre vriend.
Maar dat is voor mij niet meer mogelijk, want de binnenstadpolitiek centrum, willen nu juist alle lage inkomens weren, door de huizenprijzen, huren torenhoog te maken, ze willen alleen maar de rijke jup in de binnenstad hebben.
Dus ik zit voor eeuwig gevangen in mijn intolerante moslimbuurt.
Het COC doet er niets aan, want buiten de grachtengordel wonen geen homos, denken ze.
misschien de gaykrant?, maar ja wat kunnen zij eraan doen?
Een gayparade door mijn buurt? dat zou dan pas helpen, want de gayparade in de binnenstad is preken voor de eigen kerk.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

luco schreef:The,
Kijk eens op woningruil.nl misschien is het wat voor je.
Als je er tenminste ook daadwerkelijk iets aan je situatie wilt doen tenminste
Ha...ha.....er gaat echt niemand uit de dure juppen grachtengordel of de populaire jordaan, (ook duur), met mij ruilen naar een achterlijke moslimbuurt, denk ik zo.
Bovendien, zogauw er iets in die sjieke juppen buurten vrij komt, wordt meteen de huren ver4dubbelt.
Het is zelfs zo, dat volgens de plannen van Minister Dekker, met de vrijlating van de huren, en huizenprijzen, terweeggesteld wordt (en dat is ook het doel ervan), dat uit die populaire stadscentrum de lage inkomens weggejaagd worden en plaats gemaakt moet worden voor hoge inkomens.
Dus ook degene die nu nog in het centrum wonen, met een laag inkomen, zullen moeten verhuizen, naar de achterlijke buitenwijken, waar ze dan ook de kast in moeten vluchten.
Ik siteer de uitspraat van de minister van volkshuisvesting "als men de huren niet kunnen betalen zullen ze moeten verhuizen". weet je nog wel?
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

The schreef:Sins de invasie van moslims in mijn buurt, ben ik weer terug in de kast gekropen.
Ga dan stiekem de binnenstad in, naar een homogelegenheid en dan kom ik weer even de kast uit.
Totdat ik weer naar huis ga en dan weer de kast in moet.
Vroeger, hoefde ik niet in de kast te leven, daar er toen geen moslims in mijn buurt waren.
Ik neem al sins 15 jaar, (toen de invasie begonnen is) al geen homomannen meer naar huis, dus heb zodoende ook geen vriend kunnen krijgen, omdat ik dat tegenhield, want dan zou ik door de mand vallen t.o. mijn moslim buren.
Dus ik leef net zo stiekum als de getrouwde heteroman, die stiekum, naar de binnenstad gaat om eens met een man te kunnen vrijen.
En dat allemaal in een homocapital ala 2006![]()
schandalig, gewoon, allemaal door het toedoen van de baggitaliserende, zogenaamde "correcte" politiek
Woon je toevallig in Oud-West? Daar heb IK namelijk gewoond! Toen er idd meer en meer van die homofobe debielen kwamen wonen, ben ik 'm gesmeerd en heb elders een leuk huis gekocht. Ik zal daar gek zijn, beetje tussen die boerka's en niet-nederlands pratende gekken gaan zitten. Mannen met mannen is volgens hen verboden, maar ondertussen neuken ze alles wat los en vast zit, knijpen de kat in het donker, doen alles stiekem, etc, etc. Je hoorde het toch ook in die docu van Peter R. over Pim Fortuyn: ,,Marokkaantjes moet je eerst neuken voordat je ze de grens over gooit." Heel grof, maar er zit wel een kern van waarheid in!
En Amsterdam gay capital of the world? Laat me niet lachen!!! Wat een belachelijk sneu gedoe! Wat verbeelden we ons wel niet in dit kleine kutlandje, vol met honderden nationaliteiten? Loop je 's een keer met je vriendje in de Reguliersdwarsstraat op Koninginnedag, word je nog in mekaar gemept! En dat heet dan liberaal land! Wijk in Nederland 's 1 keer van de gevestigde mening af, en je wordt meteen verketterd! Dit land is kortzichtiger en conservatiever dan ooit!
-

bartjebarneveld - Expert

The schreef:luco schreef:The,
Kijk eens op woningruil.nl misschien is het wat voor je.
Als je er tenminste ook daadwerkelijk iets aan je situatie wilt doen tenminste
Ha...ha.....er gaat echt niemand uit de dure juppen grachtengordel of de populaire jordaan, (ook duur), met mij ruilen naar een achterlijke moslimbuurt, denk ik zo.![]()
Bovendien, zogauw er iets in die sjieke juppen buurten vrij komt, wordt meteen de huren ver4dubbelt.
Het is zelfs zo, dat volgens de plannen van Minister Dekker, met de vrijlating van de huren, en huizenprijzen, terweeggesteld wordt (en dat is ook het doel ervan), dat uit die populaire stadscentrum de lage inkomens weggejaagd worden en plaats gemaakt moet worden voor hoge inkomens.
Dus ook degene die nu nog in het centrum wonen, met een laag inkomen, zullen moeten verhuizen, naar de achterlijke buitenwijken, waar ze dan ook de kast in moeten vluchten.
Ik siteer de uitspraat van de minister van volkshuisvesting "als men de huren niet kunnen betalen zullen ze moeten verhuizen". weet je nog wel?
Ik hiir ook en die uitspraak van de minister doet me weinig. Als hij wil dat ik ga verhuizen dan regeld hij het maar. Maar als ik het huis uit gezet wordt moet ik iets vergelijkbaars terug krijgen, dat is immers ook in de wet vastgesteld.
Maar ga er nu van uit dat je nee hebt en ja kunt krijgen. Probeer het gewoon eens, wie weet lukt het. Bliijven zitten waar je zit, mopperen op alles en iedereen en vervolgens geen aktie ondernemen wordt je ook niet veel wijzer van.
Wat kun je verliezen al je jezelf gewoon inschrijft, kost niets en er staan geregeld mensen in die willen ruilen. Misschien ga je dan wel net buiten de stad wonen, maar als het beter is dan waar je nu zit, waarom niet.
Give it one shot.
-

luco - Post Lord

Natuurlijk zijn er zat die hun hele leven in de kast blijven. Waarschijnlijk zelfs zonder ook maar ooit een keer sex te hebben met iemand anders.
Maar iemand trok mij over de drempel van de kast deur met de woorden:
als je straks 80 bent, en oud, zul je nooit weten hoe het zou zijn geweest....
ik was toen 38. Heb er toen geen weken meer over gedaan, na een dag of 5 heb ik de knoop doorgehakt.
Iemand die niet in een heterorelatie zit, en dus geen binding heeft met een partner of met kinderen, wonend in Nederland, die zou wel gek zijn om zijn of haar hele leven in de kast te blijven zitten. In deze tijd bedoel ik dan. Vraag aan de gemiddelde homo of ze terug zouden willen in de kast? Misschien handig om daar een nieuw topic over op te starten... De meesten gaan dit met nee beantwoorden.
succes allen,
Jan
Maar iemand trok mij over de drempel van de kast deur met de woorden:
als je straks 80 bent, en oud, zul je nooit weten hoe het zou zijn geweest....
ik was toen 38. Heb er toen geen weken meer over gedaan, na een dag of 5 heb ik de knoop doorgehakt.
Iemand die niet in een heterorelatie zit, en dus geen binding heeft met een partner of met kinderen, wonend in Nederland, die zou wel gek zijn om zijn of haar hele leven in de kast te blijven zitten. In deze tijd bedoel ik dan. Vraag aan de gemiddelde homo of ze terug zouden willen in de kast? Misschien handig om daar een nieuw topic over op te starten... De meesten gaan dit met nee beantwoorden.
succes allen,
Jan
is dit nou een onderschrift?
- purmernoord
- Aftastend

Ik zit hier al een tijdje te lezen. En ik ben voor mijn familie al een hele tijd uit de kast.
Maar op mijn werk nog niet. Heb daar nooit ech behoefte aan gehad.
Maar nu heb ik een relatie en we staan op het punt om samen te gaan wonen. Nu wil ik op het werk ook uit de kast komen.
Maar ben daar tevens zeer bang voor.
Want er heerst toch wel een "mannen-cultuur".
Ik vindt dit toch wel erg moeilijk.
Maar op mijn werk nog niet. Heb daar nooit ech behoefte aan gehad.
Maar nu heb ik een relatie en we staan op het punt om samen te gaan wonen. Nu wil ik op het werk ook uit de kast komen.
Maar ben daar tevens zeer bang voor.
Want er heerst toch wel een "mannen-cultuur".
Ik vindt dit toch wel erg moeilijk.
Nou ik heb het op mijn werk verteld.
Nu ben ik eindelijk helemaal uit de kast en kan ik rustig verder bouwen aan mijn relatie. Niets staat me meer in de weg. Alleen nog het vinden van een leuk huisje of appartement.
Eigenlijk reageerden mijn collega's heel goed. De meeste hadden het totaal niet verwacht. Want ik straal het eigenlijk helemaal niet uit. Mijn directe chef feliciteerde me met het feit dat ik ging samenwonen.
De mooiste reactie die ik wel kreeg was in de trand van o.k. Wat jij wilt. Daarna ging hij naar zijn werk en was er niets aan de hand.
Als ik dit geweten had was ik er veel eerder mee voor de dag gekomen. Het lijkt wel alsof de enigste die er echt veel moeite mee had ikzelf was.
Natuurlijk zullen er ook wel andere reacties komen. Maar van de mensen waarmee ik direct werk kreeg ik heel positieve reacties.
Nu snappen ze eindelijk waarom ik vaak gezegd heb dat ik niet bewust een vrouw zoek.
Ik ben nog nooit gelukkiger geweest dan dit moment.
Maarten.
Nu ben ik eindelijk helemaal uit de kast en kan ik rustig verder bouwen aan mijn relatie. Niets staat me meer in de weg. Alleen nog het vinden van een leuk huisje of appartement.
Eigenlijk reageerden mijn collega's heel goed. De meeste hadden het totaal niet verwacht. Want ik straal het eigenlijk helemaal niet uit. Mijn directe chef feliciteerde me met het feit dat ik ging samenwonen.
De mooiste reactie die ik wel kreeg was in de trand van o.k. Wat jij wilt. Daarna ging hij naar zijn werk en was er niets aan de hand.
Als ik dit geweten had was ik er veel eerder mee voor de dag gekomen. Het lijkt wel alsof de enigste die er echt veel moeite mee had ikzelf was.
Natuurlijk zullen er ook wel andere reacties komen. Maar van de mensen waarmee ik direct werk kreeg ik heel positieve reacties.
Nu snappen ze eindelijk waarom ik vaak gezegd heb dat ik niet bewust een vrouw zoek.
Ik ben nog nooit gelukkiger geweest dan dit moment.
Maarten.
Kan hier maar één ding op zeggen:
GEFELICITEERD!
GEFELICITEERD!
is dit nou een onderschrift?
- purmernoord
- Aftastend

Ik heb het altijd zo gezien; waarom zou ik? Je ziet mensen toch ook niet van de daken schreeuwen dat ze hetero zijn? OK, misschien niet een beste vergelijking maar je snapt wel wat ik bedoel. Wat ik in mijn privéleven doe, is alles wat allen MIJ aangaat en niemand anders. Je ouders is misschien een ander geval omdat ik toch vind dat zij het recht hebben om te weten.
Ik weet dat ik makkelijk kan lullen omdat ik bi ben, en sneller een vrouw over de vloer zal hebben dan een homoseksueel. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik het heel mijn leven voor mezelf zou behouden. Als de persoon om wie ik geef en liefheb het toch weet, dan hoeft toch verder niemand anders het te weten.
Ik ga later gewoon mijn eigen leven leiden, met mijn eigen geheimen. Ik kan me voorstellen dat je toch dat gewicht van je schouders kwijt wilt. Maar daarom vertel ik het ook alleen tegen de mensen van wie ik zelf wil dat ze het weten. Waaronder mijn beste vrienden, maar niet mijn ouders.
Ik heb er zelf tot nu toe nog niet zo'n moeite mee gehad. Misschien komt dat op een dag nog wel en zal ik deze gehele post drastisch moeten gaan aanpassen:P
Ik weet dat ik makkelijk kan lullen omdat ik bi ben, en sneller een vrouw over de vloer zal hebben dan een homoseksueel. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik het heel mijn leven voor mezelf zou behouden. Als de persoon om wie ik geef en liefheb het toch weet, dan hoeft toch verder niemand anders het te weten.
Ik ga later gewoon mijn eigen leven leiden, met mijn eigen geheimen. Ik kan me voorstellen dat je toch dat gewicht van je schouders kwijt wilt. Maar daarom vertel ik het ook alleen tegen de mensen van wie ik zelf wil dat ze het weten. Waaronder mijn beste vrienden, maar niet mijn ouders.
Ik heb er zelf tot nu toe nog niet zo'n moeite mee gehad. Misschien komt dat op een dag nog wel en zal ik deze gehele post drastisch moeten gaan aanpassen:P
- I Still Feel Him..In The Taste Of Cigarettes -
- VanNisje
- Newbie

haha, ik schreeuw het ook niet van de daken. Je hebt gelik dat je ook niet gaat roepen dat je hetro bent, dus waarom wel als je homo of bi bent. Zo denk ik er ook over. Ik voel het niet als een last van de schouders. Maar als het ter spraken komt dan zal ik er ook nooit over liegen en als mensen er verbaasd over zijn, of het af zouden wijzen, dan is dat niet mijn probleem maar die van hun 
-

luco - Post Lord

Ik schreeuw het ook niet van de daken. Er zijn zelfs maar twee mensen die het weten (en dat zijn niet mijn ouders).
Ben overigens bi. En aangezien ik het heerlijk vind om over lekkere meiden te praten of om er naar te kijken alleen al, heb ik niet echt de behoefte om aan iedereen te vertellen dat ik ook naar jongens kijk.
Als het ooit tot een relatie komt met een meid lijkt het me wel beter als je het verteld. Maar voor de rest hoeft het niet.
Ben overigens bi. En aangezien ik het heerlijk vind om over lekkere meiden te praten of om er naar te kijken alleen al, heb ik niet echt de behoefte om aan iedereen te vertellen dat ik ook naar jongens kijk.
Als het ooit tot een relatie komt met een meid lijkt het me wel beter als je het verteld. Maar voor de rest hoeft het niet.
- meboy52
- Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast