Het is nu 24 mei 2012 11:34

verliefd op een collega

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Vincent » 14 sep 2006 00:27

Zodan schreef:Nou, ik bijvoorbeeld. Lijkt me een hoop gedoe.

Gedoe? Ik weet niet wat jij onder een romance verstaat maar ik heb het nog nooit als een gedoe ervaren. Maar niet iedereen heeft gevoel voor romantiek.
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Vincent » 14 sep 2006 00:29

Querido schreef:Een romance op je werk kan erg leuk zijn......zolang het goed gaat. Als het fout gaat, kan het goed fout, denk ik zo. Ik zou er dan ook absoluut niet meer aan beginnen. Bovendien, voor mij als werkgever zou het helemaal uit den boze moeten zijn.

Don't fuck the company.

Overigens, ik zou er dus niet meer aan beginnen. Dat betekent dat ik moet bekennen dat ik me er wel twee maal aan heb schuldig gemaakt. Als werkgever nog wel :oops: Gelukkig zie ik ze allebei nog regelmatig (als goede vrienden).

Op zich wel jammer dat je je mislukte romances laat bepalen wat je verder in het leven doet, ik weet natuurlijk niet hoe de vork in de steel zat bij beide gevallen maar een romance op het werk moet toch kunnen? Als je er gelijk van uit gaat dat het gedoemd is te mislukken dan gaat het ook mislukken.
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Zodan » 14 sep 2006 07:50

Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Querido » 14 sep 2006 11:59

Vincent schreef:
Querido schreef:Een romance op je werk kan erg leuk zijn......zolang het goed gaat. Als het fout gaat, kan het goed fout, denk ik zo. Ik zou er dan ook absoluut niet meer aan beginnen. Bovendien, voor mij als werkgever zou het helemaal uit den boze moeten zijn.

Don't fuck the company.

Overigens, ik zou er dus niet meer aan beginnen. Dat betekent dat ik moet bekennen dat ik me er wel twee maal aan heb schuldig gemaakt. Als werkgever nog wel :oops: Gelukkig zie ik ze allebei nog regelmatig (als goede vrienden).

Op zich wel jammer dat je je mislukte romances laat bepalen wat je verder in het leven doet, ik weet natuurlijk niet hoe de vork in de steel zat bij beide gevallen maar een romance op het werk moet toch kunnen? Als je er gelijk van uit gaat dat het gedoemd is te mislukken dan gaat het ook mislukken.

Ik schrijf niet dat ik ervan uit ga dat een relatie op het werk gedoemd is te mislukken. Ik schrijf dat ALS het fout gaat, het dan vervelend kan worden.

Zeker als het 1 van je werknemers betreft. Bovendien, in dat geval, een relatie moet gelijkwaardig zijn. En op het werk ben ik de baas. Dat kan gaan wringen (heb ik ervaren).
Querido
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor The » 14 sep 2006 16:40

Zodan schreef:Dit lijkt me wel wat. :lol:

http://www.liefdescursus.nl/gevorderden/wk8n.html

Wat een leuke site is dat....... :)

Zouden die lessen ook tussen mannen werken? :roll:
Zal het ook in Amsterdam werken? :?
Zal het ook voor oudere mannen waarvan het leven voorbij is gelden? :?

Ik zal dit allemaal eens goed moeten doorlezen.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Zodan » 14 sep 2006 16:46

Hoezo? Ben je stervende dan? Is wel voor gevorderden. Ik weet niet of jij daar onder valt.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 14 sep 2006 17:05

Zodan schreef:Hoezo? Ben je stervende dan? Is wel voor gevorderden. Ik weet niet of jij daar onder valt.

Nee, gekkie......ik ben fitter dan menige leeftijdsgenoot, maar ja als je goed leest heeft zij het ook over liefde voor de komende 25 jaar, nou dat geldt dan toch alleen voor jonkies?

En boven de 30 en zeker boven de 50 is je leven toch voorbij?
Dan behoor je al kinderen te hebben, een huis met een hoge hypotheek, een 4x4 Hummer, staat je relatie alweer op springen, enz......
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Pianoman » 23 sep 2006 14:47

En ja hoor hij is homo :lol:

Het viel mij de laatste tijd op dat ie alleen maar naar mannen keek, en gewoon met iedereen probeert te flirten, en nu we elkaar ook beter leren kennen, denk ik dat ik nu wel de stap durf te zetten.

Zodra hij weer zit te flirten met mij zal ik hem een duidelijk antwoord geven, het wordt tijd dat ik mijn gevoelens bekent ga maken.

:kiss:
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Zodan » 23 sep 2006 14:53

Leuk toch, zo als de zaken gaan. Nu proberen een en ander naar je hand te zetten. Gaat je lukken. Sukses!!
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 23 sep 2006 17:04

Pianoman schreef:En ja hoor hij is homo :lol:

Het viel mij de laatste tijd op dat ie alleen maar naar mannen keek, en gewoon met iedereen probeert te flirten, en nu we elkaar ook beter leren kennen, denk ik dat ik nu wel de stap durf te zetten.

Zodra hij weer zit te flirten met mij zal ik hem een duidelijk antwoord geven, het wordt tijd dat ik mijn gevoelens bekent ga maken.

ben je een beetje dominant type?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 23 sep 2006 17:18

Zodan schreef:Leuk toch, zo als de zaken gaan. Nu proberen een en ander naar je hand te zetten. Gaat je lukken. Sukses!!

Dankje ik hoop het.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Pianoman » 23 sep 2006 17:30

KinKy schreef:
Pianoman schreef:En ja hoor hij is homo :lol:

ben je een beetje dominant type?

Nou nee, ik ben niet echt een dominant type, maar ik ben wel iemand die er voor wil gaan als ik merk dat het wederzijds zou kunnen klikken. Hij doet dan ook niks anders dan zitten te flirten en te lachen naar mij, ik denk dat het antwoord dan ook wel duidelijk is, en nu ik weet dat hij homo is maakt het voor mij nu ook en stuk makkelijker.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 23 sep 2006 18:22

spreek hem bijv aan op 't toilet.......
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 23 sep 2006 18:27

KinKy schreef:spreek hem bijv aan op 't toilet.......

Ja, in de Strass :lol:
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 23 sep 2006 19:00

meer op 't werk bij de pissbak of zo........
zou er wel raad mee weten!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 23 sep 2006 20:17

KinKy schreef:meer op 't werk bij de pissbak of zo........

Hahaha, helaas hebben we die niet, maar er komt vast wel een moment dat we even alleen zijn, vaak is een pauze ook en goede kans dan zijn we ook vaak even alleen.

Ik hou jullie op de hoogte, zodra er iets leuks is gebeurt, nog meer tips altijd welkom.

:wink:
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 24 sep 2006 01:21

navelhoogte?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Jochem » 24 sep 2006 17:27

Jochem schreef:Dit is dus precies wat ik ook ervaar... Mijn collega is precies wat ik zoek in een vriend. Hij is aardig, zorgzaam, behulpzaam en niet alleen naar mij toe maar ook naar anderen. Daarnaast voel ik mij ook heel vertrouwd bij hem..
Maar inderdaad, hij is hetero en dat betekent 'blijven fantaseren'...

Inmiddels zijn wij een jaar verder... Collega is gescheiden van zijn vrouw en nu wil hij ook niets meer met mij te maken hebben. Voor sommige (vrijgezelle) mannen is homosexualiteit toch nog bedreigend. Helemaal als er mensen in hun omgeving vinden dat zij homosexueel gedrag hebben...

Ik mis de vriendschap nu het meest....
Jochem
Newbie
Newbie

Berichtdoor Jack1542 » 25 sep 2006 00:40

Is heel moeilijk,maar hoe is jouw situatie op dat moment zelf?
In mijn geval had ik en mijn(toenmaligevrouw)redelijk veel vrienden/innen die homoseksueel waren.Prima toch.
Goed ik was toch wel redelijk gelukkig getrouwd,dus monogaam.
Toch,mijn gedachten en later ook verlangens waren anders dan binnen een vrouw/man relatie pasten.
Mijn collega,goede vriend ook vrouwvriendelijk,maar wel homoseksueel,sprak mij meer aan dan ik durfde erkennen.
Sterker nog ik herkende dingen uit mijn jeugdjaren(interesses in jongens)
Het puzzeltje viel terug op zijn plaats.
Ik was en ben inmiddels openlijk gevoelsmatig als mijn collega van toen
homoseksueel inmiddels dus gescheiden, maar nog steeds in goede harmonie met mijn ex-vrouw.
Ja,het was toch verliefd zijn op die collega.
Zoek maatje om in samenspraak veel knusse gezellige dingen te ondernemen.
Jack1542
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Pianoman » 02 nov 2006 20:47

Pianoman schreef:
KinKy schreef:meer op 't werk bij de pissbak of zo........

Hahaha, helaas hebben we die niet, maar er komt vast wel een moment dat we even alleen zijn, vaak is een pauze ook en goede kans dan zijn we ook vaak even alleen.

Ik hou jullie op de hoogte, zodra er iets leuks is gebeurt, nog meer tips altijd welkom.

:wink:

Helaas is het niks geworden zoals ik had gehoopt, mijn gevoelens zijn nu dan ook erg bekoeld voor hem. Ik had gewoon geen zin meer om mezelf voor de gek te houden, en mezelf te kwellen met gevoelens die waarschijnlijk toch nooit beantwoord zal worden.

Ik blijf liever alleen gelukkig, dan steeds maar afwachten of hij mij ook leuk vindt, voor mij even geen geflirt meer.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

VorigeVolgende

Keer terug naar Gay Forum - Liefde