Het is nu 10 feb 2012 22:53

islam en homo

Alles wat met Homoseksualiteit en religie te maken heeft.

Berichtdoor The » 02 okt 2005 17:57

Nog eens over de moslims, dat ik echt niet uit mijn nek zit te lullen....

Homo Politici hebben de zelfde meningen er over.

Bijvoorbeeld bij de ontvangst van de pas uitgekomen Homo-encyclopedie, door Geerd Dales (burgermeester van leeuwarden) zei in zijn speech, dat zestig procent van de moslims in ons land wil dat er een islamitiche politieke partij wordt opgericht en dat dertig procent daarvan dat de uitgangspunten van die patij moeten zijn gebaseerd op de sharia, de islamitische wet.. Dales voegde zijn gehoor toe dat velen die dit toejuigen zich maar eens in die sharia moeten verdiepen.
Zie de Gaykrant 10/23 sept '05 blz. 44

Nu mijn opmerking...... als die partij groot gaat worden (dat kan makkelijk in Ned. daar al 60% moslims in de grote randsteden wonen, dus de meerderheid.. en de demokratische slapte, van onze politici tegenover de militante overheersende moslim), de doodstraf voor homo's gaat gelden in Nederland en daar kunnen de gematigde politici niets aan doen, daar er in een demokratie de grootste partij niet tegengewerkt wordt en er een vrijheid van meningsuiting is, dus zij mogen ook roepen dat homo's dood moeten, volgens de sharia.

Dus in mijn buurt waar ik woon zijn er dus volgens de cijfers 30 tot 60% moslims die mij eigenlijk doodwensen, dus hoe kan nu van mij verwacht worden dat ik positief tegenover moslims moet gaan staan??
Hoe weet ik dat als ik eens een moslim ontmoet, welke in de goede 40% bevinden??
Ik voel me alleen maar tussen vijanden zitten en dat in mijn eigen land.
Nou dan neem ik maar het zekere vor het onzekere en zoek dan alleen maar blond. :?

Als de toekomst de islamitische partijen aan de macht gaan komen en dan de wetten van de sharia in Ned. gaan gelden (dat willen ze, want ik heb dat ook op diverse moslimsites dat gelezen), heeft landelijk nederland, dus ok in jullie (vredige) dorpjes, waar jullie forumleden meestal wonen er ook last van, daar dan die sharia wetten landelijk gelden.
Nou dan wil ik jullie nog wel eens horen, met jullie bagitaliserende oordeel over mijn levenssituatie en ook die van andere grootstedelijke bewoners, omdat jullie makkelijk praten hebben, want het is vooralsnog een "ver van mijn bed show" voor julli. :x
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor twin » 26 nov 2005 04:23

heb wel enig idee dat je ook van streng christelijke afkomst ben?
twin

Berichtdoor Gast » 26 nov 2005 11:54

Ach, de homo cultuur is ook een achterlijke cultuur (vrij naar Pim) met een dresscode en welomschreven normen en waarden. We moeten weg uit dit soort systeem denken naar meer respect voor het individu.

Het is de sharia die het gevaar is, en niet zozeer de mensen met een moslim achtergrond zelf.
Gast

Berichtdoor The » 14 sep 2006 17:28

Er is met de komende politike verkiezingen al een partij die de sharia wil invoeren.
Zie je wel dat het van kwaad tot erger gaat.
Dan krijg je dezelfde toestanden voor de homo als in iran, waar ze opgehangen worden.

Ik zit niet voor niets te waarschuwen, dat de Ned. politiek zijn kop in het zand steekt.

Er zij al heel wat voorspellingen van mij die ik 15 jaar geleden al voorzag gewoon uitgekomen.
Dus dit zal ook wel weer gaan gebeuren, niet vandaag maar wel morgen, want de Ned politiek wil politiek korrect zijn dus laat alles over zijn kant gaan.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Gijlow » 15 sep 2006 22:29

The schreef:-.

hey ik wou alleen ff zeggen dat je echt 1 en al onzin zit uit te kramen hiero. JIJ hebt negatieve ervaringen met marokkanen gehad, en daardoor is nu ELKE marokkaan slecht in jouw ogen. Je zou op therapie moeten gaan, want volgens mij lijd je aan een angsstoornis (moslim-fobie!).
Maargoed, je zei ook op een gegeven moment dat je de orthodoxe christelijke gemeenschap minder erg vindt, omdat ze in de minderheid zijn.
Ze zijn vergeleken met de moslims in NL in de MEERDERHEID. Dus ik weet niet wat jij allemaal ligt te zeiken, maar je feitjes kloppen niet.
Geef het gewoon zelf toe, jij hebt gewoon een probleem tegen marokkanen/moslims. Zonder gegronde reden, je mag ze gewoon niet. Of je kunt ze niet krijgen.
Loser ;)
grtzz
Gijlow
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 15 sep 2006 22:34

klopt grotendeels
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 16 sep 2006 02:14

Je zegt dat ik dat allemaal als enige dat verzonnen heb, hoe zit het dan met uitspraken van politici, zoals dat stukje bovenaan uit een speech van Geerd Dales?
De recente uitspraak van de Paus, "dat de islam niet veel goeds brengt".
Wordt je nu ook kwaad op mij, vanwege uitspraken van andere personen, politici, de Paus?
Mag ik niets meer citeren uit de nieuwsberichten.
Kijk maar eens in de Gay krant, daar stikt het van citaten m.b.t. homofobie, van de politiek en de islam, dan zou je dat ook moeten verbieden.
Vincent een van de forummoderators citeert ook allerlei berichten die bijvoorbeeld gaan over homofobie en andere maarschappelijke mistoestanden die nadelig zijn voor de vrijheid van de homo, enz....
Ik zie hier klasse justitie, er wordt met twee maten gemeten.

Ps. fundamentalistische Christenen vindt ik evengoed erg, maar wat ik bedoelde dat zij niet heden tendage het geloof met het zwaard beleiden, dus met moord en doodslag de ongelovigen dwingen tot het geloof.
(Vroeger in de middeleeuwen was dat wel zo).

Bij de fundumantatisteiche islam zie je dat in het heden wel gebeuren, het is geloven of doden.
De sharia, dus, die ze maar al te graag ook in dit land in willen voeren.
En nogmaals de homo wordt dan vogelvrij verklaard, we gaan dan hetzelfde lot als de homo's in Iran tegemoet.

Zoals het onder het Talibanregiem ging, of als zij hier ook aan de macht komen, wordt ook alle muziek verboden, nou jij als jongere (westerling) zonder muziek? zonder I-pod? wil je dat dan??
Wordt toch eens wakker.......
The
Expert
Expert

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Religie