Het is nu 24 mei 2012 11:18

politie arresteert 4 cruisers!

Alles over gay ontmoetingsplaatsen (banen) en cruising

Berichtdoor badboy20 » 24 jul 2006 23:27

VLAARDINGEN (ZH) - De politie uit Vlaardingen heeft maandagavond 24 juli j.l. 4 cruisende gays meegenomen nadat ze waren betrapt op openlijke zedenschennis in het bekende Lickerbaertbos (Oeverbos) te Vlaardingen, nabij de gemeentegrens van Maassluis. Terwijl de heren het hoogtepunt bereiktte snapte de rood-blauwe brigade de 4 boys die direkt mee moesten naar het bureau. Contant betalen kon niet en kreeg men een proces verbaal + boete mee.

NOTE: Het is absurd en een vergaande maatregel om cruisers zo te behandelen. Bleek de politie ook nog een soort van ere ronde te maken door het bos om zo iedereen mee te laten genieten. De 4 dus met de schaamrood op de kaken....afschuwelijk gemeen...

Waar zijn we in godsnaam mee bezig.....? Is dit nu echt zo crimineel allemaal???
badboy20

Berichtdoor Julian » 25 jul 2006 00:57

De laatste keer dat ik checkte was openbare zedenschennis nog steeds strafbaar, dus ze hebben het aan zichzelf te danken.

Velen die cruisen houden helemaal geen rekening met de omgeving, troep achterlatend of zichtbaar met elkaar bezig zijn voor het "gewone" publiek, ik vind het best eigenlijk dat men hier eens wat aan doet!
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast_422 » 25 jul 2006 00:59

Wat is cruisen? :oops:
Gast_422
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Julian » 25 jul 2006 01:01

Jagen op het loslopende wild met sex als trofee 8)
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast_422 » 25 jul 2006 01:07

Sex met dieren...? :shock:
Gast_422
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 25 jul 2006 01:08

gatver :?
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Querido » 25 jul 2006 13:12

badboy20 schreef:Waar zijn we in godsnaam mee bezig.....? Is dit nu echt zo crimineel allemaal???

Volgens mij is het gewoon een overtreding, en net zo "crimineel" als door rood licht rijden. En ik persoonlijk vind het ook terecht dat het een overtreding is.

Het is mij ook wel eens overkomen dat ik ongewild werd geconfronteerd met een aantal heren die het heel gezellig hadden. Vond ik niet erg plezierig.

Ga ergens heen waar je geen "gewone" voorbijgangers in de weg loopt. Ik bedoel, ik geloof wel dat het uit het zicht gebeurt, maar "uit het zicht" betekent ook vaak "als ze niet toevallig omkijken zien ze het niet". Of als de hond niet toevallig "de weg binnendoor" neemt.
Querido
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Neal » 25 jul 2006 14:19

Jordy_ schreef:Sex met dieren...? :shock:

Nee, bij het "cruisen" gaan mannen naar plekken (zoals bossen of parkeerterreinen) waar ze andere mannen (of vrouwen) kunnen ontmoeten om seks mee te hebben. Er zijn een aantal plaatsen in Nederland die daar erg bekend om zijn en waar het min of meer gedoogd wordt. Echter, dat deze vier zijn opgepakt is jammer voor hen, maar ze hebben het inderdaad aan zichzelf te danken. Daarnaast: die zogenaamde "ere-ronde" was waarschijnlijk gewoon het bospad aflopen naar de politiewagen...
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor badboy » 25 jul 2006 17:52

Neal schreef:
Jordy_ schreef:Sex met dieren...? :shock:

Nee, bij het "cruisen" gaan mannen naar plekken (zoals bossen of parkeerterreinen) waar ze andere mannen (of vrouwen) kunnen ontmoeten om seks mee te hebben. Er zijn een aantal plaatsen in Nederland die daar erg bekend om zijn en waar het min of meer gedoogd wordt. Echter, dat deze vier zijn opgepakt is jammer voor hen, maar ze hebben het inderdaad aan zichzelf te danken. Daarnaast: die zogenaamde "ere-ronde" was waarschijnlijk gewoon het bospad aflopen naar de politiewagen...

Gelukkig was ik er niet bij (trouwens..ik kom er ook niet....ik fiets er alleen doorheen :lol: )
badboy

Berichtdoor KinKy » 26 jul 2006 00:10

ik ook
als ik toevallig niet van m'n fiets val door loslopend wild..........
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Jiggy » 08 aug 2006 23:58

Waarom spreken ze niet gewoon gezellig thuis af ofzo :D
Jiggy
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor luco » 09 aug 2006 00:35

omdat cruisen wel zo lekker is :wink:
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 09 aug 2006 00:37

Likt me helemaal niks.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 09 aug 2006 00:38

is echt best wel lekker hoor, Maar niet overal heb ik begrepen
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 09 aug 2006 00:41

Op zee misschien,Met een luxe jacht ofzo,
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 09 aug 2006 01:43

Jiggy schreef:Waarom spreken ze niet gewoon gezellig thuis af ofzo :D

Thuis staan hun vrouwen en kinderen te wachten.
Gutte...gut wat is dit een naieve opmerking.
Wat daar aan het cruisen is zijn meestal getrouwde mannen.
Of onder het juk van hun familie staande allochtonen.

Daarbij,... hoe ontmoet je elkaar dan om thuis af te kunnen spreken?
Je moet éérst wel iemand kennen of ontmoeten om af te kunnen spreken.
Degene die cruisen, zijn meestal alleenstaanden, niet iedereen heeft een vaste vriend,.... wat een naieve gedachten, zeg, dat jij Jiggy zo gelukkig ben met een vriendje en ook andere forumleden, met een vaste vriend, heeft echt niet iedereen, hoor, JUIST tegenwoordig zijn de meesten eenzaam, vanwege het coole induvidualistme en leeftijds-diskriminatie wat heden ten dage heerst.
Er zijn ook velen van de ouderen, die weduwe of gedumpt zijn.

(Sex)Dating op internet, werkt niet voor de wat ouderen boven de 30.
Daarbij is er veel fake.
Uitgaan in een bar/disco is alléén voor jongeren weggelegd, en kosten veel entreegeld, ook de souna is scrheeuwend duur, daarbij moet je in de "markt" liggen en je moet aan de "scenecodes" voldoen, (jong zijn, geen bbs, kale kop hebben, vooral géén allochtoon zijn, want die zijn ook niet welkom in de homoscene, merkkleding of leer dragen, ook al houd je er niet van), dus van een serieuze afspraak komt er niet van, als je buiten het homoscene-type valt.

Dus alle Bi/homo's die niet aan die scenecodes voldoen (getrouwde mannen, langharigen, snorren, oudere mannen, allochtonen (ja dit keer kom ik op voor de homo-allochtoon :wink: ), moeten zijn heil zoeken op plekken waar het gratis is en waar geen scenecodes gelden, dus waar gewoon kunt zijn zoals je voorkomen is.
Maar als het aan de arrogante jongeren, (die in de markt liggen of een relatie hebben) en allen die tegen het cruisen zijn, zoals gemeentes enz..
zou liggen, sluiten ze hele groepen mensen uit van sex of een gezellige intieme ontmoeteing, zoals knuffelend in het gras liggen op openbare plekken.

Waarom mag de heterostel wel vrijend/knuffelend (geen sex) in het openbaar in het park liggen?
Menige homo wil ook gewoon ergens samen knuffelend in het zonnetje liggen (net zoals dat heterostelletje) en zolang dat niet in een gewoon stadspark kan, zonder opmerkingen van de hetero of allochtoon in dat park, (terwijl het heterostelletje geen problemen krijgt), dan moet dat homostelletje nog steeds naar een homoplek toe om daar rustig samen te kunnen liggen.
Ja dat er daar ook sexende mannen zijn en als gevolg daarvan die plek gesloten wordt, zijn ook de serieuze zonnende homo's de dupe van.

Nog de opmerking over het in "het" zicht doen....., het is haast niet meer mogelijk om "het" uit het zicht te kunnen doen, vanwege het valse beleid, van de diverse gemeentes, door overal de bossages te kappen, onder het mom, van zogenaamde onveiligheid, maar het is eigenlijk anti-homobeleid, b.v. in de Adamse deelraad slotervaart, waar het cruisegebied het "nieuwe meer" onder valt, heeft nu een marrokaan in de deelraad en die vaardigt al die anti-homo-maatregelen uit, terwijl er in Ned. niet gediskrimineerd mag worden, maar omdat de meerdeheid in dat stadsdeel moslim is, drukt hij dat gewoon door, met valse voorwendsels, zodat het voor de wet geen homo-diskriminatie lijkt.
Eerst gaan de gemeentewerken de bossages kappen en dan klagen ze opeens dat de cruiser in het zicht komt, ja gek, hé als je de bosjes kapt, dan komen ze in het zicht, logisch toch?

Ook gaat de politie incochnito, uitdagend de bosjes in om de homo aldaar te kunnen betrappen, terwijl die homo's aldaar juist netjes uit het zicht wou blijven, zodat niemand er last van heeft, (wel geen rommel maken, dus) en dan ook geen reden is om ze daarvoor te bekeuren, het is gewoon homotje pesten, en dan te bedenken dat velen niet eens echt homo zijn, maar gewoon een gezinnetje hebben.

En sex of bij verliefdheid romantisch vrijen/knuffelen in de natuur, in de zon is juist van oudsher zéér natuurlijk, en veel lekkerder, romantischer, daar de dierensoort het ook niet op afspraak in de slaapkamer doet.
Het is weer typisch, het burgerlijk calvinisme, om het in huis op afspraak in bed met het licht uit onder en de dekens te doen, zoals mijn ouders dat deden.
Zij hebben elkaar amper naakt gezien, in hun leven.

Daarbij op afspraak.....hoe weet je dat je op b.v. woensdagavond om 20:30 uur (even in mijn agenda kijken) op dat een of ander adres wel geil bent? en dan wel zin hebt?
Ja....als je verliefd bent op je vriendje, dan heb je altijd wel zin met hem, dus ook op afspraak, maar dat is maar voor een enkeling weggelegt en het moet dan ook nog eens pril zijn.

Neee.... het bijzondere en spannende van cruisen is juist dat je spontane ontmoetingen hebt, in de natuur, zoals dat ook in de oude geschiedenis altijd gebeurde, vooral in de warmere streken, kijk maar naar de oude (griekse/romeinse)culturen.
Dat er in dit koude frigide kikkerlandje, alles in het verborgene en op afspraak moet is het typische cavinistische burgerlijke coole mentaliteit van de degelijke hollander.
Niks spontaans en SUPER SAAI, DUS !!!!
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor maestro » 09 aug 2006 19:03

The schreef:vooral géén allochtoon zijn, want die zijn ook niet welkom in de homoscene!!!!

Nou, ik lees anders wel vaak "maroc boy (gezocht)" of "black cock (gezocht)" profielen op o.a. chatboy dus 'kgeloof niet dat dat punt helemaal opgaat :roll:
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor The » 10 aug 2006 03:09

maestro schreef:
The schreef:vooral géén allochtoon zijn, want die zijn ook niet welkom in de homoscene!!!!

Nou, ik lees anders wel vaak "maroc boy (gezocht)" of "black cock (gezocht)" profielen op o.a. chatboy dus 'kgeloof niet dat dat punt helemaal opgaat :roll:

Ja...ja.... desperate oudere mannen, met geld, zoeken vaak zulke boys, daar ze weten dat "maroc boys" of "aziaten" nogal eens sneller met ouderen gaan, (voor onderdak of geld) in tegenstelling tot een gewone westerse boy, die het meestal op zijn eigen leeftijd houdt, en niet voor het geld of zo hoeven te gaan, (daar die meestal een normaal inkomen hebben en al hier wonen, dus ook geen onderdak zoeken), dus die "oudjes" weten dat ze daarbij toch geen enkele kans maken.

Bij jongeren in de homoscene zoals de Rdwstr. zie je amper een allochtoon, of het moet een vrijgevochten type zijn, die helemaal afscheid van het juk van zijn familie of de imam of niet praktiserent moslim zijn, dus helemaal ingeburgerd en géemancipeerd.
Maar een turk of marrokaan, met het uiterlijk als zodanig, (turk met grote snor, marrokaan met baard), wordt daar, net zo als de langharige hollandse boys en oudere mannen, als fout gezien, dus volledig genegeert, weggekeken, zoniet afgekat.

Dus zoals ik al aanhaalde, krijgen deze "foute" homo's (volgens de Rdwstr. nichten en ook de kalegeschoren leerscene) géén kans om iemand te ontmoeten om dan netjes thuis af te kunnen spreken voor een date.
Zoals ik in de vorige posting beschreven hebt.

Daar ieder mens wel eens wat wil, is deze groep genoodzaakt zijn kontakten te zoeken op openbare plaatsen, in de natuur.
Of wil je beweren dat deze alleenstaande personen geen recht hebben op een partner een beetje warmte of sex met een ander.

Het lijkt wel of aléén goed uitziende jongeren plezier in hun leven mogen hebben, en de rest interesseert hun niet en kan doodvallen in hun ogen.
Wat een arrogantie......
Een ieder, jong of oud mooi of lelijk, heeft recht op een beetje warmte en liefde en zelfs ook sex in hun leven, dat is niet aléén weggelegt voor arrogante egoistische jongeren.

Maar door anti-homo maatregelen van de gemeentes op die openbare plekken, worden hele groepen mensen uitgesloten, van een beetje warmte, kontakt en sex, en dat is gewoon diskriminatie, wat verboden is bij de wet.

Vindt je het gek, dat dan sommige mensen dan psygische hulp moeten zoeken of zelfs zelfmoord gaan plegen, omdat zij nergens meer gezellige interaktie hebben of ergens aan deel mogen nemen, gewoon omdat zij nergens bij horen, want ze voldoen niet aan de coole codes (jong trendy, geen bbs, enz.) die gesteld worden, (vooral als je homo bent) maar eigenlijk gewoon hunzelf willen zijn.

Zou je natuurlijk nog kunnen zeggen, dat die "foute" homo's dan maar met elkaar moeten gaan, want die passen goed bij elkaar.
Maar het feit is dat juist voor die groep helemaal niets is om uit te gaan en elkaar daar te ontmoeten, want deze groep is commercieel helemaal niet interessant voor de uitbuitende homohoreca.

Er is buiten de trendy en de leerscene, helemaal géén alternatieven in homoland om er naar toe te gaan.
Dus als de zogenaamde "foute"homo, dan toch maar naar die trendyscene gaat, dan wordt je afgekat wordt of naar de leerscene gaat, wat dan helemaal niet je smaak en interesse is, gewoon omdat je niet van leer, kaalgeschoren en die sombere zwarte sfeer houdt.

Dus als laatste alternatief dan maar met mooi weer naar de homo cruiseplaatsen, maar daar loop je nu gevaar door het gemeentebeleid, de politie en potenrammers.
Dus waar moet in godsnaam dan die "foute" homo heen, om ook eens gezelligheid, warmte, of sex te kunnen hebben? :?

En zoals ik al zei, zijn de datingsites ook alleen maar voor jongeren onder de 30 tot hoogstens 45 want de meesten tikt als zoekcreteria tussen de 15 en hoogtens 45 jaar, dus allen daarboven komen nooit er uitrollen.
En er is ook veel fake.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Neal » 10 aug 2006 09:54

The schreef:Maar door anti-homo maatregelen van de gemeentes op die openbare plekken, worden hele groepen mensen uitgesloten, van een beetje warmte, kontakt en sex, en dat is gewoon diskriminatie, wat verboden is bij de wet.

Het is al eerder gezegd, seks in het openbaar is verboden. Dat zijn geen anti-homo maatregelen, het geldt ook voor mensen die hetero zijn.

The schreef:Vindt je het gek, dat dan sommige mensen dan psygische hulp moeten zoeken of zelfs zelfmoord gaan plegen, omdat zij nergens meer gezellige interaktie hebben of ergens aan deel mogen nemen, gewoon omdat zij nergens bij horen, want ze voldoen niet aan de coole codes (jong trendy, geen bbs, enz.) die gesteld worden, (vooral als je homo bent) maar eigenlijk gewoon hunzelf willen zijn.

Dan moeten die mensen misschien zelf maar een clubje oprichten, als 't er echt zo donker uitziet als jij beweerd.

The schreef:Er is buiten de trendy en de leerscene, helemaal géén alternatieven in homoland om er naar toe te gaan.
Dus als de zogenaamde "foute"homo, dan toch maar naar die trendyscene gaat, dan wordt je afgekat wordt of naar de leerscene gaat, wat dan helemaal niet je smaak en interesse is, gewoon omdat je niet van leer, kaalgeschoren en die sombere zwarte sfeer houdt.

Again, dan moeten mensen zelf iets anders oprichten, waar allerlei verschillende gasten welkom zijn.

The schreef:Dus als laatste alternatief dan maar met mooi weer naar de homo cruiseplaatsen, maar daar loop je nu gevaar door het gemeentebeleid, de politie en potenrammers.
Dus waar moet in godsnaam dan die "foute" homo heen, om ook eens gezelligheid, warmte, of sex te kunnen hebben? :?

Again, seks in het openbaar is gewoon verboden (al wordt het op sommige plaatsen gedoogd), dus mensen nemen uiteindelijk dat "risico" zelf.
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Jiggy » 12 aug 2006 02:04

The schreef:
Jiggy schreef:Waarom spreken ze niet gewoon gezellig thuis af ofzo :D

Thuis staan hun vrouwen en kinderen te wachten.
Gutte...gut wat is dit een naieve opmerking.
Wat daar aan het cruisen is zijn meestal getrouwde mannen.
Of onder het juk van hun familie staande allochtonen.

Daarbij,... hoe ontmoet je elkaar dan om thuis af te kunnen spreken?
Je moet éérst wel iemand kennen of ontmoeten om af te kunnen spreken.
Degene die cruisen, zijn meestal alleenstaanden, niet iedereen heeft een vaste vriend,.... wat een naieve gedachten, zeg, dat jij Jiggy zo gelukkig ben met een vriendje en ook andere forumleden, met een vaste vriend, heeft echt niet iedereen, hoor

Haha, nou ik ook niet, en dat bedoelde ik ook helemaal niet.

Je hebt natuurlijk wel gelijk. Maar je zou elkaar toch via internet kunnen leren kennen?
Maar wat er gebeurd vind ik niet horen bij wat voor een geaardheid je ook hebt. Maar ja, das mijn mening.
Jiggy
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen