sauna
4 berichten
• Pagina 1 van 1
hey ik denk erover om eens een gaysauna te bezoeken, maar durf niet zo goed.. kan iemand vertellen hoe t ongeveer in zn werk gaat? heb je altijd sex of kun je ook alleen kijken? en heb je sex met 1 iemand of ook met meerdere tegelijk? komen er ook jongere jongens (ben 23) of alleen oudere mannen.. en op welke tijd kun je dan t beste gaan, t lijkt me fijn als t wel druk is..
ikke schreef:kan iemand vertellen hoe t ongeveer in zn werk gaat? heb je altijd sex of kun je ook alleen kijken?
Dat ligt gewoon helemaal aan jezelf, iedereen gaat er natuurlijk wel heen met het doel sex maar het is ja geen verplichting he, kijken mag zeker, beter nog, het cruisen (kijken/bekeken worden) vind ik persoonlijk nog het leukst van allemaal.
ikke schreef: en heb je sex met 1 iemand of ook met meerdere tegelijk?
Je hebt prive hokjes en meestal ook een gezamelijke ruimte, dus ook weer up 2 u
ikke schreef:komen er ook jongere jongens (ben 23) of alleen oudere mannen.. en op welke tijd kun je dan t beste gaan, t lijkt me fijn als t wel druk is..
Hangt ervan af welke sauna je op het oog hebt, in welke stad wil je gaan? Sommige sauna's zijn voornamelijk 45+ maar anderen ook veel jongeren.
-

Vincent - Wegwijs

Jorrit schreef:Ik ben hetzelfde van plan, maar durf ook nog niet zo goed.
Wie kan wat over zijn ervaringen vertellen in de Thermos Day in Amsterdam.
Zelf heb ik goede ervaringen met Thermos Day/Night, maar ik kom er niet veel. Tuurlijk gaat iedereen erheen vanwege de sex, ik zelf ook, maar ook om te ontspannen in de steam/sauna en het zwemmen. Persoonlijk hou ik niet van de darkruimte, daar zijn vnl alleen ouderen die ik links laat liggen. Meermalen heb ik met mooie mannen uitgebreid in het hokje gelegen. Het is gewoon up to you wat je gaat doen, loop daar gewoon rond en als je beet hebt... geniet ervan!
- roderick
- Aftastend

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex