Een heer, een geloof en Een doop en acce
64 berichten
• Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Daar wordt ik zo ziek van.... eerst je een probleem aanpraten, door andere mensen die niet bij een clubje horen, dingen te verbieden, en vrvolgens hun de helpende hand te bieden.
Dat is het zelfde als eerst iemand bestelen, en dan daarna die persoon weer uit de geldproblemen te helpen, en daabij zeggn dat God het gedaan heeft.
helemaal krom, zo is dat met alle geloven, ze doen dat om zieltjes te winnen en dan vervolgens macht over de mensen uit te kunnen oefenen.
Ik heb al een heel topic aan gewijd en bergrijp niet waarom je dat niet eerst gaat lezen.
Dat is het zelfde als eerst iemand bestelen, en dan daarna die persoon weer uit de geldproblemen te helpen, en daabij zeggn dat God het gedaan heeft.
helemaal krom, zo is dat met alle geloven, ze doen dat om zieltjes te winnen en dan vervolgens macht over de mensen uit te kunnen oefenen.
Ik heb al een heel topic aan gewijd en bergrijp niet waarom je dat niet eerst gaat lezen.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Ziehier onder "homosexuele bischop"
http://www.gayforum.nl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Wordt er zo moe van de hardleersheid van geloofsfanaten.
Bijvorbeeld dat God, dat een "gruwel" vindt komt gewoon niet van God, maar is verzonnen door de diverse profeten, daar zij gewoon willen dat ieder mens van HUN geloof/kerk zich voortplant met als doel dat HUN geloof/kerk het grootste wordt, zodat die kerkheersers de macht over hun z.g. gelovigen uit kunnen oefenen, nadat zij die "gelovigen" eerst bang hebben gemaakt Voor God door gebod, die de kerkleiders ZELF verzonnen hebben, door de z.g. geschriften, ook weer om macht te kunnen uitoefenen over de mensen, zodat zij, de kerkleiders, paus bischoppen pastoors, redikanten, imams, enz.. mensen kunnen opjutten, tegen ongelovigen.
Daamede hebben de kerken, (dus niet God), hoofdzakelijk bijgedragen aan de huidige ondergang van de aarde, d.m.v. milieurampen, ziektes, (aids, vogelgriep, bse, enz.) die het gevolg zijn van overbevolking, die gesponserd, wat...? zelfs verplicht worden door de kerken.
En wat gebeurt als de kerkprofeten de natuurwetten en daarmee ook de wetten van God verdraaien in hun voordeel? juist.... de milieurampen en ziektes enz....
Met dat verdraaien bedoel ik het vezinsel van de profeten da homo een gruwel zou zijn, om maar macht over de mensen te kunnen uitoefenen.
Het valt me op dat de bijvoorbeeld islam, hun regeltjes erg voordelig zijn voor de mannen, die dan daarmee de macht kunnen uitoefenen om vrouwen en homo's te onderdrukken.
Daarom zijn die regeltjes door de profeten verzonnen.
Zij gaan tegen de natuurwet in door de beveiliging van God te negeren, n.l. de regulering van de menschenscharen tegenover het herstelend vemogen van de natuur die door de mensen uit het verband zijn gerukt en er grote onbalans ontstaan is daardoor, dus de natuur gaat terugslaan (om zijn balans weer terug te vinden ) d.m.v. de genoemde rampen en ziektes, want het parasiterende soort, (de mens) moet een halt toe geroepen worden.
Die rampen zijn allemaal voorspeld, maar hoeven niet te gebeuren, als de mens luisterd naar de natuur die door God geschapen zou zijn, waarbij Hij een regulierings module ingebouwd heeft (de homomens), maar de krken negeren dat dus dan komt de zelfvervullings voorspelling uit en gaat de mensheid ten onder aan zijn eigen zonden, en daar bedoel ik niet de homo mee, maar juist de ongelimiteerde voortplanting, waardoor de aarde natuur uitgeput wordt. !
Als je echt gelovig bent moe je niet naar de kerkleiders luisteren, (want dat zijn mensen en die maken fouten en hebben belangen in zaken zoals overheersing, van het gewone volk) , maar je moet nadnken wat als jij God was, je en je bouwt iets leuks (b.v. robotjes), je graag zou willen dat het uiteindelijk niet tegen zijn eigen grenzen aanloopt, dus je bouwt een beveiliging in, zodat ze niet stuk gaan.
Dus je lustert naar God, en NIET naar de mensen die denken in naam van God te kunnen oordelen, waardoor zij een hoop ellende veroorzaken in de wereld, o.a. oorlogen, machtsbelangen, enz...
http://www.gayforum.nl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Wordt er zo moe van de hardleersheid van geloofsfanaten.
Bijvorbeeld dat God, dat een "gruwel" vindt komt gewoon niet van God, maar is verzonnen door de diverse profeten, daar zij gewoon willen dat ieder mens van HUN geloof/kerk zich voortplant met als doel dat HUN geloof/kerk het grootste wordt, zodat die kerkheersers de macht over hun z.g. gelovigen uit kunnen oefenen, nadat zij die "gelovigen" eerst bang hebben gemaakt Voor God door gebod, die de kerkleiders ZELF verzonnen hebben, door de z.g. geschriften, ook weer om macht te kunnen uitoefenen over de mensen, zodat zij, de kerkleiders, paus bischoppen pastoors, redikanten, imams, enz.. mensen kunnen opjutten, tegen ongelovigen.
Daamede hebben de kerken, (dus niet God), hoofdzakelijk bijgedragen aan de huidige ondergang van de aarde, d.m.v. milieurampen, ziektes, (aids, vogelgriep, bse, enz.) die het gevolg zijn van overbevolking, die gesponserd, wat...? zelfs verplicht worden door de kerken.
En wat gebeurt als de kerkprofeten de natuurwetten en daarmee ook de wetten van God verdraaien in hun voordeel? juist.... de milieurampen en ziektes enz....
Met dat verdraaien bedoel ik het vezinsel van de profeten da homo een gruwel zou zijn, om maar macht over de mensen te kunnen uitoefenen.
Het valt me op dat de bijvoorbeeld islam, hun regeltjes erg voordelig zijn voor de mannen, die dan daarmee de macht kunnen uitoefenen om vrouwen en homo's te onderdrukken.
Daarom zijn die regeltjes door de profeten verzonnen.
Zij gaan tegen de natuurwet in door de beveiliging van God te negeren, n.l. de regulering van de menschenscharen tegenover het herstelend vemogen van de natuur die door de mensen uit het verband zijn gerukt en er grote onbalans ontstaan is daardoor, dus de natuur gaat terugslaan (om zijn balans weer terug te vinden ) d.m.v. de genoemde rampen en ziektes, want het parasiterende soort, (de mens) moet een halt toe geroepen worden.
Die rampen zijn allemaal voorspeld, maar hoeven niet te gebeuren, als de mens luisterd naar de natuur die door God geschapen zou zijn, waarbij Hij een regulierings module ingebouwd heeft (de homomens), maar de krken negeren dat dus dan komt de zelfvervullings voorspelling uit en gaat de mensheid ten onder aan zijn eigen zonden, en daar bedoel ik niet de homo mee, maar juist de ongelimiteerde voortplanting, waardoor de aarde natuur uitgeput wordt. !
Als je echt gelovig bent moe je niet naar de kerkleiders luisteren, (want dat zijn mensen en die maken fouten en hebben belangen in zaken zoals overheersing, van het gewone volk) , maar je moet nadnken wat als jij God was, je en je bouwt iets leuks (b.v. robotjes), je graag zou willen dat het uiteindelijk niet tegen zijn eigen grenzen aanloopt, dus je bouwt een beveiliging in, zodat ze niet stuk gaan.
Dus je lustert naar God, en NIET naar de mensen die denken in naam van God te kunnen oordelen, waardoor zij een hoop ellende veroorzaken in de wereld, o.a. oorlogen, machtsbelangen, enz...
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

het feit dat hij zich gast blijft noemen
op een beleggingsforum zit er een gozer die zich allah noemt
en ook denkt 't te weten cq te moeten opnemen
de lieverds hebben geen moer verstand en wellicht thuis ook niets te vertellen
dus dan hier maar aanklooien
op een beleggingsforum zit er een gozer die zich allah noemt
en ook denkt 't te weten cq te moeten opnemen
de lieverds hebben geen moer verstand en wellicht thuis ook niets te vertellen
dus dan hier maar aanklooien
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Gast schreef:Homofilie en homoseksualiteit bijbels verklaard
Lev 18:22
22 Thou shalt not lie with mankind, as with womankind: it is abomination.
22 een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel.
Lev 20:13
13 If a man also lie with mankind, as he lieth with a woman, both of them have committed an abomination: they shall surely be put to death; their blood shall be upon them.
13 ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Bijbelse feiten
1 Homofilie en de drang naar homoseksualiteit is door God geschapen en dat komt omdat de mensheid als geheel zondig is (Rom 1)
2 De bijbel zegt hun bloed zal op hen zijn (lev 20:13)
3 zij zullen zeker worden gedood (lev 20:13)
4 onze zonden worden bedekt door het bloed van christus omdat hij voor ons heeft geleden
5 Mozus zegt namens God dat Hij het gruwelijk vindt (Lev 18:22)
Toch altijd weer fijn, die doodsbedreigingen en de doemdenkerij die in de Bijbel staan. Vooral vlak voor je naar bed wilt gaan. (Wat een verkrachting van zowel het Engels als het Nederlands, trouwens. Waar heb je dat vandaan getoverd?)
Als God echt bestaat en écht van alle mensen houdt én ze ook nog eens allemaal persoonlijk zal beoordelen (zal hij/zij/het 't wel druk mee hebben!) dan zien we dat allemaal wel nadat ik het loodje gelegd heb. De zogenaamde "hulp" van de Christelijke kerk hoef ik er niet bij te hebben: ga liever die mensen in het Midden-Oosten aan hun verstand brengen dat ze niet zo moeilijk moeten doen over een paar lullige tekeningetjes.
- Neal
- Wegwijs

Gast schreef:Omdat Homos nog steeds niet volledig geaacepteerd worden in christelijke kringen en daarmee een blokkade wordt opgewordpen voor Homos om zich erin te verdiepen. Ik wil geen zieltjes winnen maar wel een weg banen die het mogelijk maakt voor een Homo om op gelijke manier kennis te maken met het christelijk geloof als een hetero wat ik een basisvoorwaarde vind voor een samenleveing dat er gelijke kansen zijn.
Als je een weg wilt banen staat dat je natuurlijk helemaal vrij, maar doe dit dan uit jouw naam en niet uit naam van "de homogemeenschap".
Er zijn genoeg mensen die hun leven prima vinden zoals het is zonder weer eens een "Henk Krol kloon" die uit hun naam praat of een kuswedstrijdje op het leidseplein...
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Yes. Er schoot me net iets te binnen. Als ik nadenk over homos voel ik toch een zekere afkeer voor de uiting van sexualiteit. Heel eerlijk en ook niks mis mee denk ik. Ik vermoed dat jullie ook zo denken over onze uiting van sexualiteit. God zegt dat hij het gruwelijk vindt. Nu de cloe. God gruwelt niet van zonde. Hij HAAT zonde. Dus de enigst mogelijke conclusie is dat homosexualitet GEEN ZONDE is en dat er dus werkelijk helemaal niks homosexualiteit nog homofilie nog homohuwelijk in de weg zou mogen staan.
Prijs de HERE Here
amen
ivar
Prijs de HERE Here
amen
ivar
Als God ergens van gruwelt, is dat volgens jou geen zonde omdat God de zonde haat. Hoe verklaar je dan de volgende teksten?
Deut. 12:31 Niet alzo zult gij de HERE, uw God, dienen; want al wat de HERE een gruwel is, wat Hij haat, doen zij voor hun goden; zelfs hun zonen en hun dochters verbranden zij voor hun goden met vuur.
Deut. 24:4 dan zal de eerste echtgenoot, die haar weggezonden heeft, haar niet opnieuw tot vrouw mogen nemen, nadat zij verontreinigd is geworden; want dat is een gruwel voor het aangezicht des HEREN; gij zult geen zonde brengen over het land dat de HERE, uw God, u ten erfdeel geven zal.
Spr. 6:16 Deze zes dingen haat de HERE, ja, zeven zijn Hem een hartgrondige gruwel
Jer. 32:35 en zij bouwden de hoogten van de Baäl, die zich in het dal Ben-Hinnom bevinden, om hun zonen en dochters aan de Moloch te wijden, wat Ik hun niet geboden had en wat bij Mij niet opgekomen was, het bedrijven van deze gruwel om Juda te doen zondigen.
Do i need to say more
Deut. 12:31 Niet alzo zult gij de HERE, uw God, dienen; want al wat de HERE een gruwel is, wat Hij haat, doen zij voor hun goden; zelfs hun zonen en hun dochters verbranden zij voor hun goden met vuur.
Deut. 24:4 dan zal de eerste echtgenoot, die haar weggezonden heeft, haar niet opnieuw tot vrouw mogen nemen, nadat zij verontreinigd is geworden; want dat is een gruwel voor het aangezicht des HEREN; gij zult geen zonde brengen over het land dat de HERE, uw God, u ten erfdeel geven zal.
Spr. 6:16 Deze zes dingen haat de HERE, ja, zeven zijn Hem een hartgrondige gruwel
Jer. 32:35 en zij bouwden de hoogten van de Baäl, die zich in het dal Ben-Hinnom bevinden, om hun zonen en dochters aan de Moloch te wijden, wat Ik hun niet geboden had en wat bij Mij niet opgekomen was, het bedrijven van deze gruwel om Juda te doen zondigen.
Do i need to say more
overigens was dit op een ander forum het argument om te weerleggen dsat gruwelen niet altijd haat is maar dit was mijn antwoord:
Okey dus hij gruwelt van meer dan dat hij haat. Dus gruwelen is niet altijd haten zou denk ik de juiste conclusie moeten zijn.
Okey dus hij gruwelt van meer dan dat hij haat. Dus gruwelen is niet altijd haten zou denk ik de juiste conclusie moeten zijn.
Zo eindelijk. Op http://www.heavenlyquality heb ik eindelijk het hele forum weten te overtuigen. Ze kunnen er nu niet meer onderuit
http://80.69.92.15/www/forum/viewtopic. ... 7772#67772
amen
Prijs de Heer
http://80.69.92.15/www/forum/viewtopic. ... 7772#67772
amen
Prijs de Heer
Keer terug naar Gay Forum - Religie