Het is nu 24 mei 2012 10:43

hey wat moet ik doen?

Alles over coming out.

Berichtdoor Angelo » 10 nov 2005 23:47

ik ben ook nog maar 16 hé!maar ik heb hem gezegd dat ik geen relatie meer wil, ik zoek wel iemand van mijn leeftijd!hij was verdrietig, en vroeg waarom?ik heb gewoon gezegd dat het zo niet meer verder kan aangezien ik nog maar 16 ben!hij begreep het wel ergens!maarja bedankt voor jullie hulp
Angelo
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 11 nov 2005 00:24

graag gedaan..
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 29 dec 2005 22:49

Angelo schreef:ik ben ook nog maar 16 hé!maar ik heb hem gezegd dat ik geen relatie meer wil, ik zoek wel iemand van mijn leeftijd!hij was verdrietig, en vroeg waarom?ik heb gewoon gezegd dat het zo niet meer verder kan aangezien ik nog maar 16 ben!hij begreep het wel ergens!maarja bedankt voor jullie hulp

Ik is klein en hij is groot en da's nie eerlijk.:roll:

Zo ken ik er ook nog wel een paar.

Of je houd de boel voor de gek, of je bent erg naief, of oliedom.
Maar je verhaal klopt niet.
Iemand van 21 jaar kan geen chefkok zijn hoogstens leerling chefkok
Deze verdient geen 3000 euro per maand (2000 voor jou en hij moet ook leven lijkt me)

Als het echt waar is wat je zegt dan zal ik als ik jou was het advies van dolopvoeten maar ter harte nemen.
Want voor niks gaat de zon op en voor de rest moet je betalen, dus ook voor die kado's van je daar krijg je de rekening nog van in wat voor een vorm dan ook.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Angelo » 04 jan 2006 22:07

ik heb hem al gedumpt, maar blijft me aan de draao houden, ik verkeer ondertussen bij een meisje, en zeg hem 100 keer op een dag dat ik hem niet moet hebben, maar dat ziet hij niet in, en hij blijft me maar kopen!wordt er soms gek van!
ik heb niet gezegd dat hij 3000 euro per maand verdient, maar dat hij op 2 maanden 2000 euro aan me uit geeft, hij haalt dit van zijn spaarboek, maar dat moet hij weten, nu krijg ik al veel minder, hij zegt dat zijn geld op is, kan ik wel geloven maarja, zijn eigen schuld, ik laat kleren niet aan mijn neus voorbij gaan, en nee hij krijgt er niks voor in de plaats terug!!!
Angelo
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor luco » 04 jan 2006 23:07

Je kan alles terug geven wat hij je gegeven heeft.
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor dolopvoeten » 05 jan 2006 00:03

Angelo schreef:ik heb hem al gedumpt, maar blijft me aan de draao houden, ik verkeer ondertussen bij een meisje, en zeg hem 100 keer op een dag dat ik hem niet moet hebben, maar dat ziet hij niet in, en hij blijft me maar kopen!wordt er soms gek van!
ik heb niet gezegd dat hij 3000 euro per maand verdient, maar dat hij op 2 maanden 2000 euro aan me uit geeft, hij haalt dit van zijn spaarboek, maar dat moet hij weten, nu krijg ik al veel minder, hij zegt dat zijn geld op is, kan ik wel geloven maarja, zijn eigen schuld, ik laat kleren niet aan mijn neus voorbij gaan, en nee hij krijgt er niks voor in de plaats terug!!!

Ik vind dit, op zijn zachtst gezegd, niet netjes van je.
Voeten? Hmmm ...
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor iemand » 05 jan 2006 00:33

Je bent dus gewoon een vuile profiteur. Ik ben nog maar 16. Doe niet zo onschuldig!! Als je van hem af wilt, moet je juist dingen weigeren. Door dingen aan te nemen van hem krijgt hij natuurlijk hoop
iemand

Berichtdoor The » 05 jan 2006 02:01

En Ik zit volgens de forumleden te zeuren, als ik klaag over jonge jongetjes die alleen voor geld of dure kleren met je gaan. :shock:

Zat ik toch niet uit mijn nek te lullen, dan, ziehier het voorbeeld en het bewijs dat ik gelijk heb. 8)

Maar een verzachtende omstandigheid is, dat er een enkele op dit forum oprecht met ons om wil gaan.
Dus heel soms...... heb je eentje die echt lief is en je een PM stuurt. :)
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor l0vE » 05 jan 2006 07:35

@ THE als je lang genoeg zoekt zal je dat soort types altijd wel vinden, het is juist de kunst om die te onderscheiden van anderen. Dat je PM'etjes krijgt boeit mij verders niet zoveel eigenlijk, je voelt je wel erg miskend he?
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Angelo » 05 jan 2006 14:10

geloof mij ik wil dat hij ermee ophoudt, ik wordt er ook gek van hoor, ik iwl dat hij mij gewoon met rust laat, ik iwl iemand van mijn leeftijd, en hij snapt dat niet, ik kan moeilijk lles wat hij hier aan de deur afzet, gewoon laten staan hé, en ik ben geen profiteur wanbt ik vraag niks en laat ook niet merken dat ik dit alles wil hebben!dus hij is gewoon blind!
ik heb alles gedaan om van hem af te geraken, maar nee jullie komen direcht met profiteur dit en dat!
beetje meer steun misschien!wat een forum, wordt ge direct aangevallen!
Angelo
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor luco » 05 jan 2006 14:39

Angelo schreef:geloof mij ik wil dat hij ermee ophoudt, ik wordt er ook gek van hoor, ik iwl dat hij mij gewoon met rust laat, ik iwl iemand van mijn leeftijd, en hij snapt dat niet, ik kan moeilijk lles wat hij hier aan de deur afzet, gewoon laten staan hé, en ik ben geen profiteur wanbt ik vraag niks en laat ook niet merken dat ik dit alles wil hebben!dus hij is gewoon blind!
ik heb alles gedaan om van hem af te geraken, maar nee jullie komen direcht met profiteur dit en dat!
beetje meer steun misschien!wat een forum, wordt ge direct aangevallen!

Als je echt niks van hem wilt, waarom houd je dan de spullen die hij je geeft.
Je kunt inderdaad alle spullen die hij je geeft bij het vuil zetten, of terug leggen voor zijn deur. Daarmee geef je pas echt aan dat jij niets, maar dan ook niets van hem wilt.
Dat we je aanvallen is misschien ook wel zo, je moet weten dat er honderden mensen rondlopen die ook spullen aannemen van anderen en er eigenlijk niks mee willen, Dat is wat je noemt profiteren.
Doordat iemand smoorverliefd is maakt dat zo'n persoon alles door een roze bril kijkt en alles doen om ook maar een beetje contact te houden, dat is wat die gast bij jou doet. Jij daarintegen neemt de spullen aan waardoor hij toch op een een of ander manier de band met je blijft houden.
Door hem gewoon te negeren en de spullen niet te accepteren kun je zijn ogen openen en zal hij je op een gegeven moment met rust laten. Maar nu geef je hem keer op keer (hoewel je dat blijkbaar niet bedoeld) valse hoop.
Dat moet je begrijpen. Er zijn veel mensen die zo erg in de problemen zijn gekomen en die mensen zitten hier ook op het forum, dus het is dan ook te begrijpen dat deze jou gedrag afkeuren en er erg boos om worden.
Probeer je eens in te leven in zijn situatie, wat zal jij doen als jij op zijn leeftijd smoor verliefd bent op een gast die jou leeftijd heeft en jij doet er alles aan om in kontact te blijven.
Ergens kan ik die gast wel begrijpen. Liede maakt nog steeds blind vergeet dat nooit

Ik val je nu niet aan maar geef even weer wat er gebeurd is.
Maar laat jou de keuze zelf maken.
Maar mijn mening blijft dat ik het afkeur dat je alles toch houd.
Daar kan ik niet van afwijken.
Je moet blijkbaar nog veel leren.

De topic heet "Hey, wat moet ik doen"

En hat advies is "alles terug geven"
Maar dat moet je wel willen doen natuurlijk :wink:
luco
Post Lord
Post Lord

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast