Jongeren gezocht!!
20 berichten
• Pagina 1 van 1
De coming-out... ooit wil je of heb je het je ouders verteld. Je hebt ze misschien een brief geschreven, een gesprek gehad. Je had het gepland, of juist niet. Hoe je het ook gedaan hebt, en hoe het ook is gegaan ik wil er graag meer over weten.
Het voornaamste doel van mijn onderzoek is het onderzoeken van hoe de coming-out de relatie met je ouders heeft verandert. Ik wil dan ook inzicht krijgen in die veranderende relatie met je ouders (door je coming out). Ik wil dit doen door verschillende interviews met jongeren tussen de 17 en 22 jaar die tegenover hun ouders zijn uit gekomen over hun homoseksualiteit en waar nu in het gezin een definitieve punt achter de 'coming-out' staat.
Ben jij in de juiste leeftijdcategorie en heb je het je ouders verteld? Heb je tijd en zin om een interview te geven? Neem dan vrijblijvend contact op via paulalatifa@hotmail.com.
Als je contact met me opneemt, zal ik zo snel mogelijk antwoorden. Voor vragen kun je natuurlijk ook altijd mailen.
Het voornaamste doel van mijn onderzoek is het onderzoeken van hoe de coming-out de relatie met je ouders heeft verandert. Ik wil dan ook inzicht krijgen in die veranderende relatie met je ouders (door je coming out). Ik wil dit doen door verschillende interviews met jongeren tussen de 17 en 22 jaar die tegenover hun ouders zijn uit gekomen over hun homoseksualiteit en waar nu in het gezin een definitieve punt achter de 'coming-out' staat.
Ben jij in de juiste leeftijdcategorie en heb je het je ouders verteld? Heb je tijd en zin om een interview te geven? Neem dan vrijblijvend contact op via paulalatifa@hotmail.com.
Als je contact met me opneemt, zal ik zo snel mogelijk antwoorden. Voor vragen kun je natuurlijk ook altijd mailen.
klinkt als een stomme vraag misschien maar,
waarom geen interviews met jongeren onder de 17 jaar?
het is volgens mij wel een veel moeilijkere leeftijd om met homoseksualiteit om te moeten gaan omdat iedereen van
14 er toch vaak anders tegenaan kijkt, voor mij bijv
heeft het mijn relatie met mijn moeder goed verbeterd...
ik praat veel meer met haar over niet alleen mijn homo-gevoelens
maar over alles (vader zie ik niet meer gescheiden enzo...)
... tis maar een vraag, maar ik zou het wel willen weten
het is volgens mij wel een veel moeilijkere leeftijd om met homoseksualiteit om te moeten gaan omdat iedereen van
Arend schreef:klinkt als een stomme vraag misschien maar,
helemaal geen stomme vraag! right-to-the-point zelfs, dat is voor velen een leeftijd waarop ze idd hiermee bezig zijn!!!
-

Julian - Wegwijs

KinKy schreef:en als je op 7 jarige leeftijd al aan jongens denkt.....
Ik heb ook al heel vroeg ontdekt dat ik iets met mannen had. Inderdaad op de leeftijd van goed 6-7 jaar.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Klaasje schreef:nou ik bedoel dus dat ze nog geen seksuele geaardheid hebben hé, dat ze evenveel van mannen houden als van vrouwen![]()
Nou ja je kan je inderdaad afvragen op wat ze zo'n studies baseren
Intressant, maar ik denk toch dat bijna iedere ouder ervan uitgaat dat je op meisjes valt...maar voor kinderen zelf zou het best wel kunnen kloppen. Als iedereen zo opgevoed zou worden, zouden homo's eindelijk beter worden geaccepterrd
Ik heb het via MSN verteld...
Ze vonden het verschrikkelijk em begonnen meteen te huilen dagen lang.
Ik durfde het niet persoonlijk te vertellen. Nu hopen ze nog steeds dat ik met een vrouw ooit ga trouwen. Ze zoeken zelfs een vrouw voor mij uit mijn vriendenkring.
Ze vonden het verschrikkelijk em begonnen meteen te huilen dagen lang.
Ik durfde het niet persoonlijk te vertellen. Nu hopen ze nog steeds dat ik met een vrouw ooit ga trouwen. Ze zoeken zelfs een vrouw voor mij uit mijn vriendenkring.
- ivancito
- Aftastend

Ik ben een meisje van 15, en weet t ff niet meer.
hoe merk ik dat ik op vrouwen val, of dat ik dat niet doe?!
Ik zie het nu allemaal even niet meer zitten. al me vrienden hebben altijd praatjes en schelden mensen uit v0or vieze pot enz. Wat te doen?!
xx
hoe merk ik dat ik op vrouwen val, of dat ik dat niet doe?!
Ik zie het nu allemaal even niet meer zitten. al me vrienden hebben altijd praatjes en schelden mensen uit v0or vieze pot enz. Wat te doen?!
xx
- Rianne
- Newbie

Weet je wat het is Rianne, tegenwoordig denkt men al op hun 12e dat ze alles behoren te weten. Ze gaan er dan vanuit dat ze volgroeid zijn en op gebied van voorkeur al alles koek en ei is. Maar de werkelijkheid is dat ze op die leeftijd net beginnen. En de periode van ontdekken eindigd ongeveer op 18 jaar, dit noemen wij pupertijd de tijd tussen het kind zijn en volwassen zijn in.
In die tijd ga je op ontdekkingsreis, je gaat kijken naar het ander geslacht en naar je eigen geslacht. Geniet daar van en denk een niet zoveel na. Als je ziet hoeveel pupers er tegenwoorsdig in de stress zitten terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is.
Ik denk dat het probleem is dat er tegenwoordig te snel en veelste veel wordt nagerdacht. Waarom geniet je niet gewoon van het leven en neemt het zoals het is. Kan jou het bommen dat je op je eigen geslacht valt, je bent heus niet de enige hoor. En als je later toch liever van het ander geslacht wilt genieten dan doe je dat gewoon. Niemand die het jou verbied en vind je ze beide leuk dan ben je toch gewoon bi. Ook leuk hoor.
Denk er gewoon niet meer over na, je weet nog niet alles en ga gewoon leven.
En heb schijt aan wat de ander zegt. Jij bent de baas over je eigen lijf.
Je zult zien dat alles op zijn pootjes terecht komt. Geloof me
In die tijd ga je op ontdekkingsreis, je gaat kijken naar het ander geslacht en naar je eigen geslacht. Geniet daar van en denk een niet zoveel na. Als je ziet hoeveel pupers er tegenwoorsdig in de stress zitten terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is.
Ik denk dat het probleem is dat er tegenwoordig te snel en veelste veel wordt nagerdacht. Waarom geniet je niet gewoon van het leven en neemt het zoals het is. Kan jou het bommen dat je op je eigen geslacht valt, je bent heus niet de enige hoor. En als je later toch liever van het ander geslacht wilt genieten dan doe je dat gewoon. Niemand die het jou verbied en vind je ze beide leuk dan ben je toch gewoon bi. Ook leuk hoor.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

luco schreef:Weet je wat het is Rianne, tegenwoordig denkt men al op hun 12e dat ze alles behoren te weten. Ze gaan er dan vanuit dat ze volgroeid zijn en op gebied van voorkeur al alles koek en ei is. Maar de werkelijkheid is dat ze op die leeftijd net beginnen. En de periode van ontdekken eindigd ongeveer op 18 jaar, dit noemen wij pupertijd de tijd tussen het kind zijn en volwassen zijn in.
Juist. Niet te veel piekeren. Het enige waar je echt op bedacht moet zijn, is veilige seks. Denk na bij seks, maar laat je plezier er niet door vergallen. De andere wil trouwens ook veilige seks en weet vast dat jij dat ook wil. Wil hij geen veilige seks, dan trek je wel je eigen conclusies.
-

Bink - Post Lord

sandertje schreef:luco schreef::oops: Sorry
Maar ik denk dat je ben bedoeld in plaats van benk
neeoh benk is een samenvoeging van ben ik....maarja da zal wel dialect zijn
Haha, weer wat geleerd oh Sandertje
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

20 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast