Het is nu 24 mei 2012 10:32

Very Handsome Japanese Boy!!! (pics inside)

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Phatthra » 26 okt 2005 20:43

His Name is "Taiyo"
and just ironed his hair yesterday, i love the boy with the straightened hair so much..............

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

and I will post more soon........ :oops:
Phatthra

Berichtdoor Zed » 15 nov 2005 21:27

Nice :D
Zed

Berichtdoor warren » 15 nov 2005 23:58

Dat smaken verschillen is dus weer eens bewezen.

Ik vind er dus niets aan, veel te vrouwlijk.
warren
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 16 nov 2005 01:37

Ja, hoor.....leuk voor de oudere dikbuikige grijzende gefortuneerde mannen, die zoizo nooit meer uitgaan, en zo'n aziaat voor véél geld gekocht hebben en ook nog eens zo naief zijn te denken dat het echte liefde is van die aziaat.

Ik ken zoizo al vier van die oudere mannen, die zo een aziaat hebben en klagen allemaal dat ze zo duur zijn in het onderhoud.
Dan willen ze weer een nieuwe mobiel, dan weer een nieuwe stereo, dan weer een mooie aquarium, dan weer nieuwe kleren en nog van het duurste merk anders zijn ze niet tevreden, dan weer een dure reis naar Bali om naar hun familie op bezoek gaan, want die moet ook onderhouden worden van het geld van die oudere heer uit holland en zo kan ik wel een hele pagina doorgaan.
Een van die oudere mannen die zo'n aziaat heeft, had eerst een oude rot TV, omdat TV kijken hem niet zoveel intereseerde, maar voor die aziaat moest hij de nieuwste breedbeeld met DVD en surroundsysteem nemen, anders begon die aziaat te mokken en dreigde met weggaan, want er zijn oudere desperate mannen genoeg, dus die man heeft daaraan toegegeven, omdat hij zo desperaat is en niet alleen kan zijn.

Zelfs ik maak mee, dat de enige jongeren die naar mij toestappen aziaten zijn, en dan nog wel van die onderdeurtjes, (juist die komen naar ned. de grote stevige mannelijke aziaten die blijven wel in bali, want die kunnen zich wel bedruipen), maar goed, ze zien mij, een wat oudere man en denken zich bij mij te kunnen inlikken, met "Hi....how is whith jou? jour allone? i like jou! i go whith jou", en als ik hem dan afpoeier, hoor ik hem dan later exakt hetzelfde zeggen tegen een ander oudje, voor mij is dat het bewijs dat zij niet uit verliefdheid naar me toekomen, maar denken "ha...een oudere heer, die zal wel gefortuneerd zijn.
Nou, ik heb mijn trots en ga niet iets aan met zo'n hoer, het is net zoals met vrouwen, die kijken ook alleen maar of een heer gefortuneerd is en zeggen dan, dat het niet om het uiterlijk gaat, maar om het innerlijk, ja...ja...de inhoud van je portefuille bedoelen ze, net zoals die vrouwelijke aziaten. :shock:
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Neal » 19 nov 2005 20:57

't Is net een meisje... dat schijnt in Japan nogal de laatste mode te zijn, dat die jongens (jongetjes?) er zo mager uitzien en hun haar zo lang hebben...
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 20 nov 2005 04:57

Neal schreef:'t Is net een meisje... dat schijnt in Japan nogal de laatste mode te zijn, dat die jongens (jongetjes?) er zo mager uitzien en hun haar zo lang hebben...

Nou.... dat ze lang haar hebben vindt ik nou juist leuk, het straalt heel wat anders uit dan die eeuwige kale homo's alsof er in Ned. en vooral in Amsterdam niets anders meer bestaat dan die koncentratiekamp koppen.

Ik doelde met de vorige posting over aziaten niets negatiefs over hun uiterlijk, dat vindt ik best wel leuk, maar ik heb bezwaar over hun meestal financiéle afhankelijkheid t.o. de hollandse oudere man, waardoor het voor mij geen echte liefde sprake kan zijn bij mij, als ze eigenlijk alleen maar veliefd op mijn eventuwele geld en onderdak zijn, wat dat betreft zijn het inderdaad net vrouwen, die leven meestal ook op de inkomsten van de man.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor warren » 20 nov 2005 13:32

Dat jij niet van kale mannen houdt is helemaal duidelijk The!

Maar om dit te vergelijken met de kaalgeschoren hoofden van gevangen uit een concentratiekamp is een wel heel erg goedkope en walgelijke manier om je punt duidelijk te maken.
warren
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 20 nov 2005 19:31

The schreef:
Neal schreef:'t Is net een meisje... dat schijnt in Japan nogal de laatste mode te zijn, dat die jongens (jongetjes?) er zo mager uitzien en hun haar zo lang hebben...

Nou.... dat ze lang haar hebben vindt ik nou juist leuk, het straalt heel wat anders uit dan die eeuwige kale homo's alsof er in Ned. en vooral in Amsterdam niets anders meer bestaat dan die koncentratiekamp koppen.

Ik doelde met de vorige posting over aziaten niets negatiefs over hun uiterlijk, dat vindt ik best wel leuk, maar ik heb bezwaar over hun meestal financiéle afhankelijkheid t.o. de hollandse oudere man, waardoor het voor mij geen echte liefde sprake kan zijn bij mij, als ze eigenlijk alleen maar veliefd op mijn eventuwele geld en onderdak zijn, wat dat betreft zijn het inderdaad net vrouwen, die leven meestal ook op de inkomsten van de man.

Ik kan op geen van de foto's terug vinden noch op de opmerking van Phatthra dat deze jongen uit is op je geld The.
Ik vind dat hij een mooi koppie hebben. Een beetje jong voor me maar mooie foto's.
Van mij mag Phatthra meer van deze foto's plaatsen
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex